نوشته شده توسط : مهسا

شهر آنکارا ترکیه

شهر آنکارا ترکیه 

شهر آنکارا ترکیه

این شهر در مرکز آناتولی و برفلات بزرگ در ارتفاع 850 متری واقع شده است .این استان پوشیده از جنگلها و زمین های حاصلخیز گندم است و از سمت شمال با شهرهای بلو و چانکیر،از غرب با استان کیر شهیر و از سمت شرق با شهر اسکی شهیر همسایه است قدمت این شهر به دوران تمدن هاتیها و برنز بر میگردد که در قرن دهم قبل از میلاد بوده اند اولین کسانی که قبل از میلاد آنکارا را پایتخت خود کردند نژاد سلت بودندکه در ان زمان به نام آنکیرا Ancyra خوانده میشد که به مفهوم لنگر است و در زمان سلتی ها به معنای دریا دوست بوده است.

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: شهر آنکارا ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

معرفی شهر آلانیا

 معرفی شهر آلانیا

آلانیا (به ترکی: Alanya) نام شهری تاریخی در کشور ترکیه میباشد که در 135km شهر آنتالیا واقع شده . در این شهر مکانهای مسکونی و توریستی زیادی وجود دارد. قلعه سلجوقی که در سده ۱۳ میلادی بنا شد، همانند تاجی بر سر شبه‌جزیره آلانیا میباشد . همچنین قلعه ۸ ضلعی و تاریخی قلعه دختر نیز از اماکن‌ دیدنی آلانیا میباشد. آلانیا در طول تاریخ، قسمتی از سرزمین کیلیکیه  و همچنین بخشی از سرزمین پامفیلیا بوده و بخشی از امپراتوری ایران نیز بوده است. سپس زیر سلطه و حاکمیت یونانی‌ها و رومی‌ها قرار گرفته. در دوره امپراتوری روم شرقی نامی به معنای «کوه زیبا» به آن داده شده . علاءالدین کی‌قباد، پادشاه سلجوقی در سده ۱۳ میلادی نام شهر را به علائیه تغییر داد. در نهایت آلانیا در سال ۱۴۷۱ میلادی، بخشی از امپراتوری عثمانی شد.



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: معرفی شهر آلانیا ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

شهر ازمیر ترکیه

شهر ازمیر ترکیه 

شهر ازمیر ترکیه

این شهر یکی از شهر های ترکیه است و سومین شهر بزرگ در ترکیه بعد از استانبول و انکارا است این شهر ترکیه یکی از شهرهای عالی در زمینه ی صنعتی ، تجاری و بندری است.در ساحل دریای اژه واقع شده است به طور سالیانه تعداد زیادی نمایشگاه صنعتی و کنگره های تجاری و علمی در این شهر ترکیه برگزار میشود طبق اخرین آمار سرشماری جمعیت در این شهر بیش از سه میلیون نفر بوده است.از مهمترین دانشگاههای این شهر ترکیه دانشگاه صنعتی ازمیر است که تمام رشته های فنی مهندسی را دارد.این شهر یکی از جاذبه های گردشگری ترکیه است.از شهر های باستانی این شهر میتوان شهر تاریخی افس که بزرگترین شهر باستانی در جهان است را نام برد همچنین آبهای معدنی، و سواحل چشمه بسیاری از توریستها را به خود جذب کرده است.این شهر به زبان یونانی سیمیرینی نامیده می شود

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: شهر ازمیر ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

moze mozaeec istanbul turkey

موزه موزاییک استانبول ترکیه از موزه های بزرگ موزاییک جهان ، از لحاظ تعداد موزاییک مربوط به شهر های ترکیه است . موزه موزاییک استانبول كه همواره مورد اقبال مسافران تور استانبول  قرار دارد  به غیر از موزاییکهای معروف جهانی خود آتلیه موزاییک مخصوص کودکان ، مرکز برای تفریح و انیماسیون ویژه کودکان با جدیدترین تکنولوژی روز جهان ، سالنهای کنفرانس و مرکز بزرگ کنسرواسیون دنیا هم می باشد. اکثر اشیا همچنان در انبارهای موزه می باشد و در دنیا در رتبه دوم قرار دارد . این موزائیک ها از دوران بیزانس , کاخ زیبای قسطنطنیه و دیگر نقاط می باشد که تصاویری از لحظات شکار , تصاویر رجال مشهور , همچنین منظره های زیبا می باشد. 

موزائیک های وجود در این موزه از دوران بیزانس، کاخ قسطنطنیه و … می باشند که صحنه هایی از شکار، تصاویر سلاطین ئ رجال معروف، مردم عادی و مناظر را به تصویر کشیده اند.باستان شناسان تقریبی محاسبه کردند که در حیاط موزه هشتاد میلیون قطعه موزائیک کوچک که از جنس آهک و شیشه می باشد استفاده شده است. موزه بزرگ و زیبای موزائیک استانبول از دیدنی های جذاب برای مسافران تور استانبول است که در نزدیک میدان سلطان احمد، در بازار آراستا قرار گرفته است.

 

 moze honarhaye eslami

ابراهیم پاشا دوست و صدراعظم سلیمان بوده است، كه در زمان كودكی در یونان توسط ترك‌ها اسیر شد و به خانه‌داری امپراطوری به نام برده فروخته شد. او در کاخ توپكاپی با سمت پیام‌رسان مشغول به کار بود، زمانی كه سلیمان هم‌سال او بود با هم دوست شدند . زمانی که با سلطان دوست شد به سمت صدراعظمی رسید.عمارت قصر را سلطان سلیمان، یك سال قبل از اینکه خواهرش را به عقد ابراهیم پاشا دراورد، به خواهرش بخشید. این دوران زیبا و با شکوه دوام زیادی نداشت.  ثروت، قدرت و نفوذ او بر سلطان به قدری زیاد شد كه موجب حسادت دیگران شد، و بیشتر از بقیه، حسادت همسر قدرتمند سلیمان (روكسلانا) را برانگیخت. روكسلانا سلطان را راضی كرد كه ابراهیم پاشا دشمن می باشد و سلطان سلیمان در ۱۹۵۳ دستور قتل پاشا را صادر كرد. موزه به دستور وزیر اعظم در سال 1524 ساخته شد. این عمارت بزرگترین بنائی بود که در زمان امپراطوری عثمانی ساخته شده است. مجموعه موزه مانند : آثاری از قرن های 8 تا 19 میلادی می باشد. برجسته ترین آن نمایشگاه بسیار زیبایی از خوشنویسی و ادوات و ابزار خوشنویسی، طغرا‌ها، فرمان‌های شاهی، و نسخ خطی آراسته شده است. در بزرگترین تالار قصر رحل‌ های قرآن بسیار زیبایی از قرن شانزده، مجموعه نفیسی از قدیمی ترین فرش‌های دنیا و مینیاتور‌های تركی برای بازديد مسافران تور استانبول نگهداری و مراقبت می‌شوند. همچنین در این موزه ، اشیاء فلزی و چوبی هنری , سرامیک‌های ارزشمند و پارچه‌های كهن و قدیمی نگهداری می‌شوند. در حیاط موزه کافی شاپی با میز‌هایی در تراس با نمایه زیبایی از هیپودروم  یا سیرك برای بازديد مسافران تور استانبول وجود دارد.

 

muze bastan shenasi

موزه باستان شناسی استانبول موزه ای دیدنی می باشد که میلیون ها اشیاء عتیقه براي بازديدمسافران تور استانبول در این موزه جمع اوری شده و نگهداری می شود.  موزه باستانشناسی استانبول در سال 1891 گشایش یافت و از 3 سه ساختمان مجزا تشکیل شده است که موزه شرق باستان را شامل می شود. این موزه باستان شناسی استانبول در نزدیکی کاخ توپکاپی قرار گرفته است. قسمت ورودی موزه تقریبا هشت دلار می باشد و اکثر روزها به غیر از دوشنبه ها از ساعت 9:30 صبخ تا 5 عصر برای بازدید مسافران تور استانبول باز می باشد.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: موزه های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

kakh topkapi

 کاخ توپکاپی استانبول محل زندگی سلطانهای عثمانی به مدت 391 سال بوده است و  از پر بازدیدترین و جذابترین مکان شهر استانبول برای مسافران تور استانبول می باشد.  معماری فوق العاده و حیاط های بسیار زیبایی دارد. این عمارت در سال 1924 زمانی بعد از دوره عثمانی به موزه تبدیل شد.

کاخ توپکاپی استانبول مکان حرم سلطنتی هم در ان زمان بوده است. تور بازدید به صورت مجزا می باشد و گردشگران و مسافران تور استانبول که قصد بازدید از حرم را دارند باید به جز هزینه ورودی سیزده دلاری این عمارت، 10 دلار اضافه هم پرداخت کنند. ساعت  بازدید موزه از ساعت  9 صبح تا 7 عصر در اکثر روزها به غیر از سه شنبه ها باز می باشد .

 

dolmabakche

کاخ دلمه باغچه استانبول به موازات تنگه بسفر قرار گرفته است اهمیت تاریخی و جذابیت بسیار زیادی برای مسافران تور استانبول دارد. کاخ دلمه باغچه استانبول در قرن 19 ساخته شده است ، و آخرین پادشاهان عثمانی از عمارت کاخ برای محل و مکان اقامت و پایگاه حکومت استفاده می شد . معماری خارجی و داخلی این کاخ استانبول از طراحی های اروپایی و عربی ترکیب شده است که بین این دو قاره دیده می شود. کاخ دلمه باغچه استانبول اکثر روزها به غیر از روزهای دوشنبه از ساعت 9 تا چهار عصر برای بازدید مسافران تور استانبول  باز می باشد. 

 

مطالب مرتبط:

مساجد استانبول

مسجد ایا صوفیا استانبول ترکیه

مسجد ایا صوفیا استانبول ترکیه

مسجد ایا صوفیا یا کلیسای حاجیا صوفیا جايي كه مسافران تور استانبول حتما از آن بازديد خواهند كرد  .معنای لغوی آن کلیسای معرفت الهی می باشد ، از دیدنی های استانبول و معماری های بسیار جالب بیزانسی به حساب می آید. ارتفاع گنبد بزرگ این مسجد ۵۶ متر می باشد و طوری طراحی شده است که نماد بهشت به حساب می آید و به نظر در فضا معلق می باشد . آثار هنری زیبای این مسجد كه همواره مورد توجه مسافران تور استانبول   به سپرهای بزرگ دایره ای شکل عثمانی که بر روی آنها آیات قرآنی نوشته شده است و موزاییک های بیزانسی اشاره کرد .بعدا 4 منار در چهار طرف مسجد اضافه شد و با فتح استانبول توسط سلطان محمد فاتح در سال 1453 کلیسا تبدیل به مسجد شد. که  البته قبل از اینکه به کلیسا تبدیل شود معبدی از معبدهای رومی بوده است. در سال  1935 این مسجد به موزه تبدیل شد.  امپراطور می خواست از کلیسا بزرگ ترین و زیباترین کلیسا را بسازد کلیسای ایا صوفیا در اصل در سال 325 میلادی ساخته شد.ده هزار کارگر و دو معمار و با حجمی از طلا کار را شروع کردند. کلیسا در سال 537 افتتاح گردید. کلیسا بعد از فتح استانبول توسط عثمانیان به مسجد تغییر کرد و مناره هایی به آن اضافه کردند . آتاتورک تصمیم گرفت در سال 1935  به موزه ای فرهنگی براي بازديد مسافران تور استانبول  تبدیل کند. ارتفاع گنبدهای مسجد از سطح زمین 54 متر  است و در کل 107 ستون در داخل ساختمان مسجد ایجاد شده است .

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: دیدنیهای استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا
 

مسجد سلطان احمد

مسجد آبی در منطقه سلطان احمد براي بازديد مسافران تور استانبول قرار گرفته است . این مسجد اکثر روزها از ساعت 9 صبح تا 5 عصر باز می باشد . ورودی آن رایگان می باشد ، ولی در روزهای جمعه در ساعات نماز  ، ورود ممنوع است.شخص سلطان احمد دوست داشت مسجدی به دستور او ساخته شود که با مسجد ایاصوفیا قابل رقابت باشد و با نظر همه او توانسته در این کار موفق شود. مسجد سلطان احمد از جاذبه های گردشگری مهم استانبول است . به خاطر داشته باشید مسافران تور استانبول برای بازدید از این مسجد و مکانهای مذهبی دیگر باید لباس پوشیده به تن داشته باشند و خانمها روسری سرشان داشته باشند که از رسومات این محل می باشد . اگر فراموش کردید میتوانید از مسجد به امانت بگیرید. این مسجد از شاهکارهای معماری اسلامی می باشد . شاید بتوان گفت مهمترین مسجد استانبول باشد والبته استانبول شهر هزار مسجد نیز نامیده می شود که فقط در شهر قسطنطنیه ده ها مسجد زیبا برای بازديد مسافران تور استانبول وجود دارد که در داخل مساجد از طراحی و معماری بی نظیری استفاده شده است . 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مسجد سلطان احمد استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

 هتل نورین سیرکسی گروپ استانبول

هتل 4 ستاره نورین سیرکسی گروپ (Neorion Hotel - Sirkeci Group) در منطقه جغرافیایی خوش آب و هوا و طبیعتی دلنواز استانبول واقع شده است. این هتل چهار ستاره خدمات و امکانات متنوعی نظیر خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، صرافی، اتوکشی، خدمات مربوط به تورها، خدمات تهیه بلیط، کرایه اتومبیل، پذیرش شبانه روزی، کافی شاپ، رستوران، پارکینگ، لابی، لاندری، کافی نت، فروشگاه و غرفه را در اختیار مسافرین تور استانبول قرار می دهد. همچنین مسافرین تور استانبول که اقامت در این هتل را برای سفر خود انتخاب کرده اند میتوانند برای تفریح در هتل نورین سیرکسی گروپ استانبول از امکاناتی همچون استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، سونا، زمین تنیس و بیلیارد بهره مند شوند.

آدرس: Orhaniye Caddesi No: 14 Sirkeci Eminonu,Old City Sultanahmet,34110 Istanbul 

هتل نورین سیرکسی گروپ استانبول

هتل نورین سیرکسی گروپ استانبول

هتل نورین سیرکسی گروپ استانبول

هتل نورین سیرکسی گروپ استانبول

هتل نورین سیرکسی گروپ استانبول

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل نورین سیرکسی گروپ استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

هتل کریستال استانبول

هتل 4 ستاره کریستال استانبول (Crystal Hotel Istanbul) در نزدیکی میدان تقسیم قرار گرفته است. خدماتی کههتل کریستال در اختیار مسافرین تور استانبول قرار می دهد عبارتند از خانه داری، خشکشویی، اتوکشی، لباسشویی و پذیرش شبانه روزی که همگی برای رفاه میهمانان در نظر گرفته شده است. مسافرین تور استانبول برای تفریح در این هتل زیبا میتوانند از استخر، سونا و حمام ترکی آن استفاده کنند و لحظاتی خوش را برای خود به وجود آورند.

آدرس:  Receppasa Caddesi No:7,34437 Istanbul

هتل کریستال استانبول

هتل کریستال استانبول

هتل کریستال استانبول

هتل کریستال استانبول

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل کریستال استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

هتل بیلم های کلاس آنتالیا

هتل بیلم های کلاس هتلی 4 ستاره واقع در سواحل زیبای مدیترانه در شهر آنتالیا می باشد. این هتل زیبا با فرودگاهآنتالیا در حدود 10 کیلومتر فاصله دارد. اتاق های هتل بیلم های کلاس آنتالیا مجهز به تلویزیون LCD، گیرنده ماهواره ای، مینی بار، سیستم تحویه مطبوع و تراس اختصاصی با نمایی به دریای زیبای مدیترانه می باشد. هتل بیلم های کلاس آنتالیا با خدماتی نظیر لباسشویی،خشکشویی، آرایشگاه، اتوکشی، کرایه ماشین آماده خدمت رسانی به میهمانان خود است. امکانات تفریحی هتل بیلم های کلاس آنتالیا برای میهمانان در نظر گرفته شده است تا به بهترین شکل ممکن از اوقات فراغت خود لذت ببرند. برخی از امکانات تفریحی این مجموعه استخر روباز و استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، غواصی، شیرجه و مرکز بدنسازی می باشند.

آدرس : Eski Lara Yolu,Lara Coast,Antalya

هتل بیلم های کلاس آنتالیا

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل بیلم های کلاس آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

هتل ریکسس داونتاون آنتالیا

هتل ریکسس داونتاون (Rixos Downtown) هتلی 5 ستاره در شهر آنتالیا می باشد. موقعیت جغرافیایی بسیار خوب این هتل باعث شده تا مسافرین تور آنتالیا آنرا به عنوان یک هتل مناسب برای اقامت خود انتخاب کنند. تعداد اتاق های هتل ریکسس داونتاون آنتالیا 360 اتاق می باشد. خدماتی نظیر خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، اتوکشی، صرافی، خدمات تهیه بلیط، کرایه اتومبیل توسط هتل ریکسس داونتاون در اختیار میهمانان قرار گرفته تا جوابگوی نیازهای مسافرین تور آنتالیا باشد. این هتل دارای رستوران، بار، فروشگاه و امکانات تفریحی ورزشی نظیر استخر روباز، سونا، ماساژ، حمام ترکی و بخار، زمین تنیس، مرکز بدنسازی، بازی دارت و وان آب داغ برای فراهم کردن اوقاتی شاد برای میهمانان تور آنتالیا می باشد.

آدرس : Sakip Sabanci Bulvari Konyaalti Plaji,07050 Antalya  

هتل ریکسس داونتاون آنتالیا

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل ریکسس داونتاون آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

هتل سوئیت وآبگرم کویین الیزابت کمر ترکیه

 

 

هتل سوئیت وآبگرم کویین الیزابت کمر ترکیه از هتل های 5 ستاره کمر ترکیه میباشد که دارای امکانات تفریحی مانند سرویس نگهداری کودکان برای رفاه خانواده های عزیز ، کلوپ با DJ ، استخر ، ساحل اختصاصی ، اتاق ویزه و امکانات برای معلولین ، سوئیت مخصوص تازه عروس ، اتاق های خانوادگی ، امکانات ورزشی و کرایه دوچرخه میباشد . از دیگر خدمات این هتل میتوان به خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، آرایشگاه ، اتو کشی ، خدمات کفش و واکس ، خدمات تورها و کرایه اتومبیل اشاره کرد . سایر امکانات این هتل برای راحتی مسافران تور ترکیه شامل رستوران ، پذیرش شبانه روزی که 24 ساعته آماده خدمات رسانی به مسافران عزیز میباشد ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، پذیرش و تحویل سریع ، گاوصندوق ، فروشگاه در هتل ، تهویه ، محل مخصوص کشیدن سیگار ، بار و گرمایش میباشد . 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: تور ترکیه استانبول تور ترکیه آنتالیا تور لحظه آخری ترکیه تور ترکیه تابستان 93 تور ترکیه تعطیلات تابستان 93 تور ترکیه از شیراز تور ترکیه از مشهد تورترکیه تور ترکیه شهریور 93 تور ترکیه تعطیلات شهریور 93 تور ترکیه مهر 93 تور ترکیه تعطیلات مهر 93 تور ترکیه پاییز 93 تور ترکیه ویژه عید قربان 93 تور ترکیه ویژه عید غدیر خم 93 ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

هتل فیم رزیدنس کمر ترکیه آنتالیا

 هتل فیم رزیدنس کمر ترکیه آنتالیا

 هتل فیم رزیدنس کمر ترکیه آنتالیا

 این هتل 5 ستاره آنتالیا که در منطقه کمر و در کنار ساحل واقع شده است.هتل دارای اتاقهای 2 و 3 تخته است امکانات هتل شامل استخر روباز،فروشگاه،سونا و جکوزی،سالن کتفرانس،کافی شاپ است و اتاقها مجهز به تلویزیون ال سی دی با ماهواره،سیستم تهویه،گاو صندوق و یخچال است



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: تور ترکیه استانبول تور ترکیه آنتالیا تور لحظه آخری ترکیه تور ترکیه تابستان 93 تور ترکیه تعطیلات تابستان 93 تور ترکیه از شیراز تور ترکیه از مشهد تورترکیه تور ترکیه شهریور 93 تور ترکیه تعطیلات شهریور 93 تور ترکیه مهر 93 تور ترکیه تعطیلات مهر 93 تور ترکیه پاییز 93 تور ترکیه ویژه عید قربان 93 تور ترکیه ویژه عید غدیر خم 93 ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

دانستنیهای ترکیه

دانستنیهای ترکیه

دانستنیهای ترکیه

این کشور در جنوب شرقی اروپا و در غرب آسیا قرار گرفته است.از شرق به ارمنستان و از شمال شرق به گرجستان از جنوب به عراق ،دریای مدیترانه و سوریه و از غرب به دریای اژه و یونان متصل است کشور ترکیه از دو بخش آسیایی و اروپایی شکل گرفته است و توسط تنگه ی بسفر و دریای مرمر از قاره اروپا جدا می شوداین کشور کوهستانی است که توسط کوههای متعدد از قبیل آرارات و توروس پوشانده شده است.برای ورود به ترکیه نیازی به ویزا نیست و با گذرنامه معتبر به طول سه ماه میتوانید اقامت داشته باشید

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: تور ترکیه استانبول تور ترکیه آنتالیا تور لحظه آخری ترکیه تور ترکیه تابستان 93 تور ترکیه تعطیلات تابستان 93 تور ترکیه از شیراز تور ترکیه از مشهد تورترکیه تور ترکیه شهریور 93 تور ترکیه تعطیلات شهریور 93 تور ترکیه مهر 93 تور ترکیه تعطیلات مهر 93 تور ترکیه پاییز 93 تور ترکیه ویژه عید قربان 93 تور ترکیه ویژه عید غدیر خم 93 ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

درباره مارماریس ترکیه

درباره مارماریس ترکیه

این شهر ترکیه گوشه ای از بهشت است که میتوان رنگهای طبیعی آبی و سبز را در آن تماشا کنید.از مهمترین دلایل توریستی بودن این شهر ترکیه میتوان به وجود بندرهای طبیعی،سواحل طولانی ،زیباییهای طبیعت،بندرهای مجهز به کشتیهای تفریحی،ورزشهای آبی و پانسیونهای خوب  و هتل های 5 ستاره را نام برد که این شهر ترکیه را تبدیل به شهری بهشتی کرده است این شهر به دلیل صنایع ابری،گیاهان معطر و ماهیگیری معروف شده است و هم اکنون یک شهر توریستی بزرگ ترکیه به شمار می آید



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: تور ترکیه استانبول تور ترکیه آنتالیا تور لحظه آخری ترکیه تور ترکیه تابستان 93 تور ترکیه تعطیلات تابستان 93 تور ترکیه از شیراز تور ترکیه از مشهد تورترکیه تور ترکیه شهریور 93 تور ترکیه تعطیلات شهریور 93 تور ترکیه مهر 93 تور ترکیه تعطیلات مهر 93 تور ترکیه پاییز 93 تور ترکیه ویژه عید قربان 93 تور ترکیه ویژه عید غدیر خم 93 ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا
 

هتل هیلتون استانبول

هتل هیلتون استانبول

این هتل 5 ستاره رو به تنگه بسفر است و در قسمت اروپایی است .اتاقهای هتل بالکن دار ،حمام سنتی،استخر روباز با مکان آفتابگیری است رو به چشم انداز زیبای باغ و تنگه بسفر است.در رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و ترکی در رستوران بسفر سرو می شود.و رستوران اژدها انواع غذاهای بین المللی را ارئه میکند.دارای مراکز ورزشی از قبیل  تنیس ،اسکواش و کلاس ایروبیک است. حمام ترکی با دو اتاق بخار و دو سونا و ماساژ درمانی است.کاخ توپکاپی حدود سه نیم کیلومتر با هتل فاصله دارد و تا مترو حدود ده دقیقه فاصله است و تا فرودگاه سی دقیقه نیز فاصله است.



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: تور لحظه آخری استانبول تور ترکیه استانبول تور استانبول پاییز 93 تور استانبول مهر 93 تور استانبول تعطیلات مهر 93 قیمت تور استانبول تور استانبول از شیراز تور استانبول 93 تور استانبول از تبریز ارزانترین تور استانبول تور استانبول ویژه عید قربان 93 تور ترکیه ویژه عید غدیر خم 93 ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا
 

 

هتل کرون پلازای استانبول

هتل کرون پلازای استانبول

این هتل 5 ستاره بزرگ و مجلل در یکی از مناطق تاریخی استانبول واقع شده است. و دسترسی به مناطق تاریخی این شهر از هتل بسیار راحت است این مناطق تاریخی عبارتند از مسجد ایا صوفیه،مسجد کبود و بازار بزرگ است هتل نزدیک ایستگاه تراموا است رستوران لاله هتل صبحانه را به صورت سلف سرویس ارائه میکند و تا 11 شب سرویس ارائه میدهد.هتل دارای امکاناتی از قبیل حمام ،استخر سرپوشیده ،سالن بدنسازی و استخر آب گرم است.



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: تور لحظه آخری استانبول تور ترکیه استانبول تور استانبول پاییز 93 تور استانبول مهر 93 تور استانبول تعطیلات مهر 93 قیمت تور استانبول تور استانبول از شیراز تور استانبول 93 تور استانبول از تبریز ارزانترین تور استانبول تور استانبول ویژه عید قربان 93 تور ترکیه ویژه عید غدیر خم 93 ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

هتل سورملی استانبول

هتل سورملی استانبول

این هتل پنج ستاره در منطقه تفریحی و تجاری شهر استانبول واقع شده است.هتل اقامتی مجلل را در کنار پل بسفر و مرکز خرید مترو سیتی ارائه میدهد.هتل با شاهراهای اصلی به مرکز شهر استانبول متصل می گردد و رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و ترکی را ارائه میکند.


:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: تور لحظه آخری استانبول تور ترکیه استانبول تور استانبول پاییز 93 تور استانبول مهر 93 تور استانبول تعطیلات مهر 93 قیمت تور استانبول تور استانبول از شیراز تور استانبول 93 تور استانبول از تبریز ارزانترین تور استانبول تور استانبول ویژه عید قربان 93 تور ترکیه ویژه عید غدیر خم 93 ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا
 

درباره استانبول

درباره استانبول

شهر استانبول یکی از بزرگترین شهرهای ترکیه است و مرکز فرهنگ و افتصاد کشور ترکیه است.شهر استانبول در کنار دریای مرمره و تنگه بسفر است .شهر استانبول بزرگترین شهر بزرگ جهان است که بین دو قاره آسیا و اروپا واقع شده است.بندر شاخ طلایی  در این شهر قرار گرفته است .یکی از شهر های فرهنگی که در سال دو هزار و ده انتخاب شده است.

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: تور لحظه آخری استانبول تور ترکیه استانبول تور استانبول پاییز 93 تور استانبول مهر 93 تور استانبول تعطیلات مهر 93 قیمت تور استانبول تور استانبول از شیراز تور استانبول 93 تور استانبول از تبریز ارزانترین تور استانبول تور استانبول ویژه عید قربان 93 تور ترکیه ویژه عید غدیر خم 93 ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

تنگه بسفر استانبول

 تنگه بسفر استانبول

تنگه بسفر استانبول دو قاره ی اروپا و آسیا را از هم جدا می کند و ترکیبی از زمانهای گذشته و حال است و زیبایی و شکوه و سادگی گذشته را نمایش میدهد.در کنار این تنگه ویلاها و هتل های مدرن با نماهای زیبا و مرمری در کنار روستاهای سنگی ، قلعه ها و دهکده های ماهیگیری ساخته شده است و ازیبایی این منطقه را چند برابر کرده است برای مشاهده کامل این تنگه باید مسافران تور استانبول با قایق سفر کنید و از منظره های زیبای این منطقه لذت ببرید.حرکت قایق در این تنگه به شکل زیگزاک است که بتوانید تمامی مناطق این تنگه را تماشا کنید.همچنین قایق های اختصاصی برای علاقه مندان است که به صورت شبانه و یا روزانه به حرکت در این تنگه میپردازد.



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: تور لحظه آخری استانبول تور ترکیه استانبول تور استانبول پاییز 93 تور استانبول مهر 93 تور استانبول تعطیلات مهر 93 قیمت تور استانبول تور استانبول از شیراز تور استانبول 93 تور استانبول از تبریز ارزانترین تور استانبول تور استانبول ویژه عید قربان 93 تور ترکیه ویژه عید غدیر خم 93 ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

 

کاخ دولما باغچه استانبول

کاخ دولما باغچه استانبول

این کاخ عظیم دارای مساحتی به اندازه ششصد متر است و در سواحل اروپایی تنگه بسفر استانبول واقع شده است.بخش بیرونی این کاخ در قرن نوزدهم به وسیله سلطان عبد المجید ساخته شد به تعداد پنجاه و شش ستون در سالن این کاخ وجود دارد همچنین از چلچلراغ های زیبایی تزیین شده است که  750 لامپ دارد .در زمانهای بسیار قدیم انواع گونه های پرندگان جهان  در این کاخ نگهداری میشد.همه ی ساعتهای این کاخ بر روی ساعت 9:05 متوقف شده است زیرا آتاتورک ،موسس جمهوری ترکیه در همین ساعت از دنیا رفتند.این کاخ راهنمایانی دارد که بازدید کنندگان تور استانبول را راهنمایی میکنند.تور ها در ساعات معمولی هر بیست و پنج دقیقه و در ساعتهای پربازدید هر پنج دقیقه است که بازدید از کاخ دو ساعت طول میکشد.



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: تور لحظه آخری استانبول تور ترکیه استانبول تور استانبول پاییز 93 تور استانبول مهر 93 تور استانبول تعطیلات مهر 93 قیمت تور استانبول تور استانبول از شیراز تور استانبول 93 تور استانبول از تبریز ارزانترین تور استانبول تور استانبول ویژه عید قربان 93 تور ترکیه ویژه عید غدیر خم 93 ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

هتل کریستال استانبول

  هتل کریستال استانبول

این هتل 4 ستاره فاصله کمی تا میدان تقسیم دارد و تا ایستگاه اتوبوس تنها صد متر فاصله دارد.و به دلیل نزدیکی به خطوط ریلی مسافران تور استانبول دسترسی به همه جا راحت است.اتاقهای هتل شامل سوئیت های بزرگ و کوچک و اتاقهای استاندارد است.دسترسی به اینترنت بی سیم در همه جای هتل مقدور است.هتل دارای امکانات تفریحی از قبیل استخر سر پوشیده،سونا و حمام ترکی است در اطراف هتل انواع بوتیک ها،بارهای فراوان ، رستوران و مرکز خرید وجود دارد.ایستگاه تراموا و اتوبوس در نزدیکی هتل هستند.



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: تور لحظه آخری استانبول تور ترکیه استانبول تور استانبول پاییز 93 تور استانبول مهر 93 تور استانبول تعطیلات مهر 93 قیمت تور استانبول تور استانبول از شیراز تور استانبول 93 تور استانبول از تبریز ارزانترین تور استانبول تور استانبول ویژه عید قربان 93 تور ترکیه ویژه عید غدیر خم 93 ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا
 

هتل تکسیم گونن استانبول

 هتل تکسیم گونن استانبول

این هتل 4 ستاره در مرکز شهر استانبول و در میدان تقسیم  واقع شده است .هتل تا جاذبه های شهر استانبول فاصله ی کمی دارد.و هنگام خروج از هتل مسافران تور استانبول میتوانند تئاترهای گوناگون ،گالری های هنری،بارها و کافه ها بروید.نمای هتل زیبا و دیدنی است و اتاقهای هتل مجهز و زیبا هستند.رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و ترکی را سرو میکند

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: تور لحظه آخری استانبول تور ترکیه استانبول تور استانبول پاییز 93 تور استانبول مهر 93 تور استانبول تعطیلات مهر 93 قیمت تور استانبول تور استانبول از شیراز تور استانبول 93 تور استانبول از تبریز ارزانترین تور استانبول تور استانبول ویژه عید قربان 93 تور ترکیه ویژه عید غدیر خم 93 ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا
 

 

هتل گرند هیلاریوم استانبول

هتل گرند هیلاریوم استانبول

این هتل 4 ستاره هتل گرند هیلاریوم استانبول در منطقه تاریخی و مرکز شهر استانبول در ینی کاپی استانبول واقع شده است.هتل اتاق بدنسازی و حمام ترکی به مسافران خود ارائه میدهد.اتاقهای هتل مجهز به  گاوصندوق ،  مینی بار و سیستم تهویه مطبوع می باشد.میهمانان میتوانند به تماشای ماهواره و خوردن و نوشیدن در اتاق بپردازند.هتل کافه اینترنت ،لابی بزرگ و تریا در اختیار میهمانان قرار میدهد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: تور لحظه آخری استانبول تور ترکیه استانبول تور استانبول پاییز 93 تور استانبول مهر 93 تور استانبول تعطیلات مهر 93 قیمت تور استانبول تور استانبول از شیراز تور استانبول 93 تور استانبول از تبریز ارزانترین تور استانبول تور استانبول ویژه عید قربان 93 تور ترکیه ویژه عید غدیر خم 93 ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا
 

 

هتل سنترال پالاس استانبول

 هتل سنترال پالاس استانبول

این هتل 4 ستاره در منطقه تکسیم استانبول قرار گرفته است و تا فرودگاه ترکیه پانزده کیلومتر فاصله دارد اتاقهای هتل مجهز به تلویزیون ال سی دی با ماهوازه ،حمام مجهزفسیستم تهویه مطبوع،گاو صندوق،یخچال مینی بار و تلفن است و هتل تور استانبول دارای امکاناتی از قبیل استخر سرپوشیده،سونا و جکوزی،حمام ترکی،محل نگهداری کودکان،صرافی،پارکینگ ،کافی شاپ و بیلیارد است

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: تور لحظه آخری استانبول تور ترکیه استانبول تور استانبول پاییز 93 تور استانبول مهر 93 تور استانبول تعطیلات مهر 93 قیمت تور استانبول تور استانبول از شیراز تور استانبول 93 تور استانبول از تبریز ارزانترین تور استانبول تور استانبول ویژه عید قربان 93 تور ترکیه ویژه عید غدیر خم 93 ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا
 

 

هتل گلدن ایچ 1 ترکیه استانبول

هتل گلدن ایچ 1 ترکیه

این هتل 4 ستاره فاصله کمی تا میدان تقسیم دارد و دارای امکانات زیادی از قبیل خدمات ماساژ،حمام و سونا است.و از دیگر امکانات استخر روباز،تخت مخصوص آفتاب و بار است.تریای موجود در بالکن هتل دارای چشم انداز زیبای تنگه بسفر است.رستوران لی کوگ انواع غذاهای سنتی ترکیه را ارائه میکند.مکان تاریخی سلطان احمد در مقابل بندر گلدن هورن و هشت کیلومتر دورتر نیز هست.پاساژ تاریخی و پر از گل و گیاه و شهر موزه پرا کمتز از بیست دقیقه تا هتل فاصله دارد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: تور لحظه آخری استانبول تور ترکیه استانبول تور استانبول پاییز 93 تور استانبول مهر 93 تور استانبول تعطیلات مهر 93 قیمت تور استانبول تور استانبول از شیراز تور استانبول 93 تور استانبول از تبریز ارزانترین تور استانبول تور استانبول ویژه عید قربان 93 تور ترکیه ویژه عید غدیر خم 93 ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا
 

هتل گلدن ایچ 2 ترکیه استانبول

هتل گلدن ایچ 2 ترکیه استانبول

این هتل 4 ستاره مدرن در مرکز منطقه تجاری ،تفریحی و فرهنگی استانبول در میدان تقسیم واقع شده است .هتل از گردشگران و میهمانان هتل به سبک سنتی پذیرایی میکندمیهمانان در باشگاه سلامت هتل بعد از سفر تور استانبول میتوانند به استراحت بپردازند و از امکاناتی مانند ماساژ،سونا،حمام ترکی،خدمات بهداشت پوست و ابتنی در استخر سرپوشیده استفاده کنند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: تور لحظه آخری استانبول تور ترکیه استانبول تور استانبول پاییز 93 تور استانبول مهر 93 تور استانبول تعطیلات مهر 93 قیمت تور استانبول تور استانبول از شیراز تور استانبول 93 تور استانبول از تبریز ارزانترین تور استانبول تور استانبول ویژه عید قربان 93 تور ترکیه ویژه عید غدیر خم 93 ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

راهنمای سفر به استانبول

 


برای رفتن به شهر ترکیه نیازی به گرفتن ویزا نیست و با داشتن گذرنامه میتوانید وارد این شهر بشوید.راههای گوناگون برای رسیدن به این شهر استانبول وجود داردکه سریعترین و راحت ترین مسیر سفر هوایی است.هر هفته چند هواپیمای ترک و ایرانی به استانبول پرواز مستقیم دارند.مدت زمان رسیدن از تهران به استانبول حدود سه ساعت طول میکشدبلیط هواپیما بسته به شرکت هواپیمایی انتخاب شده متفاوت است که میانگین آن حدود پانصد تا ششصد هزار تومان است.میتوانید به قطار هم به شهر استانبول سفر کنید که قیمت بلیط با قطار حدود صد و هشتاد هزار تومان است و سه روز هم طول میکشد تا برسید.این قطار تا دریاچه وان می رود و پس از ان با کشتی چند ساعتی را در آب سفر میکنید و بعد از اتمام سفر دریایی با قطار ترکیه به استانبول می رسید.با اینکه مسیر طولانی است اما گشتن در آب و قدم زدن باعث می شود از سفر تور استانبول لذت ببرید با اتوبوس هم میتوانید به به استانبول بروید و مدت دو روز طول میکشد اما یکنواخت بودن مسیر باعث خستگی شما می شود



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: تور استانبول پاییز 93 تور استانبول مهر 93 تور استانبول تعطیلات مهر 93 قیمت تور استانبول تور استانبول از شیراز تور استانبول 93 تور استانبول از تبریز ارزانترین تور استانبول تور استانبول ویژه عید قربان 93 تور ترکیه ویژه عید غدیر خم 93 ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا
 

هتل تاپکاپی استانبول چهار ستاره

هتل تاپکاپی استانبول

فاصله هتل تاپکاپی استانبول تا ایستگاه قطار شهری فقط 100 متر است و دارای امکانات خوبی مانند : حمام سنتی ترکی , بوفه صبحانه روزانه ,  پارکینگ رایگان ویژه میهمانان تدارک دیده است. اتاقهای هتل تاپکاپی استانبول فرش شده هستند و دارای تلویزیون LCD  , مجهز به سیستم تهویه مطبوع , تلویزیون با گیرنده شبکه های ماهواره و حمام شخصی و دارای سشوار و لوازم بهداشتی است. بعضی از اتاقها بالکن نیز دارند .میهمانان و مسافران با ماساژ و حمام ترکی می توانند استراحت نمایند . هتل تاپکاپی استانبول دارای استخر سرپوشیده بسیار تمیز است که روشنایی اش با تابش خورشید است و بسیار جالب و دلپذیر است . پذیرش هتل تاپکاپی استانبول در طول شبانه روز و در هفته برای ارائه خدمات به میهمانان آماده است و در ارائه و برنامه ریزی تورهای داخل شهری مسافران را راهنمایی می کنند . رستوران هتل تاپکاپی استانبول با غذاهای متنوع ترکی و بسیار لذیذ از میهمانان پذیرایی می نماید . سفارشات برای اتاقها انجام می شود . مسجد قدیمی مهریماه فقط یک km  با هتل تاپکاپی استانبول فاصله دارد .

هتل تاپکاپی استانبول

 

مطالب مرتبط :

 

هتل آستین استانبول سه ستاره

هتل آستین استانبول

هتل آستین استانبول در قلب شهر زیبا و تاریخی استانبول واقع شده است و نزدیک به دریای مرمره است. اتاقهای هتل آستین استانبول دارای امکانات : تلویزیون LCD،  سیستم تهویه مطبوع، اثاثیه آنتیک، اینترنت رایگان، میز کار، حمام اختصاصی مجلل و یخچال مجهز شده است. هتل آستین استانبول که در منطقه سلطان احمد قرار گرفته است هیجده km تا فرودگاه بین المللی آتاتورک و دو km تا باشگاه سوارکاری شهر استانبول فاصله دارد. هتل آستین استانبول با مسجد ایا صوفیا فقط 10 دقیقه فاصله دارد . در هتل آستین استانبول بوفه صبحانه،پذیرش شبانه روزی برای میهمانان و مسافران مهیا شده است. وسیله ایاب ذهاب نیز در اختیار مسافران و میهمانان قرار می گیرد. رستوران هتل آستین استانبول با غذاهای متنوع و لذیذ از میهمانان پذیرایی می کند.  صرافی در هتل آستین استانبول است که مبادلات ارزی خود را در کمترین زمان انجام دهید.

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

هتل آل سیزن استانبول چهار ستاره

هتل آل سیزن استانبول

 

هتل آل سیزن استانبول هتلی بسیار زیبا با طراحی بسیار عالی و با دسترسی راحت به فرودگاه آتاتورک در موقعیتی بسیار عالی نزدیک میدان تقسیم، بازار بزرگ، سلطان احمد و مساجد سلیمانیه و موزه کاخ تاپکاپی قرار گرفته است. امکانات بسیار خوب هتل آل سیزن استانبول مانند رستوران زیبا و دنج ,  خدمات اتومبیل کرایه , اینترنت رایگان بی سیم است  . اتاقهای هتل آل سیزن استانبول مجهز به تهویه مطبوع  و ضد صدا هستند . رستوران هتل آل سیزن استانبول خیلی زیبا و فوق العاده طراحی شده است و همراه با غذاهای لذیذ و متنوع از میهمانان پذیرایی می کنند. از امکانات ماساژ و سونا هتل آل سیزن استانبول برای استراحت و آرامش بی نظیر استفاده می کنند. هتل آل سیزن استانبول اتاق بازی کامپیوتری مخصوص کودک میهمانان مهیا کرده است و میهمانان از سفر خود لذت ببرند و خاطره خوبی را تجربه کنند.

هتل آل سیزن استانبول

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

هتل تکسیم گونن استانبول چهار ستاره

هتل تکسیم گونن استانبول

 هتل تکسیم گونن استانبول هتلی چهار ستاره و زیبا می باشد که در قلب استانبول و در میدان تکسیم در موقعیت بسار عالی قرار گرفته است. در چند قدمی هتل تکسیم گونن استانبول جذابیت های شهر واقع شده است و بعد از خروج از هتل تکسیم گونن استانبول , تئاترهای متعدد, گالری های هنر , سالن اپرا , بار و کافه  را می توانید در مجاور هتل در دسترس داشته باشید . ساختمان مدرن و مجلل هتل تکسیم گونن استانبول از سرامیک و مرمر بنا شده و به شکلی زیبایی و جذاب طراحی گردید. همه اتاق ها زیبا و مجهز هستند.  هتل تکسیم گونن استانبول دارای تعدادی رستوران زیبا می باشد که با غذاهای متنوع و لذیذ ترکی و بین المللی مهیا دیده است . در رستوران پشت بام هتل تکسیم گونن استانبول با منظره زیبا و دیدنی استانبول لذت ببرید. مرکز سلامت و ورزشی بدنسازی نیز در هتل تکسیم گونن استانبول برای علاقه مندان مجهز شده است.

هتل تکسیم گونن استانبول

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

هتل هالیک یا خلیج استانبول چهار ستاره

هتل هالیک یا خلیج استانبول

هتل هالیک یا خلیج استانبول هتلی چهار ستاره و زیبا و بزرگ می باشد ، در شهر زیبای استانبول  و در مکانی بسیار مناسب است و با پیاده روی کوتاه و جذاب به مرکزهای خرید و دیدنی شهر می روید. هتل هالیک یا خلیج استانبول در مجموع دارای  177 اتاق و سوئیت است که از امکانات و تجهیزات و سیستم تهویه مطبوع مناسب و ویژه برخوردار است. در همه محیط هتل هالیک یا خلیج استانبول اینترنت فعال است.  سه رستوران و تریای هتل با سرو غذاهای ترکی و مدیترانه ای از مسافران و میهمانان پذیرایی می نمایند. رستوران زیبای آدالی در طبقه هشتم  با منظره زیبای شهر، محیط بسیار مناسبی برای سرو خوراکهای متنوع و لذیذ ترکی لذت ببرید و استراحت نمایید. میهمانان از برنامه اجرای موسیقی زنده در پایان هر هفته میتوانند حضور داشته باشند و لذت ببرند . به میدان تقسیم و بازار بزرگ تنها  15 دقیقه فاصله دارید. مرکز تفریحی هم در مرکز پر رفت و آمد بیگلو وجود دارد و تا هتل هالیک یا خلیج استانبول  10 دقیقه فاصله دارد.  مسافران و میهمانان می توانند با فاصله 50 متری از هتل هالیک یا خلیج استانبول به ایستگاه مترو دسترسی دارند و به راحتی از منطقه های مختلف شهر استانبول دیدن نمایید.

هتل هالیک یا خلیج استانبول

 

 

مطالب مرتبط :

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

هتل سانتا مارینا آنتالیا

هتل سانتا مارینا آنتالیا از جمله هتل های 3 ستاره شهر آنتالیا است که محیطی ساده و صمیمی دارد. میهمانان برای تفریح درهتل سانتا مارینا آنتالیا میتوانند از استخر رو باز و استفاده از اتاق های بازی های کامپیوتری آن استفاده کنند. و برای آسایش کودکان نیز در هتل سانتا مارینا آنتالیا محلی برای نگهداری کودکان و همچنین زمینی برای بازی کودکان در نظر گرفته شده است. . خدمات هتل سانتا مارینا آنتالیا شامل صرافی ، کرایه اتومبیل ، لباسشویی و خشکشویی و سرویس ایاب و ذهاب غیر رایگان می باشد. هتل سانتا مارینا آنتالیا دارای پذیرش شبانه روزی برای میهمانان است.

 

مطالب مرتبط:

هتل رویال سیتی آنتالیا

هتل رویال سیتی آنتالیا

هتل رویال سیتی آنتالیا

هتل رویال سیتی آنتالیا هتلی 3 ستاره بر فراز صخره های Falez، و در منطقه لارای شهر آنتالیا قرار گرفته است. هتل رویال سیتی آنتالیا در فاصله ی 3 کیلومتری از آبشارهای زیبای دودن و 15 دقیقه ای از فرودگاه قرار دارد. اتاق های هتل رویال سیتی آنتالیا دارای سیستم تهویه هوا، تلویزیون، بالکن خصوصی، یخچال کوچک، سیستم تهویه هوا و امکانات بهداشتی مناسبی می باشند. چشم انداز اتاق های هتل رویال سیتی آنتالیا به سمت دریای مدیترانه است که لذت استراحت در اتاق را برای میهمانان چند برابر می کند. اینترنت رایگان در هتل رویال سیتی آنتالیا موجود است و دیگر امکانات هتل رویال سیتی آنتالیا میتوان به استخر روباز ، استخر کودکان ، سونا و حمام ترکی اشاره کرد.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل سانتا مارینا آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

هتل هادریانوس آنتالیا

هتل هادریانوس آنتالیا

هتل هادریانوس یک هتل 3 ستاره در نزدیکی منطقه تاریخی کالی واقع شده است و بسیاری دیگر از مناطق دیدنی مانند دروازه هادریانوس، پارک کارالیگلو و مناره کسیک در اطراف آن و در فاصله ی کمتر از 100 متری واقع شده اند. هتل هادریانوس آنتالیا با بندر قایقرانی و ساحل دریای مرمره فاصله ی بسیار کمی دارد و میتوان به راحتی به صورت پیاده روی از این منطقه زیبا نیز دیدن کرد.هتل هادریانوس آنتالیا بسیار محدوده ی زیبایی دارد که از پوشش گل ها و گیاه های متفاوتی تشکیل شده است. اتاق های هتل هادریانوس آنتالیا امکاناتی نظیر مبلمان مجلل، حمام اختصاصی و تلویزیون با گیرنده های ماهواره ای را دارا می باشند.

 

مطالب مرتبط:

هتل پامیرا آنتالیا

هتل پامیرا آنتالیا

هتل پامیرا آنتالیا

هتل پامیرا یک هتل بسیار زیبای 3 ستاره در شهر آنتالیا و در فاصله ی 200 متر از دریا واقع شده است. هتل پامیرا آنتالیا دارای اتاق هایی با امکانات رفاهی مناسب برای میهمانان است که شامل مینی تریا، حمامی لوکس و لوازم بهداشتی کامل به همراه سشوار، تلویزیون LCD ، تهویه و سایر امکانات رفاهی می باشد. هتل پامیرا آنتالیا از استخر رو باز به انواع یکی از تفریحات هتل بهره می برد. سرویس اینترنت رایگان در هتل پامیرا آنتالیا همیشه در دسترس میهمانان خواهند بود و آزادانه میتوانند از آن در تمام مواقع استفاده کنند.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل هادریانوس آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

هتل لارا وورد آنتالیا

هتل لارا وورد آنتالیا

هتل لارا وورد یک هتل 3 ستاره در شهر آنتالیا و در فاصله 200 متری  از ساحل لارا واقع شده است. اتاق های هتل لارا وورد آنتالیا شرایط مناسبی برای آسایش میهمانان دارند و دارای امکاناتی نظیر تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره ای و لوازم بهداشتی عالی می باشد. هتل لارا وورد آنتالیا برای اوقات فراغت میهمانان خود ماهیگیری، مرکز بدنسازی و پینگ پنگ و سایر تفریحات را فراهم کرده است.

 

مطالب مرتبط:

هتل ساحلی کریستال آنتالیا

هتل ساحلی کریستال آنتالیا

هتل ساحلی کریستال آنتالیا

هتل ساحلی کریستال آنتالیا یکی از هتل های 3 ستاره شهر آنتالیا می باشد. فاصله هتل ساحلی کریستال آنتالیا از فرودگاهآنتالیا حدود 10 دقیقه سواره است. اتاق های هتل ساحلی کریستال آنتالیا دارای بالکن ، تلویزیون ماهواره ای و سیستم تهویه مطبوع هستند. و میهمانان میتوانند در صورت نیاز از اینترنت وای فای هتل ساحلی کریستال آنتالیا به صورت رایگان بهره مند شوند.هتل ساحلی کریستال آنتالیا از گاو صندوق و انبار و چمدان برای ایجاد احساس امنیت برای میهمانان بهره می برد. میهمانان میتوانند برای ایجاد احساس آرامش و گذراندن اوقاتی خوش در هتل ساحلی کریستال آنتالیا از استخر روباز آن استفاده کنند.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل لارا وورد آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

هتل آدنیس آنتالیا

هتل آدنیس آنتالیا

هتل 5 ستاره آدنیس آنتالیا  (Antalya Adonis Hotel) تقریبا در مرکز شهر آنتالیا و مابین شهر آنتالیا و منطقه زیبای لارا قرار گرفته است. هتل آدنیس آنتالیا بر فراز یک صخره واقع شده است و برای دسترسی به کنار ساحل اختصاصی باید یک ازتفاع چند متری را به وسیله ی پله و آسانسور های تعبیه شده طی کنید. اتاق های هتل آدنیس آنتالیا دارای بالکنهای اختصاصی هستند و تعدادی از آنها نمایی کامل بر فضای دریا و استخر دارند و تعدادی دیگر نمایی ناقص دارند، امکانات اتاق ها برای میهمانان مناسب است و دارای مینی بار و حمام اختصاصی هستند. هتل آدنیس آنتالیا خدمات مناسبی نظیر آرایشگاه، لباسشویی و خشکشویی و پذیرش شبانه روزی را در اختیار میهمانان قرار میدهد. از جمله امکانات هتل آدنیس آنتالیا نیز میتوان به استخر روباز، استخر سرپوشیده و تفریحاتی نظیر پینگ پنگ و بیلیار اشاره کرد.

 

مطالب مرتبط:


هتل تفریحی سیلایف فامیلی آنتالیا

هتل تفریحی سیلایف فامیلی آنتالیا

هتل تفریحی سیلایف فامیلی آنتالیا

هتل تفریحی سیلایف فامیلی آنتالیا یک هتل 5 ستاره در سواحل نیلگون کنیالتی است. فاصله ی هتل تفریحی سیلایف فامیلی از مرکز شهر آنتالیا فقط 10 دقیقه فاصله دارد. اتاق های هتل تفریحی سیلایف فامیلی آنتالیا دارای امکانات رفاهی بسیار عالی شامل خط تلفن مستقیم، گرمایش مرکزی، گاو صندوق، تلویزیون ماهواره ای ، مینی بار، اینترنت رایگان هستند و اغلب اتاق های هتل تفریحی سیلایف فامیلی آنتالیا دارای بالکن اختصاصی با چشم اندازی به سمت دریای مدیترانه هستند. میهمانان هتل تفریحی سیلایف فامیلی آنتالیا برای گذراندن اوقات فراغت و تفریح در هتل می توانند از استخر روباز، استخر سرپوشیده ، سونا، جکوزی ، حمام ترکی و هنچنین از امکانات ورزشی متنوعی نظیر بیلیارد، پینگ پنگ، دچرخه سواری، ماهیگیری و سایر امکانات دیگر استفاده کنند. هتل تفریحی سیلایف فامیلی آنتالیا برای آسایش کودکانه میهمانان هم زمین بازی ، سرویس نگهداری کودکان و اتاق های بازی های کامپیوتری را در نظر گرفته است.

 

مطالب مرتبط:

هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا

هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا

هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا

هتل ریکسوس سان گیت یکی از زیباترین و با امکانات ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا است. هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا در دهکده ی زیبای بلدیبی و در فاصله ی 45 کیلومتری از فرودگاه و 25 کیلومتری از مرکز شهر واقع شده است. هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا دارای 1107 هتل درجه یک می باشد که مجهز به انواع لوازم رفاهی می باشند. اگر اهل تنوع در تفریحات هستید هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا این شرایط را برای همه ی سلیقه ها فراهم کرده و در این مجموعه انواع تفریحات از قبیل اسب سواری، بیلیارد، بدنسازی، گلف، پینگ پنگ و ... انجام می شود. همچنین اگر به ورزش های آبی الاقه دارید هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا برای میهمانان خود موج سواری، جکوزی، استخر روبازو سرپوشیده، سونا و حمام ترک را فراهم کرده. هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا برای سرگرم کردن کودکان نیز زمین بازی و اتاق بازی های کامپیوتر را فراهم کرده است.

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آدنیس آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

مرکز خرید olivium ترکیه 

 



مرکز خرید  olivium ترکیه  جایی است که در روز سه شنبه هر هفته در آن اجناس به حراج گذاشته میشود. مرکزی که می توانید با تراموا و از طریق مسیر زیتون بونو در ایستگاه آکا شمسدین ترکیه به آن دستیابی داشته باشید و در طبقات آن تمامی پوشاک و لوازم  مورد نیاز خود را با قیمتی ارزان تهیه کنید.

 

 

فروشگاه مواد غذایی تانساش ترکیه 

 

تانساش یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های مواد غذایی در ترکیه میباشد. در طبقه اول این فروشگاه طیف متنوعی از غذاهای محلی و خارجی با کیفیت بالا ارائه شده است همچنین در طبقه دوم هزاران محصول شامل لباس، لوازم الکترونیکی، وسایل تزئینی و... از برندهای بین المللی و ترک برای استفاده علاقه مندان قرار دارد تا مسافران و گردشگران ترکیه بتوانند احتیاجات خود را از این فروشگاه تهیه کنند.

 

مرکز خرید Armaggan استانبول ترکیه 

 

کلاس قیمتی این مرکز خرید متوسط میباشد. و همچنین دارای انواع کالا از قبیل کیف و کفش و لباس گرفته تا صنایع دستی، زیورآلات و ... در این فروشگاه میتوان تهیه کرد . ساعت کاری از 10 صبح تا  9 شب میباشد با امکانات جانبی فودکورت ، سینما و گالری.  این مرکز تجاری یکی از بهترین گزینه ها جهت خرید و تهیه سوغاتی در استانبول ترکیه می باشد.

 

مرکز خرید گالریا در ترکیه استانبول

 در دهه 80 میلادی نخست وزیر وقت ترکیه آقای تورگوت اوزات دستور  به ساخت این مرکز خرید داد . او ساخت این مرکز خرید را از  روی مراکز خرید گالریا ترکیه در ایالات متحده امریکا ، شهرهای  هوستون و تگزاس برگرفته است . مساحت این مرکز 77000 متر مربع است . مرکز خرید گالریا که در جاده ساحلی منطقه آتاکوی ترکیه قرار دارد دارای بوتیک و مغازه های بسیاری میباشد و همچنین دارای رستوران ، سینما ، سالن بولینگ و اسکیت روی یخ است . مرکز خرید گالریا در استانبول ترکیه در سال 1990 به دلیل طراحی پیچیده ، ساخت و ساز سریع و  ویژگی های  ساختاری به عنوان برجسته ترین  مرکز خرید جهان انتخاب شد .

مرکز خرید ایستینی پارک ترکیه

 مرکز خرید ایستینی پارک ترکیه

 



این مرکز خرید ترکیه بر پایه یک طراحی منحصر بفرد ساخته شده. این مکان که در سال 2007 افتتاح شد شامل 2 ناحیه سر پوشیده و سرباز است که یک پارک و یک بازار غذایی معتبر ترکیه را تشکیل داده است. این فروشگاه به سه بخش تقسیم شده.یک فضای تفریحی اصلی در ساختمان مجلل 4 طبقه ایجاد شده است که دارای 12 سینما با 2600 صندلی به همراه یک سینمای IMAX سه بعدی ویژه کوکان می باشد. مرکز لوازم خانگی در این فروشگاه در یک میدان شهری فضای باز به همراه یک پارک سبز قرار گرفته است.

 

مرکز خرید ایستینی پارک ترکیه

 

مرکز خرید ایستینی پارک ترکیه

 

 

مرکز خرید ایستینی پارک ترکیه

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

هتل آلبا ترکیه آنکارا 

این هتل با اتاق های مناسب و موقعیت جغرافیایی خوب اقامت خوشی را برای میهمانان و مسافران آنکارا ترکیه محیا میکند دقت پرسنل برای خدمات رسانی بی وقفه و تمیزی هتل از نقاط قوت این مجموعه به شمار میاید. اين هتل ترکیه داراي 80 اتاق مي باشد.

 

 هتل اسلیو ترکیه آنکارا



هتل اسلیو ترکیه آنکارا در صد متری میدان Ulus و در مرکز تاریخی شهر آنکارا ترکیه قرار دارد. فاصله این هتل تا مترو فقط سیصد متر و فاصله کمتر از 25km با فرودگاه ترکیه از امتیازات مناسب و خوب این هتل به شمار می اید. این هتل دارای یک ایوان، رستوران و اینترنت رایگان برای رفاه مسافران میباشد . از امکانات اتاق ها این است که به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون و مینی بار مجهز میباشند و صرف صبحانه در اتاق نیز برای میهمانان امکان پذیر میباشد. از دیگر امکانات رفاهی هتل شامل تریا، مغازه لوازم آرایشی، کرایه اتومبیل ، خدمات اتو و خشکشویی و  پارکینگ رایگان اشاره کرد. 

 

 هتل اگوالتورک ترکیه آنکارا

 


این هتل در منطقه اداری شهر آنکارا  ترکیهقرار گرفته و از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است. این هتل دارای 68 اتاق با تمیزی و تزئیناتی چشم گیر و با امکانات و خدمات اختصاصی مجهز میباشند. از  امكانات این هتل میتوان سرویس اینترنت، استقبال فرودگاهی با نوشیدنی و نقشه رایگان شهر  که دراختیار میهمانان قرار داده میشود نام برد. فاصله این هتل 500 متر با ایستگاه قطار میباشد.

 

 هتل ایسکیل ترکیه آنکارا

 


اين هتل داراي 122 اتاق مي باشد. همچنین دارای اتاق جلسه کاملا مجهز است. از امکانات تفریحی این هتل میتوان به سونا ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی ، استخر سرپوشیده برای تمام فصل ها میباشد. این هتل برای معلولین نیز دارای اتاق و امکانات ویژه میباشد و سوئیت مخصوص برای تازه عروس ها. دیگر امکانات این هتل شامل خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ، صبحانه در اتاق ، خدمات کفش و واکس و فکس و کپی میباشد . از دیگر خدمات  نیز میتوان رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور ، پذیرش و تحویل سریع ، گاوصندوق ، تهویه و بار را میتوان نام برد.

هتل های ترکیه

این هتل 5 ستاره ترکیه به شکل کشتی کویین الیزابت است در کنار ساحل و در منطقه ی کمر آنتالیا ترکیه قرار گرفته است این هتل دارای 395 اتاق است و امکانات زیادی را دارا می باشد.هتل تا فرودگاه آنتالیا ترکیه چهل کیلومتر و تا مرکز شهر ترکیه سی کیلومتر فاصله دارد.هتل تا ساحل دریا صد و پنجاه متر فاصله دارد و دارای پلاژ اختصاصی نیز می باشد.

 

 

هتل سوئیت وآبگرم کویین الیزابت کمر ترکیه

  

هتل سوئیت وآبگرم کویین الیزابت کمر ترکیه از هتل های 5 ستاره کمر ترکیه میباشد که دارای امکانات تفریحی مانند سرویس نگهداری کودکان برای رفاه خانواده های عزیز ، کلوپ با DJ ، استخر ، ساحل اختصاصی ، اتاق ویزه و امکانات برای معلولین ، سوئیت مخصوص تازه عروس ، اتاق های خانوادگی ، امکانات ورزشی و کرایه دوچرخه میباشد . از دیگر خدمات این هتل میتوان به خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، آرایشگاه ، اتو کشی ، خدمات کفش و واکس ، خدمات تورها و کرایه اتومبیل اشاره کرد . سایر امکانات این هتل برای راحتی مسافران تور ترکیه شامل رستوران ، پذیرش شبانه روزی که 24 ساعته آماده خدمات رسانی به مسافران عزیز میباشد ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، پذیرش و تحویل سریع ، گاوصندوق ، فروشگاه در هتل ، تهویه ، محل مخصوص کشیدن سیگار ، بار و گرمایش میباشد . 

 

هتل دایما ریزورت کمر ترکیه

 هتل دایما ریزورت کمر ترکیه از هتل های 5 ستاه ترکیه میباشد که دارای امکانات تفریحی مانند زمین بازی کودکان ، سرویس نگهداری کودکان ، اتاق بازی های کامپیوتری ، کارمندان مخصوص بازی و سرگرمی ، کلوپ با  dj ، استخر ، ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، شیرجه ، استخر سرباز ، ساحل اختصاصی ، استخر سرپوشیده و امکانات ورزش های آبی در سایت هتل . همچنین این هتل دارای اتاقهای ویژه و امکانات برای معلولین عزیز و اتاقهای مخصوص تازه عروسها میباشد . از امکانات ورزشی این هتل نیز میتوان به تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ ، بازی دارت ، موج سواری و مینی گلف اشاره کرد که برای علاقه مندان به ورزش در نظر گرفته شده است . دیگر خدمات و امکانات این هتل شامل خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات کفش و واکس ، فکس و کپی ، کرایه اتومبیل ، سرویس مستخدم و امکانات اتاق VIP است .

 

 هتل لاویستا بوتیک ترکیه کوش آداسی

 


امکانات رفاهی این هتل ترکیه شامل استخر روباز ، ایوان مخصوص حمام آفتاب است . هتل لاویستا بوتیک ترکیه دارای  39 اتاق میباشد. همچنین يک صرافي در این هتل وجود دارد تا مسافرات رفاه بیشتری در سفر داشته باشند. دیگر امکانات این هتل شامل سوئیت مخصوص تازه عروس، اتاقهای خالی از حساسیت ، خانه داری ،امکانات جلسه و ضیافت ،ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی، اتو کشی ، صرافی ، بسته های نهار ،خدمات تورها - فکس و کپی - سرویس مستخدم - امکانات اتاق VIP - پذیرش و ترخیص اختصاصی، رستوران ، پذیرش شبانه روزی که در تمامی ساعات آماده پذیرش مسافران میباشد ، بالکن ، اتاقهای پاک و بدون سیگار،  آسانسور و گاوصندوق میباشد.



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: تور ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

هتل سه ستاره اسلان کوش آداسی

هتل اسلان ، پیاده حدودا پنج دقیقه تا مرکز شهر کوش آداسی فاصله دارد و اقامتی را همراه با ایوان آفتاب گیر ، استخر روباز، اینترنت در محوطه های عمومی برای میهمانان مهیا کرده است. سیستم تهویه اتاقها مطبوع و دارای تلویزیون می باشند و بعضی از اتاقها هم بالکن دارند.طی مدت 10 دقیقه پیاده روی ، میتوانید از هتل به ساحل اصلی شهر برسید. آثار باستانی و قدیمی کاروانسرا و دژ، فقط  پانزده دقیقه با مرکز شهر فاصله دارد . امکانات رفاهی و متنوع هتل شامل ماهیگیری و غواصی هم می شود . کسانی که علاقه مند هستند به مناطق دورتر سری بزنند، میتوانند از خدمات و امکانات دفتر گردشگری هتل و کرایه اتومبیل استفاده نمایند.

 

مطالب مرتبط با کوش آداسی : تور کوش آداسی ، تور کوش آداسی تابستان 93 ، هتل های کوش آداسی ، هتل های کوش آداسی ،


 

هتل چاریسما دی لاکس کوش آداسی

هتل چاریسما دی لاکس کوش آداسی

هتل چاریسما دی لاکس کوش آداسی

این هتل بسیار زیبا و مجلل می باشد . کارکنان مسئولیت پذیر هتل بسیار مهربان و با دقت هستند و  آماده ارائه خدمات می باشند.امکانات خدماتی و رفاهی هتل مانند : سونا ، ماساژ ،  مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سرپوشیده (فصلی) ،  استخر سرباز (تمام فصول) ، حمام ترکی ،  ساحل اختصاصی ، ایوان مخصوص حمام آفتاب ، ساحل اختصاصی ، امکانات ورزشهای آبی در هتل ارائه می شود. وجود زمین بازی مخصوص کودکان و خدمات نگهداری از اطفال سفری به یاد ماندنی را برای شما خواهد شد .هتل با داشتن فروشگاه هاي مختلف و متعدد موجب آسایش مسافران و میهمانان می شود. صرافي هم در هتل وجود دارد. ميهمانان و مسافران مي توانند در فعاليت هايي مانند: بيليارد، پينگ پنگ، ميني گلف شرکت کنند. خدمات آرایشگاه هم در هتل وجود دارد که در صورت لزوم میتوانید استفاده کنید.

 

مطالب مرتبط با کوش آداسی : تور کوش آداسی ، تور کوش آداسی تابستان 93 ، هتل های کوش آداسی ، هتل های کوش آداسی


هتل آرورا کوش آداسی

هتل چهار ستاره آرورا کوش آداسی

هتل چهار ستاره آرورا کوش آداسی

در ساحل شهر کوش آداسی هتل آرورا واقع شده و اقامت آرام و راحتی را همراه با امکاناتی مانند: تلویزیون با گیرنده ماهواره، سیستم تهویه مطبوع، ساحل اختصاصی و استخر روباز برای مسافران و میهمانان خود مهیا کرده است . همه اتاقها به تلفن ، مینی بار و بالکن با چشم انداز زیبای دریا و یا استخر مجهز می باشد و در طول شبانه روز سرویس دهی می شوند.میهمانان و مسافران می توانند در حمام ترکی و سنتی هتل استراحت کنند و از امکانات ورزشگاه و سونا هم استفاده کنند. در فضاهای عمومی هتل دسترسی به اینترنت مقدور می باشد.هتل دارای 2 رستوران می باشد که هر کدام با سرو خوراکهای متنوع بین المللی ومحلی از مسافران و میهمانان پذیرایی می کنند.هتل پنج کیلومتر تا مرکز شهر و هیجده کیلومتر تا شهر باستانی افیسوس فاصله دارد.

 

مطالب مرتبط با کوش آداسی : تور کوش آداسی ، تور کوش آداسی تابستان 93 ، هتل های کوش آداسی ، هتل های کوش آداسی ، 

هتل آداکوله کوش آداسی

هتل پنج ستاره آداکوله کوش آداسی                 

هتل آداکوله کوش آداسی

هتل آداکوله از بهترين هتلهاي پنج ستاره است

سرویس : U.All صبحانه ، نهار ، شام به صورت سلف سرویس ، صبحانه دیر هنگام ، پذیرایی های طول روز و همه نوشیدنی ها (نوشابه ، چای ، قهوه ، نسکافه ، آبمیوه) تا ساعت 24 این امکانات را رایگان استفاده خواهید کرد .

موقعيت محلي هتل آداکوله : هتل در شمال كوش آداسي قرارگرفته و به مركز شهر سه كيلومتر و تا فرودگاه هشتاد كيلومتر وتا شهر افسوس باستان چهارده کیلومتر فاصله دارد .

اتاق های هتل  آداکوله  
هتل  دارای سیصدو بیست و نه اتاق مي باشد كه شامل صدو سی وشش اتاق استاندارد ، هفتادوهشت  اتاق خانوادگي ،چهارده رويال سوئيت، پنج سويت ، و یک سوئيت بزرگ سلطنتی , اتاقها دارای خط تلفن مستقیم ، تلویزیون ،کانالهای رادیو از طریق تلویزیون، یخچال ،  سیستم الکترونیکی کیکارد ، پذیرایی در اتاق ، سیستم تهویه مطبوع ،کاناپه، مبل ،فرش ، حمام ، توالت ، وان، سشوار و بالکن می باشد . اين هتل داراي خدمات پستي و فكس و تلفن و اينترنت ميباشد .

* ساعت ورود به اتاقcheck in 14:00 
* ساعت تحويل اتاق check out 12:00

امکانات هتل آداکوله

رستوران :‌ اين هتل داراي رستوران هاي مختلف و متنوع است.

استخرها: 
1- استخر روباز 
2- استخر سرپوشیده
3- استخر کودکان
4- پارک آبی
5- ساحل اختصاصی

همچنین میتوانید از امکانات ماساژ, ورزشهای آبی وتنیس هم استفاده کنید



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: تور کوش آداسی ، تور کوش آداسی تابستان 93 ، هتل های کوش آداسی ، هتل های کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

کاخ توپکاپی (توپکاپی سارایی)

این کاخ  منزل سلاطانهای عثمانی از سال 1465 تا 1856 بوده و از پر طرفدار ترین جاذبه های شهر استانبول  بشمار می رود . این کاخ دارای معماری کم  نظیر و حیاط های بزرگ و زیبایی است.  این کاخ در سال 1924 یعنی کمی بعد از دوره عثمانی ها به موزه تبدیل شد.  کاخ توپکاپی استانبول  حرم سلطنتی هم بوده است. تور حرم بشکل جداگانه میباشد و مسافرانی که می خواهند از این حرم بازدید کنند باید علاوه بر ورودی 13 دلاری کاخ، 10 دلار دیگر نیز پرداخت کنند. این کاخ موزه از ساعت 9  تا 19 همه روزه غیر از روزهای 3شنبه  آماده بازدید گردشگران میباشد.

کاخ توپکاپی استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: تور استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

مسجد سلطان احمد (مسجد آبی)

سلطان احمد همیشه  دوست داشت مسجدی بنا کند که با مسجد "ایاصوفیه"  استانبول رقابت داشته باشد وتقریباً همه میگویند که او در این کار موفق شده است. این مسجد یکی دیگر از دیدنی های توریستی شهر استانبول میباشد. اگر مایلید که از این مکان مذهبی دیدن کنید، بخاطر داشته باشید که لباس پوشیده بپوشید. خانم ها حتما روسری بر سرشان کنند که در این محل رسوم است. مسجد آبی در محله سلطان احمد استانبول  بنا شده است. این مسجد در همه روزها از ساعت 9 تا 17برای بازدید گردشگران باز است که ورودی این بنای تاریخی نیز رایگان میباشد، ولی در ساعات اقامه نماز به خصوص جمعه ها،اجازه بازدید داده نمیشود.

 مسجد سلطان احمد استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: تور استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

 استادیوم المپیک مینیاتورک

پارک مینیاتورک واقع در استانبول باعث لذت بردن و آشنایی شما را با مکانهای تاریخی استانبول ، ترکیه و آثار باقی مانده از عثمانیان در منطقه امپراطوری عثمانی و دنیا را با بیشتر از 120 نوع مینیاتور در اندازه های 1.5m و بصورت موزه در فضای باز با هزینه اندک فراهم کرده. این پارک در سال 2002 افتتاح شد در منطقه ای که اکثر بناها قدیمی وجود دارند . با گشتن در این پارک واقع در ترکیه از آثار استانبول مثل شهرهای زیرزمینی و صخره های گوءرمه و کاپادوکیا و اوچ حیصار نئوشهیر ، قصر هیدیو استانبول ، قصر توپ قاپی ، مسجد سلطان احمد استانبول  ،موزه و سورهای شهر بورسای ترکیه ، مسجد خلیل الرحمان و بالیک لی گول شانلی اورفا ، ایاصوفیه ، مسجد کلیسای کاریه ، استادیوم المپیک ، برج گالاتا ،برج و جزیره دختر و پل بسفر که قادر خواهید بود روی آنها قدم بزنید تا آثار تاریخی از ترکیه مثل معبد آرتمیس ، کاپادوکیا ، کوه نمرود، خانه های تاریخی ماردین و کتابخانه تاریخی افس و سوملا ترابزون توربه مقدس حضرت مولانا ، محل تبدیل آتش به گلستان یا بالیکلی گول شانلی اورفا ، خانه حضرت مریم ، غار اصحاب کهف مرسین ازمیر آسپندوس آنتالیا ، آنیت کبیر آنکارا ، قدس شریف ، مدرسه دومناره ارضروم ، کلیساهای مقدس مسیحیان ، سورها و پل دیاربکر، نماد شهدای گلی بلو چاناق قلعه ، مسجد سلیمیه ادیرنه ، اوزون کورپو بزرگترین پل جهان در نوع خود ادیرنه، زئوگمای قاضی آنتپ و آنتالیا و نیز آثاری از مقدونیه و بسیاری از آثار تاریخی دیگر از دنیا دیدن کنید.

 

  استادیوم المپیک مینیاتورک استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: تور استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

امارت ایحلامور استانبول

امارت ایحلامور استانبول

 

نام عمارت ایحلامور برگرفته از درختانی است که در باغ های این ساختمان قرار دارند . البته این عمارت در قرن نوزده میلادی ساخته شده یعنی در زمان ساخت این بنا خارج از شهر استانبول قرار داشته است. اما امروزه به خاطر توسعه شهر در مرکز آن قرار گرفته . این عمارت که در فضای وسیعی در میان درختان بلند و فضای سرسبز و استخری دلباز قرار دارد با نمای بیرون و درون به خوبی معماری 200 سال قبل را به نمایش گذاشته است.


برچسب‌ها: تور استانبول


:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: تور استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

هتل دایما ریزورت کمر ترکیه

 

هتل دایما ریزورت کمر ترکیه از هتل های 5 ستاه ترکیه میباشد که دارای امکانات تفریحی مانند زمین بازی کودکان ، سرویس نگهداری کودکان ، اتاق بازی های کامپیوتری ، کارمندان مخصوص بازی و سرگرمی ، کلوپ با  dj ، استخر ، ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، شیرجه ، استخر سرباز ، ساحل اختصاصی ، استخر سرپوشیده و امکانات ورزش های آبی در سایت هتل . همچنین این هتل دارای اتاقهای ویژه و امکانات برای معلولین عزیز و اتاقهای مخصوص تازه عروسها میباشد . از امکانات

مطالب مرتبط با تور ترکیه:

 

 هتل لاویستا بوتیک ترکیه کوش آداسی

 

امکانات رفاهی این هتل ترکیه شامل استخر روباز ، ایوان مخصوص حمام آفتاب است . هتل لاویستا بوتیک ترکیه دارای  39 اتاق میباشد. همچنین یک صرافی در این هتل وجود دارد تا مسافرات رفاه بیشتری در سفر داشته باشند. دیگر امکانات این هتل شامل سوئیت مخصوص تازه عروس، اتاقهای خالی از حساسیت ، خانه داری ،امکانات جلسه و ضیافت ،ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ،

مطالب مرتبط با تور ترکیه:

هتل اگوالتورک ترکیه آنکارا

 

 هتل اگوالتورک ترکیه آنکارا

 

این هتل در منطقه اداری شهر آنکارا  ترکیهقرار گرفته و از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است. این هتل دارای 68 اتاق با تمیزی و تزئیناتی چشم گیر و با امکانات و خدمات اختصاصی مجهز میباشند. از  امكانات این هتل میتوان سرویس اینترنت، استقبال فرودگاهی با نوشیدنی و نقشه رایگان شهر  که دراختیار میهمانان قرار داده میشود نام برد. فاصله این هتل 500 متر با ایستگاه قطار میباشد.

مطالب مرتبط با تور ترکیه:

 

 

کلیسای چورا ترکیه

 این کلیسا که تقریبا در 3 مایلی شمال غربی سلطان احمد ترکیه قرار دارد از ابتدا به منظور کلیسای بیزانسی ترکیه ساخته شده بود و بعدها به مسجد تبدیل شد اما در حال حاضر موزه ای دیدنی است با نمایی آجری و موزائیک ها و کاشی های زیبایی که باقیمانده هنر دوره بیزانس را به گردشگران ترکیه نشان میدهد. بخش هایی از این کلیسا در سال 400 میلادی شکل گرفت ولی ساختمانی که امروزه میبینیم حدود سال 1500 ساخته شده است.

مطالب مرتبط با تور ترکیه:

 

 هتل لاویستا بوتیک ترکیه کوش آداسی

 

امکانات رفاهی این هتل ترکیه شامل استخر روباز ، ایوان مخصوص حمام آفتاب است . هتل لاویستا بوتیک ترکیه دارای  39 اتاق میباشد. همچنین یک صرافی در این هتل وجود دارد تا مسافرات رفاه بیشتری در سفر داشته باشند. دیگر امکانات این هتل شامل سوئیت مخصوص تازه عروس، اتاقهای خالی از حساسیت ، خانه داری ،امکانات جلسه و ضیافت ،ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی، اتو کشی ، صرافی ، بسته های نهار ،خدمات تورها - فکس و کپی - سرویس مستخدم - امکانات اتاق VIP - پذیرش و ترخیص اختصاصی، رستوران ، پذیرش شبانه روزی که در تمامی ساعات آماده پذیرش مسافران میباشد ، بالکن ، اتاقهای پاک و بدون سیگار،  آسانسور و گاوصندوق میباشد.

مطالب مرتبط با تور ترکیه:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 تير 1393 | نظرات ()