نوشته شده توسط : مهسا

جاذبه های مشهد مقدس

جاذبه های مشهد مقدس

اصلی ترین جاذبه شهر مشهد بدون شک حرم مطهر رضوی است ولی جدای از  حرم،  شهر مشهد جاذبه های دیگری نیز در خود دارد. آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی, آرامگاه نادرشاه افشار، مسجد جامع گوهرشاد و مقبره امیر غیاث الدین ملکشاه و بنای هارونیه در توس برخی این جاذبه ها هستند. مناطق ییلاقی و تفریگاههای بسیاری در اطراف این شهر وجود دارد مثل: شاندیز، عنبران، زشك و جاغرق از آن جمله‌اند. 

 

هتل پردیس مشهد

هتل پردیس مشهد

هتل پردیس مشهد در نزدیکی بازار جنت و در نزدیکی پارک باغ ملی قرار دارد. از امکانات رفاهی این هتل می توان به  رستوران , پارکینگ اختصاصی , گردش برون و درون شهری و... اشاره کرد.

این هتل دارای 153 واحد و سه رستوران است. رستوران هتل پردیس مشهد با انواع غذاهای فرنگی و ایرانی در شش طبقه آماده خدمت گذاری به مهمانان و مسافران گرامی می باشد.

آدرس: خیابان امام خمینی , نرسیده به بازار جنت

 

باغ خونی مشهد


باغ خونی مشهد


باغ خونی مشهد در اوایل دوره سلطنت قاجار ساخته شد . این باغ در قسمت جنوبی بیرون از حصار های شهر مشهد قرار دارد . باغ خونی مشهد نمادی از یک باغ ایرانی است که با وسعت 5/6 هکتار ساخته شده است . این باغ با وجود چشمه ای در وسط آن به باغ چشمه معروف شده و به همین دلیل شناخته شده است . باغ چشمه مشهد دارای سه امارت جدا از هم است که 2 ساختمان آن در اثر گذشت زمان از بین رفته . بنا بر روایات تاریخی در سال 30 شمسی ( 1912 میلادی) از باغ چشمه مسجد گوهرشاد را به توپ بستند . در حال حاضر این مکان در ضلع شمال شرقی میدان بسیج و در محدوده خیابان عنصری قرار دارد .

 

مطالب مرتبط با تور مشهد : تور مشهد تابستان 93 , رزرو تور مشهد , تور مشهد مرداد 93 ، تور مشهد مرداد 93 , تور مشهد تابستان 93  , ديدنيهاي مشهد ، بازارهاي مشهد ، هتل هاي مشهد ، هتل درويشي ميهد ، تور مشهد مرداد 93 , هتل توس مشهد ، هتل خيام مشهد ، هتل تهران مشهد  ، ديدنيهاي مشهد ، آثار باستاني مشهد ، جاذبه هاي مذهبي شهر مشهد

بازارهای مشهد

بازارهای مشهد

بازارهای مشهد

شهر مقدس مشهد هر سال میزبان میلیون ها زائر می باشد. و در هر سفر خرید لوازم ضروری و سوغات یکی از مسائل گردشگران محسوب می شود. از بازارهای خوب و مهم  مشهد می توان به چند بازار زیر اشاره کرد. 

 

هتل خیام مشهد

هتل خیام مشهد

هتل خیام مشهد یک هتل قدیمی است که جدیدا بازسازی شده است. واحدهای این هتل دارای دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. از امکانات هتل خاتم مشهد  لابی , رستوران , کافی شاپ , ماهواره و... است.

آدرس: بین میدان شهدا و چهار راه شهدا

 

  بازار رضا, بازار مرکزی مشهد , زیست خاور, مرکز تجاری پروما, الماس شرق و بازار بین المللی 

 

روستای جاغرق ییلاقی و زیبا مشهد

روستای جاغرق ییلاقی و زیبا مشهد

 

روستای جاغرق در فاصله 21KM از منطقه جنوب غربي مشهد مقدس و بافاصله تقریبی 7km جنوب غربي شهر طرقبه قرار دارد که به ده های کردينه ، طرقدر، تغاره ، عنبران و شانديز است . منطقه  جاغرق یکی از مناطق گردشگری مشهد بحساب می اید و دارای آب و هواي معتدل کوهستاني میباشد . این منطقه در فصل تابستان هوای معتدلی دارد و در فصل زمستان بسیار سرد می شود.  رستوران ها و مکانهای اقامت موقت در اطراف رودخانه و يا به صورت جزيره در مناطق مختلف روستا بنا شده است که در تابستان مکان خوبی براي استراحت و تفريح مسافران تور مشهد و افرادی که عاشق طبیعت هستند می باشد . 

 

مطالب مرتبط با تور مشهد : تور مشهد تابستان 93 , رزرو تور مشهد , تور مشهد مرداد 93 ، تور مشهد مرداد 93 , تور مشهد تابستان 93  , ديدنيهاي مشهد ، بازارهاي مشهد ، هتل هاي مشهد ، هتل درويشي ميهد ، تور مشهد مرداد 93 , هتل توس مشهد ، هتل خيام مشهد ، هتل تهران مشهد  ، ديدنيهاي مشهد ، آثار باستاني مشهد ، جاذبه هاي مذهبي شهر مشهد 


مشهد

هتل بهارستان مشهد

هتل بهارستان مشهد

هتل بهارستان مشهد  تقریبا پنجاه اتاق دارد و با ماشین ده دقیقه تا حرم فاصله دارد. رستوران و کافی شاپ این هتل به صورت بیست و چهار ساعت از زائرین عزیز پذیرایی می نماید. هتل بهارستان مشهد مجهز به اینترنت وایرلس در لابی هتل می باشد.

آدرس:  خیابان امام خمینی , نبش امام خمینی 68

 

معرفی شهرستان مشهد

معرفی شهرستان مشهد

شهرستان مشهد در موقعیت جغرافیایی  حدود ده هزار و چهارصد و پنجاه متر وسعت و با ارتفاع نهصد و هشتاد متر از سطح دریاهای آزاد ، در بخش شمال شرقی ایران واقع شده . مساحت بین  جاده ای شهرستان مشهد تا تهران هشت صد و نود و دو  کیلومتر می باشد. شهرستان مشهد تکامل یافته ی شهر کوچک سنباد می باشد که بعد از شهادت امام هشتم شیعیان و به خاک سپردن ایشان در آنجا به تدریج بزرگ و تبذیل به یک شهر مذهبی شد. شهرستان مشهد بعد از تهران بیشترین جمعیت را در خود جا داده است.

 

پارک امت مشهد

 

پارک امت در انتهای سی متری طلاب واقع شده است و از جمله پارک های تحت نظارت شهرداری منطقه 5 مشهد می باشد. این پارک درسال 1366 ش. تأسیس شده و دارای 30300 مترمربع مساحت است. ازامکانات مختلفی تفریحی و بهداشتی و رفاهی پارک امت می توان به شهربازی و غرفه های عرضه نیازمندی های شهروندان و مجموعه فرهنگی تفریحی اشاره کرد. درمجموعه شهر بازی پارک امت، نه دستگاه مختلف از قبیل فان فار و بشقاب پرنده و دیگر تجهیزات تفریحی جهت استفاده کودکان و نوجوانان وجود دارد و بخش های مختلف پارک با چمن و گلکاری و امکانات روشنایی و انواه درختان و گونه های گیاهی زینت یافته است.

 

مطالب مرتبط با تور مشهد : تور مشهد تابستان 93 , رزرو تور مشهد , تور مشهد مرداد 93 ، تور مشهد مرداد 93 , تور مشهد تابستان 93  , ديدنيهاي مشهد ، بازارهاي مشهد ، هتل هاي مشهد ، هتل درويشي ميهد ،

روستای کنگ مشهد

روستای کنگ مشهد

 روستای کنگ مشهد

 

کنگ در لغت دو معنی دارد اولی به معنی پرنده‌ای قوی پنجه که در مناطق کوهستانی زندگی می‌کند و دیگری به معنی دژ مستحکم میباشد . روستای کنگ در 28KM غرب مشهد قرار دارد . ارتباط این روستا از طریق یک جاده آسفالت در محور مشهدطرقبه نغندر است . روستای کنگ به دلیل وجود کوه‌های مرتفع درختان فراوان و  نوزیدن بادهای خشک دارای آب و هوای معتدلی میباشد . نحوه استقرار خانه‌ها با توجه اقلیم و جهت باد و جهت تابش خورشید در راستای شمال شرقی جنوب غربی است که بیشترین بهره‌گیری از انرژی و صرفه‌جویی در مصرف آن میباشد . این روستا در ارتفاع ۱۸۰۰ متری از دریا قرار دارد .  شیب عمومی جنوب غربی و شمال شرقی و میانگین شیب آن حدود ۷ درصد است. کوه‌ها و ارتفاعات و چشم‌اندازهای زیبا کنگ یکی از جاذبه‌های طبیعی و دیدنی حومه مشهد به شمار رفته و برای فعالیت‌های تفریحی و ورزشی بسیار مناسب است .

 

 

مطالب مرتبط با تور مشهد : تور مشهد تابستان 93 , رزرو تور مشهد , تور مشهد مرداد 93 ، تور مشهد مرداد 93



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: درباره مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

مرکز خرید olivium ترکیه 

 



مرکز خرید  olivium ترکیه  جایی است که در روز سه شنبه هر هفته در آن اجناس به حراج گذاشته میشود. مرکزی که می توانید با تراموا و از طریق مسیر زیتون بونو در ایستگاه آکا شمسدین ترکیه به آن دستیابی داشته باشید و در طبقات آن تمامی پوشاک و لوازم  مورد نیاز خود را با قیمتی ارزان تهیه کنید.

 

 

فروشگاه مواد غذایی تانساش ترکیه 

 

تانساش یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های مواد غذایی در ترکیه میباشد. در طبقه اول این فروشگاه طیف متنوعی از غذاهای محلی و خارجی با کیفیت بالا ارائه شده است همچنین در طبقه دوم هزاران محصول شامل لباس، لوازم الکترونیکی، وسایل تزئینی و... از برندهای بین المللی و ترک برای استفاده علاقه مندان قرار دارد تا مسافران و گردشگران ترکیه بتوانند احتیاجات خود را از این فروشگاه تهیه کنند.

 

مرکز خرید Armaggan استانبول ترکیه 

 

کلاس قیمتی این مرکز خرید متوسط میباشد. و همچنین دارای انواع کالا از قبیل کیف و کفش و لباس گرفته تا صنایع دستی، زیورآلات و ... در این فروشگاه میتوان تهیه کرد . ساعت کاری از 10 صبح تا  9 شب میباشد با امکانات جانبی فودکورت ، سینما و گالری.  این مرکز تجاری یکی از بهترین گزینه ها جهت خرید و تهیه سوغاتی در استانبول ترکیه می باشد.

 

مرکز خرید گالریا در ترکیه استانبول

 در دهه 80 میلادی نخست وزیر وقت ترکیه آقای تورگوت اوزات دستور  به ساخت این مرکز خرید داد . او ساخت این مرکز خرید را از  روی مراکز خرید گالریا ترکیه در ایالات متحده امریکا ، شهرهای  هوستون و تگزاس برگرفته است . مساحت این مرکز 77000 متر مربع است . مرکز خرید گالریا که در جاده ساحلی منطقه آتاکوی ترکیه قرار دارد دارای بوتیک و مغازه های بسیاری میباشد و همچنین دارای رستوران ، سینما ، سالن بولینگ و اسکیت روی یخ است . مرکز خرید گالریا در استانبول ترکیه در سال 1990 به دلیل طراحی پیچیده ، ساخت و ساز سریع و  ویژگی های  ساختاری به عنوان برجسته ترین  مرکز خرید جهان انتخاب شد .

مرکز خرید ایستینی پارک ترکیه

 مرکز خرید ایستینی پارک ترکیه

 



این مرکز خرید ترکیه بر پایه یک طراحی منحصر بفرد ساخته شده. این مکان که در سال 2007 افتتاح شد شامل 2 ناحیه سر پوشیده و سرباز است که یک پارک و یک بازار غذایی معتبر ترکیه را تشکیل داده است. این فروشگاه به سه بخش تقسیم شده.یک فضای تفریحی اصلی در ساختمان مجلل 4 طبقه ایجاد شده است که دارای 12 سینما با 2600 صندلی به همراه یک سینمای IMAX سه بعدی ویژه کوکان می باشد. مرکز لوازم خانگی در این فروشگاه در یک میدان شهری فضای باز به همراه یک پارک سبز قرار گرفته است.

 

مرکز خرید ایستینی پارک ترکیه

 

مرکز خرید ایستینی پارک ترکیه

 

 

مرکز خرید ایستینی پارک ترکیه

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

هتل آلبا ترکیه آنکارا 

این هتل با اتاق های مناسب و موقعیت جغرافیایی خوب اقامت خوشی را برای میهمانان و مسافران آنکارا ترکیه محیا میکند دقت پرسنل برای خدمات رسانی بی وقفه و تمیزی هتل از نقاط قوت این مجموعه به شمار میاید. اين هتل ترکیه داراي 80 اتاق مي باشد.

 

 هتل اسلیو ترکیه آنکارا



هتل اسلیو ترکیه آنکارا در صد متری میدان Ulus و در مرکز تاریخی شهر آنکارا ترکیه قرار دارد. فاصله این هتل تا مترو فقط سیصد متر و فاصله کمتر از 25km با فرودگاه ترکیه از امتیازات مناسب و خوب این هتل به شمار می اید. این هتل دارای یک ایوان، رستوران و اینترنت رایگان برای رفاه مسافران میباشد . از امکانات اتاق ها این است که به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون و مینی بار مجهز میباشند و صرف صبحانه در اتاق نیز برای میهمانان امکان پذیر میباشد. از دیگر امکانات رفاهی هتل شامل تریا، مغازه لوازم آرایشی، کرایه اتومبیل ، خدمات اتو و خشکشویی و  پارکینگ رایگان اشاره کرد. 

 

 هتل اگوالتورک ترکیه آنکارا

 


این هتل در منطقه اداری شهر آنکارا  ترکیهقرار گرفته و از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است. این هتل دارای 68 اتاق با تمیزی و تزئیناتی چشم گیر و با امکانات و خدمات اختصاصی مجهز میباشند. از  امكانات این هتل میتوان سرویس اینترنت، استقبال فرودگاهی با نوشیدنی و نقشه رایگان شهر  که دراختیار میهمانان قرار داده میشود نام برد. فاصله این هتل 500 متر با ایستگاه قطار میباشد.

 

 هتل ایسکیل ترکیه آنکارا

 


اين هتل داراي 122 اتاق مي باشد. همچنین دارای اتاق جلسه کاملا مجهز است. از امکانات تفریحی این هتل میتوان به سونا ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی ، استخر سرپوشیده برای تمام فصل ها میباشد. این هتل برای معلولین نیز دارای اتاق و امکانات ویژه میباشد و سوئیت مخصوص برای تازه عروس ها. دیگر امکانات این هتل شامل خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ، صبحانه در اتاق ، خدمات کفش و واکس و فکس و کپی میباشد . از دیگر خدمات  نیز میتوان رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور ، پذیرش و تحویل سریع ، گاوصندوق ، تهویه و بار را میتوان نام برد.

هتل های ترکیه

این هتل 5 ستاره ترکیه به شکل کشتی کویین الیزابت است در کنار ساحل و در منطقه ی کمر آنتالیا ترکیه قرار گرفته است این هتل دارای 395 اتاق است و امکانات زیادی را دارا می باشد.هتل تا فرودگاه آنتالیا ترکیه چهل کیلومتر و تا مرکز شهر ترکیه سی کیلومتر فاصله دارد.هتل تا ساحل دریا صد و پنجاه متر فاصله دارد و دارای پلاژ اختصاصی نیز می باشد.

 

 

هتل سوئیت وآبگرم کویین الیزابت کمر ترکیه

  

هتل سوئیت وآبگرم کویین الیزابت کمر ترکیه از هتل های 5 ستاره کمر ترکیه میباشد که دارای امکانات تفریحی مانند سرویس نگهداری کودکان برای رفاه خانواده های عزیز ، کلوپ با DJ ، استخر ، ساحل اختصاصی ، اتاق ویزه و امکانات برای معلولین ، سوئیت مخصوص تازه عروس ، اتاق های خانوادگی ، امکانات ورزشی و کرایه دوچرخه میباشد . از دیگر خدمات این هتل میتوان به خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، آرایشگاه ، اتو کشی ، خدمات کفش و واکس ، خدمات تورها و کرایه اتومبیل اشاره کرد . سایر امکانات این هتل برای راحتی مسافران تور ترکیه شامل رستوران ، پذیرش شبانه روزی که 24 ساعته آماده خدمات رسانی به مسافران عزیز میباشد ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، پذیرش و تحویل سریع ، گاوصندوق ، فروشگاه در هتل ، تهویه ، محل مخصوص کشیدن سیگار ، بار و گرمایش میباشد . 

 

هتل دایما ریزورت کمر ترکیه

 هتل دایما ریزورت کمر ترکیه از هتل های 5 ستاه ترکیه میباشد که دارای امکانات تفریحی مانند زمین بازی کودکان ، سرویس نگهداری کودکان ، اتاق بازی های کامپیوتری ، کارمندان مخصوص بازی و سرگرمی ، کلوپ با  dj ، استخر ، ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، شیرجه ، استخر سرباز ، ساحل اختصاصی ، استخر سرپوشیده و امکانات ورزش های آبی در سایت هتل . همچنین این هتل دارای اتاقهای ویژه و امکانات برای معلولین عزیز و اتاقهای مخصوص تازه عروسها میباشد . از امکانات ورزشی این هتل نیز میتوان به تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ ، بازی دارت ، موج سواری و مینی گلف اشاره کرد که برای علاقه مندان به ورزش در نظر گرفته شده است . دیگر خدمات و امکانات این هتل شامل خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات کفش و واکس ، فکس و کپی ، کرایه اتومبیل ، سرویس مستخدم و امکانات اتاق VIP است .

 

 هتل لاویستا بوتیک ترکیه کوش آداسی

 


امکانات رفاهی این هتل ترکیه شامل استخر روباز ، ایوان مخصوص حمام آفتاب است . هتل لاویستا بوتیک ترکیه دارای  39 اتاق میباشد. همچنین يک صرافي در این هتل وجود دارد تا مسافرات رفاه بیشتری در سفر داشته باشند. دیگر امکانات این هتل شامل سوئیت مخصوص تازه عروس، اتاقهای خالی از حساسیت ، خانه داری ،امکانات جلسه و ضیافت ،ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی، اتو کشی ، صرافی ، بسته های نهار ،خدمات تورها - فکس و کپی - سرویس مستخدم - امکانات اتاق VIP - پذیرش و ترخیص اختصاصی، رستوران ، پذیرش شبانه روزی که در تمامی ساعات آماده پذیرش مسافران میباشد ، بالکن ، اتاقهای پاک و بدون سیگار،  آسانسور و گاوصندوق میباشد.



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: تور ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

هتل پارمیس کیش

 

هتل پارميش كيش

 

هتل پارمیس کیش از  هتلهای پنج ستاره  کیش است که به سبب داشتن مرکزیت بسیار مناسب در میدان پردیس و روبروی بازارهای  پردیس از جمله هتلهای پر طرفدار کیش است . این هتل همچنین دارای معماری زیبا و لابی مجللی است .  از امکانات هتل پارمیس میتوان به سالن بیلیارد ،  استخر سونا ،  جکوزى ،  ،  کافى شاپ ،  کافى نت ،  سالن همایش و...  اشاره کرد .

 

 

 

عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش

 

عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش
عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش


 

عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش 
عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش

 

عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش
نمایی . عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش


 

عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش 
استخر هتل . عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش

 

عکس ها و عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش 

اتاق هتل . عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش

 

 

 آنچه در مورد تور کیش بايد بدانیم :

*  تورهای كيش آژانس چهارفصل همه روزه در 12 ساعت پروازی مختلف انجام ميشود ، بنابر اين ميتوانید با توجه به ظرفیت پروازهای موجود ، ساعت پروازی خود را برای تور کیش به دلخواه انتخاب كنید . 

* برای آگاهی بيشتر مسافران عزیز نقشه و راهنمای گردشگری کیش در اختیار كليه مسافرين آژانس قرار ميگيرد .

* از آنجاييكه بليط و واچر هتل به صورت الكترونيكی صادر ميشود برای تهیه تور نياز به مراجعه حضوری به آژانس نيز وجود ندارد و مسافرانی كه به دليل بعد مسافت و يا نداشتن وقت قادر به مراجعه به آژانس نيستند ،  ميتوانند پس از واريز وجه  ، مدارك تور را به صورت ايميل و يا فاكس دريافت كرده و سفر خود را انجام دهند.

* هنگام انتخاب ساعت پروازی به خاطر داشته باشيد كه زمان تخليه و تحويل اطاق در هتلهای کیش  به ترتیب ساعت 12 و 14 ميباشد . البته اگر ساعت پروازی انتخاب شده شما خارج از اين زمان باشد ميتوانيد پس از تخليه اطاق چمدانهای خود را به لابی هتل تحويل داده و تا زمان پرواز از گشت و خرید در جزیره استفاده نمایید .

* ارائه شناسنامه برای احراز محرمیت برای تمامی هتلهای داخلی الزامی است .

* تورهای كيش  آژانس چهارفصل فقط با پروازهای بويينگ و يا ايرباس انجام ميشود .

* تعداد روزهای تور کیش به دلخواه مسافر قابل تغيير ميباشد . ولی به طور معمول اين تورها به شكل دو شب و سه روز و يا سه شب و چهار روز از طرف مسافران درخواست ميشود.

* تورهای كيش آژانس چهارفصل در تمامی هتلهای سه ستاره به بالای كيش برگزار ميشود ، با توجه به اينكه درج قيمت تور کیش برای تمامی هتلها ميسر نيست در صورتی كه قیمت تور کیش را برای هتل مورد نظر خود در سايت مشاهده ننموديد ميتوانيد با بخش كيش آژانس تماس حاصل فرمایید.

* مسافرانی كه مايلند در جریان نرخ های ويژه تور كيش قرار گيرند ميتوانند  از تور لحظه آخری کیش بازديد نمايند



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

بنای هارونیه مشهد

بنای هارونیه مشهد

 بنای هارونیه مشهد مکان تاریخی است که در شش صدمتری  آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی واقعه شده است. این مکان تاریخی انحصاران مقبره ای بوده است که در قرن 8 ه.ق بر روی شهر تابران در آن زمان ساخته شده است. در کنار این مکان سنگ مشکی موجود است که نشان دهنده ی امام محمد غزالی است که در قرن های 7 تا 8 هجری قمری میزیسته است. بنای هارونیه مشهد در مرکز شهر طوس واقعه شده است, شکل این بنا مکعب شکل بوده است. بنای هارونیه مشهد از زیبای و شگفت انگیزی بی مانند می باشد. این بنا در بیست و پنچ کیلومتری  جاده ی مشهد قرار دارد. بنای هارونیه مشهدمدتی نیز خانقاه بوده است.

بنای هارونیه مشهد

 

 

گنبد خشتي مشهد


اين آرامگاه در خيابان طبرسي مشهد واقع شده در كوچه نوغان و نزديک فلكه طبرسي میباشد. در اين مكان " امام‌زاده محمد " مدفون میباشد که نسبت اين امامزاده با هجده واسطه به " امام سجاد (ع) " میباشد . گنبد اين آرامگاه آجري میباشد و به همين علت به آن گنبد خشتي میگویند . سبک معماري این آرامگاه به بناهاي دوره صفويه بسیار شباهت دارد.

 

هتل زیتون مشهد

هتل زیتون مشهد

هتل زیتون مشهد از 177 اتاق تشکیل شده است. این هتل دارای رستوران , کافی شاپ , اینترنت در لابی , تاکسی سرویس و... می باشد. هتل زیتون مشهد پنج دقیقه با ماشین تا حرم فاصله دارد.

آدرس: خیابان پاسداران , جنب سینما قدس

 

مطالب مرتبط با تور مشهد : تور مشهد تابستان 93 , رزرو تور مشهد , تور مشهد مرداد 93 ، تور مشهد مرداد 93 , تور مشهد تابستان 93  , ديدنيهاي مشهد ، بازارهاي مشهد ، هتل هاي مشهد ، هتل درويشي ميهد ، تور مشهد مرداد 93 , هتل توس مشهد ، هتل خيام مشهد ، هتل تهران مشهد  ، ديدنيهاي مشهد ، آثار باستاني مشهد ، جاذبه هاي مذهبي شهر مشهد 

 هارونیه مشهد

بنای هارونیه مشهد

بنای هارونیه مشهد

 


بنای هارونیه مشهد مکان تاریخی است که در شش صدمتری  آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی واقعه شده است. این مکان تاریخی انحصاران مقبره ای بوده است که در قرن 8 ه.ق بر روی شهر تابران در آن زمان ساخته شده است. در کنار این مکان سنگ مشکی موجود است که نشان دهنده ی امام محمد غزالی است که در قرن های 7 تا 8 هجری قمری میزیسته است. بنای هارونیه مشهد در مرکز شهر طوس واقعه شده است, شکل این بنا مکعب شکل بوده است. بنای هارونیه مشهد از زیبای و شگفت انگیزی بی مانند می باشد. این بنا در بیست و پنچ کیلومتری  جاده ی مشهد قرار دارد. بنای هارونیه مشهدمدتی نیز خانقاه بوده است.

بنای هارونیه مشهد

 

 

 اين آرامگاه در خيابان طبرسي مشهد واقع شده در كوچه نوغان و نزديک فلكه طبرسي میباشد. در اين مكان " امام‌زاده محمد " مدفون میباشد که نسبت اين امامزاده با هجده واسطه به " امام سجاد (ع) " میباشد . گنبد اين آرامگاه آجري میباشد و به همين علت به آن گنبد خشتي میگویند . سبک معماري این آرامگاه به بناهاي دوره صفويه بسیار شباهت دارد.

 

هتل زیتون مشهد

هتل زیتون مشهد

هتل زیتون مشهد از 177 اتاق تشکیل شده است. این هتل دارای رستوران , کافی شاپ , اینترنت در لابی , تاکسی سرویس و... می باشد. هتل زیتون مشهد پنج دقیقه با ماشین تا حرم فاصله دارد.

آدرس: خیابان پاسداران , جنب سینما قدس

 

مطالب مرتبط با تور مشهد : تور مشهد تابستان 93 , رزرو تور مشهد , تور مشهد مرداد 93 ، تور مشهد مرداد 93 , تور مشهد تابستان 93  , ديدنيهاي مشهد ، بازارهاي مشهد ، هتل هاي مشهد ، هتل درويشي ميهد ، تور مشهد مرداد 93 , هتل توس مشهد ، هتل خيام مشهد ، هتل تهران مشهد  ، ديدنيهاي مشهد ، آثار باستاني مشهد ، جاذبه هاي مذهبي شهر مشهد 

منطقه ییلاق شاندیز مشهد

 منطقه ییلاق شاندیز مشهد

 

منطقه شاندیز در ۳۸ کیلومتری غرب شهر مشهد قرار دارد که از گذشته به عنوان یکی از منطقه های ییلاقی دشت توس شناخته شده و مورد توجه قرار داشته و همچنین راه کاروانروی تابستانی مسیر شاندیز به توس از پستی و بلندی‌های همین منطقه گذر میکند . امروزه محور گردشگری ییلاق شاندیز علاوه بر خرابه هایی که جنبه تاریخی نیز دارد دارای مزار و رباطی کهن و فدیمی می‌باشد روستاهای سرآسیاب ، ارچنگ ، خادر ، شاندیز ، ابرده پایین ، ابرده بالا و زشک تشکیل میدهد . رودخانه‌ها و دره‌های زیاد شاندیز اقلیم متنوع و منظره های زیبایی از طبیعت را به بیننده عرضه می‌کند. 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: تور مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

موزه مرکزی مشهد

موزه مرکزی مشهد


موزه مرکزی مشهد در سال 1324 ه.ق تاسیس شد و یکی از باارزش ترین  موزه های ایران محسوب می شود. این موزه در ضلع شمال شرقی صحن امام خمینی (ره) واقعه شده است. این موزه شامل مجموعه ای از سکه های بی همتا از دوره های مختلف تاریخی، اشیای عتیقه مسی، سنگی، طلایی، مفرغی و... می باشد. در این موزه کتیبه های  تاریخی و نسخ ارزشمند تاریخی دیگری  نیز دارا می باشد که به مراجعه کنندگان نمایش داده می شود. در حال حاضر 11قسمت در این موزه موجود است که اشیاء نفیس و گرانبهای را از هم جدا کرده و به نمایش در آورده است.

 

اخلومد  (اخلمد) مشهد

 اخلومد  (اخلمد) مشهد


اخلمد در مسير جاده مشهد قوچان و به فاصله 84KM مشهد قرار دارد. فاصله جاده فرعي آن تا جاده آسيايي حدود 16KM است. در انتهاي رودخانه پرآب آن دو آبشار وجود دارد كه ارتفاع يكي از این آبشارها 23 متر میباشد . از روستاي (اخلمد) تا آبشار حدود 3KM فاصله است كه اين مسير را بايد پياده گذر کرد . باغات فراوان و ميوه‌هاي آن مخصوصاً سيب اخلمد بسیار معروف و شناخته شده است .

 

هتل پارسا مشهد

هتل پارسا مشهد

هتل پارسا مشهد در غرب شهر معنوی مشهد واقع شده است و دارای 228 اتاق است. این هتل از هتل های زیبای سه ستاره مشهد می باشد که از ویژگی های منحصر به فرد آن وجود رستوران سنتی و شربت خانه ایرانی در کنار دریاچه است. هتل پارسایمشهد از امکانات متنوعی برخوردار است , مانند: رستوران , کافی شاپ , استخر , سونا و جکوزی , سالن ورزش , باشگاه بیلیارد , زمین تنیس , آرایشگاه , فضای سبز و...

آدرس: بلوار وکیل آباد , تقاطع شهید صیاد شیرازی

 

مطالب مرتبط با تور مشهد : تور مشهد تابستان 93 , رزرو تور مشهد , تور مشهد مرداد 93 ، تور مشهد مرداد 93 , تور مشهد تابستان 93  , ديدنيهاي مشهد ، بازارهاي مشهد ، هتل هاي مشهد ، هتل درويشي ميهد ، تور مشهد مرداد 93 , هتل توس مشهد ، هتل خيام مشهد ، هتل تهران مشهد  ، ديدنيهاي مشهد ، آثار باستاني مشهد ، جاذبه هاي مذهبي شهر مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: تور مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

 آرامگاه فردوسی توس مشهد



آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی حماسه سرای بنام ایرانی واقع در باغ زیبایی در شمال شهر تاریخی توس، در انتهای بلوار پردیس میباشد. روستاهای توس و اسلامیه در اضلاع شرقی و غربی آرامگاه قرار دارند . در مقدمه شاهنامه بایسنقری اولین بنا بر مزار فردوسی را به " ارسلان جاذب " که ممدوح فردوسی بوده نسبت داده شده است ، سپس به همت ملک الشعرای بهار و جمعی از فرهیختگان خراسان آرامگاهی بر فراز مزار ایشان ساخته شد . این بنا پس از پنج سال به همت استاد حسین لرزاده معمار و استاد طاهرزاده در سال 1212 به تمام شد . بنای یاد شده به سبب عدم رعایت مسائل فنی و محاسبه مقاومت خاک و جذب رطوبت علی رغم تعمیرات مکرر نشست کرده با تلاش مهندس هوشنگ سیحون تخریب و پس از مقاوم سازی با همان شکل اولیه بازسازی شد. در سالهای بعد تندیس فردوسی اثر استاد صدیقی و نقش برجسته های سنگی ملهم از مضامین شاهنامه اثر فرزند استاد تهیه و در محوطه داخلی آرامگاه نصب گردید.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: تور مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

هتل سه ستاره اسلان کوش آداسی

هتل اسلان ، پیاده حدودا پنج دقیقه تا مرکز شهر کوش آداسی فاصله دارد و اقامتی را همراه با ایوان آفتاب گیر ، استخر روباز، اینترنت در محوطه های عمومی برای میهمانان مهیا کرده است. سیستم تهویه اتاقها مطبوع و دارای تلویزیون می باشند و بعضی از اتاقها هم بالکن دارند.طی مدت 10 دقیقه پیاده روی ، میتوانید از هتل به ساحل اصلی شهر برسید. آثار باستانی و قدیمی کاروانسرا و دژ، فقط  پانزده دقیقه با مرکز شهر فاصله دارد . امکانات رفاهی و متنوع هتل شامل ماهیگیری و غواصی هم می شود . کسانی که علاقه مند هستند به مناطق دورتر سری بزنند، میتوانند از خدمات و امکانات دفتر گردشگری هتل و کرایه اتومبیل استفاده نمایند.

 

مطالب مرتبط با کوش آداسی : تور کوش آداسی ، تور کوش آداسی تابستان 93 ، هتل های کوش آداسی ، هتل های کوش آداسی ،


 

هتل چاریسما دی لاکس کوش آداسی

هتل چاریسما دی لاکس کوش آداسی

هتل چاریسما دی لاکس کوش آداسی

این هتل بسیار زیبا و مجلل می باشد . کارکنان مسئولیت پذیر هتل بسیار مهربان و با دقت هستند و  آماده ارائه خدمات می باشند.امکانات خدماتی و رفاهی هتل مانند : سونا ، ماساژ ،  مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سرپوشیده (فصلی) ،  استخر سرباز (تمام فصول) ، حمام ترکی ،  ساحل اختصاصی ، ایوان مخصوص حمام آفتاب ، ساحل اختصاصی ، امکانات ورزشهای آبی در هتل ارائه می شود. وجود زمین بازی مخصوص کودکان و خدمات نگهداری از اطفال سفری به یاد ماندنی را برای شما خواهد شد .هتل با داشتن فروشگاه هاي مختلف و متعدد موجب آسایش مسافران و میهمانان می شود. صرافي هم در هتل وجود دارد. ميهمانان و مسافران مي توانند در فعاليت هايي مانند: بيليارد، پينگ پنگ، ميني گلف شرکت کنند. خدمات آرایشگاه هم در هتل وجود دارد که در صورت لزوم میتوانید استفاده کنید.

 

مطالب مرتبط با کوش آداسی : تور کوش آداسی ، تور کوش آداسی تابستان 93 ، هتل های کوش آداسی ، هتل های کوش آداسی


هتل آرورا کوش آداسی

هتل چهار ستاره آرورا کوش آداسی

هتل چهار ستاره آرورا کوش آداسی

در ساحل شهر کوش آداسی هتل آرورا واقع شده و اقامت آرام و راحتی را همراه با امکاناتی مانند: تلویزیون با گیرنده ماهواره، سیستم تهویه مطبوع، ساحل اختصاصی و استخر روباز برای مسافران و میهمانان خود مهیا کرده است . همه اتاقها به تلفن ، مینی بار و بالکن با چشم انداز زیبای دریا و یا استخر مجهز می باشد و در طول شبانه روز سرویس دهی می شوند.میهمانان و مسافران می توانند در حمام ترکی و سنتی هتل استراحت کنند و از امکانات ورزشگاه و سونا هم استفاده کنند. در فضاهای عمومی هتل دسترسی به اینترنت مقدور می باشد.هتل دارای 2 رستوران می باشد که هر کدام با سرو خوراکهای متنوع بین المللی ومحلی از مسافران و میهمانان پذیرایی می کنند.هتل پنج کیلومتر تا مرکز شهر و هیجده کیلومتر تا شهر باستانی افیسوس فاصله دارد.

 

مطالب مرتبط با کوش آداسی : تور کوش آداسی ، تور کوش آداسی تابستان 93 ، هتل های کوش آداسی ، هتل های کوش آداسی ، 

هتل آداکوله کوش آداسی

هتل پنج ستاره آداکوله کوش آداسی                 

هتل آداکوله کوش آداسی

هتل آداکوله از بهترين هتلهاي پنج ستاره است

سرویس : U.All صبحانه ، نهار ، شام به صورت سلف سرویس ، صبحانه دیر هنگام ، پذیرایی های طول روز و همه نوشیدنی ها (نوشابه ، چای ، قهوه ، نسکافه ، آبمیوه) تا ساعت 24 این امکانات را رایگان استفاده خواهید کرد .

موقعيت محلي هتل آداکوله : هتل در شمال كوش آداسي قرارگرفته و به مركز شهر سه كيلومتر و تا فرودگاه هشتاد كيلومتر وتا شهر افسوس باستان چهارده کیلومتر فاصله دارد .

اتاق های هتل  آداکوله  
هتل  دارای سیصدو بیست و نه اتاق مي باشد كه شامل صدو سی وشش اتاق استاندارد ، هفتادوهشت  اتاق خانوادگي ،چهارده رويال سوئيت، پنج سويت ، و یک سوئيت بزرگ سلطنتی , اتاقها دارای خط تلفن مستقیم ، تلویزیون ،کانالهای رادیو از طریق تلویزیون، یخچال ،  سیستم الکترونیکی کیکارد ، پذیرایی در اتاق ، سیستم تهویه مطبوع ،کاناپه، مبل ،فرش ، حمام ، توالت ، وان، سشوار و بالکن می باشد . اين هتل داراي خدمات پستي و فكس و تلفن و اينترنت ميباشد .

* ساعت ورود به اتاقcheck in 14:00 
* ساعت تحويل اتاق check out 12:00

امکانات هتل آداکوله

رستوران :‌ اين هتل داراي رستوران هاي مختلف و متنوع است.

استخرها: 
1- استخر روباز 
2- استخر سرپوشیده
3- استخر کودکان
4- پارک آبی
5- ساحل اختصاصی

همچنین میتوانید از امکانات ماساژ, ورزشهای آبی وتنیس هم استفاده کنید



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: تور کوش آداسی ، تور کوش آداسی تابستان 93 ، هتل های کوش آداسی ، هتل های کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

شهرزیرزمینی کاریز کیش

 شهرزیرزمینی کاریز شهرکیش

قنات کیش   بيش از ۲۵۰۰ سال قدمت دارد و آب شيرين قابل شرب ساکنان جزيره کیش   را تامين مي‌کرده، قنات کیش   از نظر طول رشته قنات و يا عمق چاه‌ها قابل مقايسه با قنات‌هاى ديگر نقاط ايران نيست‌، اما با توجه به شيب بسيار كم جزيره‌، چگونگى هدايت آب‌هاى زيرزمينى به سطح زمين در كيش بسيار مهم بوده و نشان مى‌دهد كه در زمان خود از پيشرفته‌ترين روش‌ها براى حفر قنات استفاده مى‌كردند. امروزه مجموعه قنات با تغيير كاربري به يک شهر زير‌زميني شگفت‌انگيز بدل شده که بيش از ۱۰۰۰۰ متر مربع وسعت دارد و اکنون کاريز کيش خوانده مي‌شود.کارگزاران با تجربه زحمت تمام طراحي ها را کشيده و مي کوشند تا در پروژه بازسازي قنات کيش (کاريزکيش) ضمن حفظ بافت تاريخي آن کاربري هاي جديدي از اين شهر زير زميني بدست آورند

شهر زير زميني کاريز کیش   در فاز يک خود به قسمت هاي مختلف از جمله غرفه هاي صنايع دستي ايران و جهان، رستوران سنتي و جديد، موزه سالن آمفي تئاتر سالن کنفرانس، گالري هاي هنري تقسيم و قابل بهره برداري خواهد بود. شهر کاريز  کیش  در عمق 16 متري زير زمين قرار دارد. سقف آن هشت متر ارتفاع و بيشتر سقف آن مملو از سنگواره ، صدف و مرجان هايي است که با نظر کارشناسي 270 تا 570 ميليون سال قدمت دارد و تک تک آن شناسايي و داراي شناسنامه رسمي است. کارگزاران شهر زير زميني بر اين باورند که دو ويژگي کاريز را در فهرست ابنيه جهاني در خواهد آورد. اول اينکه کاريز در دل تنها جزيره مرجاني دنيا واقع است. دوم آنکه تنها بنايي است که سقف مملو از صدفها و مرجانهاي طبيعي است. صدفها و مرجان هايي که براي بازديد آنها دو راه وجود داشته، بازديد از موزه هاي طبيعي يا غواصي در آبهاي آزاد و اکنون کاريز فصلي جديد و استثنايي در پيش روي تمامي دوستداران طبيعت گشوده که بي واسطه خواهند توانست از بزرگترين مجموعه مرجاني بازديد کنند.گفتني است که خاک هاي برداشت شده از کاريز کیش   داراي خواص درماني زيادي است که در " گل درماني" استفاده هاي فراوان خواهد داشت. اين امر همراه با خدمات گوناگوني همچون تاسيس مراکز اقامتي ، تجاري و تفريحي در زميني معادل 60000 متر مربع در روي زمين کاريز احداث خواهد گرديد. زمين سطحي کاريز به پارک وسيعي بدل خواهد شد که داراي دو تپه مرتفع خواهد بود. اين تپه ها از خاک هاي برداشت شده زير زمين ساخته شده و به چشم انداز بي نظير جزيره کيش دل خواهد شد.اطلاعات بيشتر:

احداث قنات (کاريز) در انحصار ايرانيان بوده است و با توجه به قدمت شش هزار ساله قنات در ايران مي توان صاحبان اصلي قنات را ايرانيان دانست.کاريز واژه فارسي قنات است و در گذشته از آن براي هدايت آبهاي زير زميني استفاده مي شده است.

با توجه به اينکه معمولا قناتها از ارتفاعات شروع شده و به مظهر مي رسند عظمت قنات دو هزار ساله کيش با حداکثر ارتفاع چهل و پنج متري در جزيره کيش منحصر بفرد مي باشد. جزيره کيش با توجه به اينکه ارتفاع چنداني ندارد، حفر و احداث قنات دو هزار ساله آن به دست ايرانيان خلاق در لايه گل مارن (مرگل) اهميت و ارزش اين قنات را بيش از پيش نمايان مي کند.

قنات قديمي کيش با طول پانزده کيلومتر که در طول دو رشته از منطقه صفين و فرودگاه تا محل فعلي مجموعه فرهنگي سياحتي شهر زيرزميني کیش   به سه رشته تبديل مي شود و از اين محل مجددا با تبديل به يک رشته، به شهر قديمي حريره مي ريزد.

در طول مسير اين قناتهاي قديمي تعداد زيادي چاه براي برداشت آب وجود دارد که نشان دهنده آن است که در اين قنات آب هم به صورت ساکن و هم به سمت مظهر قنات جريان و حرکت داشته است. از آب اين قنات براي مصرف آبياري فضاي سبز و مصرف شرب ساکنين استفاده مي شده و در عين حال کشتي ها نيز از آب جزيره کيش براي مصرف و فروش و يا معاوضه با اجناس ديگر در کشورهاي حاشيه خليج فارس استفاده مي کردند. آب شيرين کاريز حاصل از بارندگي هاي فصلي جزيره کیش   است که از مرجانها به صورت يک فيلتر طبيعي عبور و در لايه گل مارن جريان پيدا مي کند. گل مارن نوعي گل رس است که در حالت طبيعي نرم و انعطاف پذير بوده و چنانچه در معرض هوا قرار گيرد خشک و محکم مي شود. در مجموعه فرهنگي سياحتي شهر زير زميني کيش (کاريز)  جهت حفاظت از اين گل ارزشمند ديوارهايي جلوي آن کشيده شده است. از گل مارن علاوه بر استفاده هاي درماني براي درد مفاصل با ترکيبات اضافي براي توليد آجر، کوزه و سيمان مورد استفاده خاص قرار مي گيردکته قابل توجه اين است که اين کاريز ها به طوري استادانه و ماهرانه به دست ايرانيان باستان حفاري شده که با شيبي ملايم در طول پانزده کيلومتر حرکت، هم از آب آن جهت آبياري استفاده شده و هم امکان برداشتن آن با چيزي شبيه به دلو نيز فراهم بوده است. پايابها مکاني پيش بيني شده براي فراهم شدن امکان برداشتن آب از کاريز است که در طول مسير کاريز شش پاياب وجود دارد که يکي از آنها در مجموعه فرهنگي سياحتي شهر زيرزميني کيش موجود و قابل مشاهده است.

در گذشته دور اهالي بومي نشين جزيره کوزه به دوش از اين محل آّب شرب خود را تامين مي کرده اند. قدمت اين پايابها به بيش از 800 سال مي رسد. در گذشته دور ، به خصوص قرون پنجم و ششم هجري که جزيره کيش مرکز تجارت خليج فارس و درياي عمان بوده آب آشاميدني جزيره کيش براي مصرف کشورهاي حاشيه خليج فارس از ارزش بسيار بالايي برخوردار بوده است. سقف مرجاني کاريز کيش به قطر هفت متر که زماني بستر دريا بوده، مملو از صدف ها و آبزياني است که هم اکنون به صورت فسيل در سقف مرجاني مجموعه فرهنگي سياحتي شهر زيرزميني کیش   قابل مشاهده است.
آزمايشهاي انجام شده در دانشگاه مونيخ آلمان بر روي فسيلهايي كه از سقف مرجاني تونل به دست آمده نشان مي دهد اين سقف بين 53 تا 570 ميليون سال قدمت دارد و شناسنامه انواع مختلف آن در موزه شهر زير زميني کيش (کاريز) به نمايش گذاشته خواهد شد. اگر با دقت بيشتري به اين فسيلها نگاه كنيد لاك‌پشتي را مي‌بينيد كه از 570 ميليون سال قبل خود را براي امروز ما جاودانه كرده است.

شهر زير زميني کيش (کاريز) با توجه به ويژگيهاي منحصر بفرد آن از جمله مرجاني بودن جزيره، آب شيرين قنات، هواي خنک در زير زمين و سقف مرجاني مملو از فسيلهاي با قدمت بسيار بالا در فهرست مهمترين ابنيه جهاني قرار مي گيرد.

 

 كاريز كيش

كاریز كيش


 

 كاريز كيش

كاریز كيش



 

كاريز كيش

كاریز كيش



 

كاريز كيش

كاریز كيش


 

 كاريز كيش

كاریز كيش


  

 كاريز كيش

كاریز كيش

 

 آنچه در مورد تور کیش بايد بدانیم :

*  تورهای كيش آژانس چهارفصل همه روزه در 12 ساعت پروازی مختلف انجام ميشود ، بنابر اين ميتوانید با توجه به ظرفیت پروازهای موجود ، ساعت پروازی خود را برای تور کیش به دلخواه انتخاب كنید . 

* برای آگاهی بيشتر مسافران عزیز نقشه و راهنمای گردشگری کیش در اختیار كليه مسافرين آژانس قرار ميگيرد .

* از آنجاييكه بليط و واچر هتل در کیش  به صورت الكترونيكی صادر ميشود برای تهیه تور نياز به مراجعه حضوری به آژانس نيز وجود ندارد و مسافرانی كه به دليل بعد مسافت و يا نداشتن وقت قادر به مراجعه به آژانس نيستند ،  ميتوانند پس از واريز وجه  ، مدارك تور كيش را به صورت ايميل و يا فاكس دريافت كرده و سفر خود را انجام دهند.

* هنگام انتخاب ساعت پروازی به خاطر داشته باشيد كه زمان تخليه و تحويل اطاق در هتلهای کیش  به ترتیب ساعت 12 و 14 ميباشد . البته اگر ساعت پروازی انتخاب شده شما خارج از اين زمان باشد ميتوانيد پس از تخليه اطاق چمدانهای خود را به لابی هتل تحويل داده و تا زمان پرواز از گشت و خرید در جزیره استفاده نمایید .

* ارائه شناسنامه برای احراز محرمیت برای تمامی هتلهای داخلی الزامی است .

* تورهای كيش  آژانس چهارفصل فقط با پروازهای بويينگ و يا ايرباس انجام ميشود .

* تعداد روزهای تور کیش به دلخواه مسافر قابل تغيير ميباشد . ولی به طور معمول اين تورها به شكل دو شب و سه روز و يا سه شب و چهار روز از طرف مسافران درخواست ميشود.

* تورهای كيش آژانس چهارفصل در تمامی هتلهای سه ستاره به بالای كيش برگزار ميشود ، با توجه به اينكه درج قيمت تور کیش برای تمامی هتلها ميسر نيست در صورتی كه قیمت تور کیش را برای هتل مورد نظر خود در سايت مشاهده ننموديد ميتوانيد با بخش كيش آژانس تماس حاصل فرمایید.

* مسافرانی كه مايلند در جریان نرخ های ويژه تور كيش قرار گيرند ميتوانند  از تور لحظه آخری کیش بازديد نمايند

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

کارتینگ کیش

کارتینگ کیش

كارتينگ  ورزش مفرح و هيجان انگيز و پايه ورزش اتومبيل رانى حرفه اى است . پيست كارتينگ کیش به طول 800 متر يكى از بزرگ ترين پيست هاى خاورميانه و نخستين پيست كارتينگ در ايران بوده و موتورهاى چهار چرخ ATV و ماشين هاى كنترل از راه دور هم در آن مجموعه وجود دارد.

آدرس : ميدان اميركبير ، خيابان انديشه ، روبروى هتل دريا

 

كارتينگ كيش

كارتينگ كيش


 

كارتينگ كيش

كارتينگ كيش


 

كارتينگ كيش

كارتينگ كيش


 

كارتينگ كيش

كارتينگ كيش


 

كارتينگ كيش

 

 

آنچه در مورد تور کیش بايد بدانیم :

*  تورهای كيش آژانس چهارفصل همه روزه در 12 ساعت پروازی مختلف انجام ميشود ، بنابر اين ميتوانید با توجه به ظرفیت پروازهای موجود ، ساعت پروازی خود را برای تور کیش به دلخواه انتخاب كنید . 

* برای آگاهی بيشتر مسافران عزیز نقشه و راهنمای گردشگری کیش در اختیار كليه مسافرين آژانس قرار ميگيرد .

* از آنجاييكه بليط و واچر هتل در کیش  به صورت الكترونيكی صادر ميشود برای تهیه تور نياز به مراجعه حضوری به آژانس نيز وجود ندارد و مسافرانی كه به دليل بعد مسافت و يا نداشتن وقت قادر به مراجعه به آژانس نيستند ،  ميتوانند پس از واريز وجه  ، مدارك تور كيش را به صورت ايميل و يا فاكس دريافت كرده و سفر خود را انجام دهند.

* هنگام انتخاب ساعت پروازی به خاطر داشته باشيد كه زمان تخليه و تحويل اطاق در هتلهای کیش  به ترتیب ساعت 12 و 14 ميباشد . البته اگر ساعت پروازی انتخاب شده شما خارج از اين زمان باشد ميتوانيد پس از تخليه اطاق چمدانهای خود را به لابی هتل تحويل داده و تا زمان پرواز از گشت و خرید در جزیره استفاده نمایید .

* ارائه شناسنامه برای احراز محرمیت برای تمامی هتلهای داخلی الزامی است .

* تورهای كيش  آژانس چهارفصل فقط با پروازهای بويينگ و يا ايرباس انجام ميشود .

* تعداد روزهای تور کیش به دلخواه مسافر قابل تغيير ميباشد . ولی به طور معمول اين تورها به شكل دو شب و سه روز و يا سه شب و چهار روز از طرف مسافران درخواست ميشود.

* تورهای كيش آژانس چهارفصل در تمامی هتلهای سه ستاره به بالای كيش برگزار ميشود ، با توجه به اينكه درج قيمت تور کیش برای تمامی هتلها ميسر نيست در صورتی كه قیمت تور کیش را برای هتل مورد نظر خود در سايت مشاهده ننموديد ميتوانيد با بخش كيش آژانس تماس حاصل فرمایید.

* مسافرانی كه مايلند در جریان نرخ های ويژه تور كيش قرار گيرند ميتوانند  از تور لحظه آخری کیش بازديد نمايند

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

کاخ توپکاپی (توپکاپی سارایی)

این کاخ  منزل سلاطانهای عثمانی از سال 1465 تا 1856 بوده و از پر طرفدار ترین جاذبه های شهر استانبول  بشمار می رود . این کاخ دارای معماری کم  نظیر و حیاط های بزرگ و زیبایی است.  این کاخ در سال 1924 یعنی کمی بعد از دوره عثمانی ها به موزه تبدیل شد.  کاخ توپکاپی استانبول  حرم سلطنتی هم بوده است. تور حرم بشکل جداگانه میباشد و مسافرانی که می خواهند از این حرم بازدید کنند باید علاوه بر ورودی 13 دلاری کاخ، 10 دلار دیگر نیز پرداخت کنند. این کاخ موزه از ساعت 9  تا 19 همه روزه غیر از روزهای 3شنبه  آماده بازدید گردشگران میباشد.

کاخ توپکاپی استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: تور استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

مسجد سلطان احمد (مسجد آبی)

سلطان احمد همیشه  دوست داشت مسجدی بنا کند که با مسجد "ایاصوفیه"  استانبول رقابت داشته باشد وتقریباً همه میگویند که او در این کار موفق شده است. این مسجد یکی دیگر از دیدنی های توریستی شهر استانبول میباشد. اگر مایلید که از این مکان مذهبی دیدن کنید، بخاطر داشته باشید که لباس پوشیده بپوشید. خانم ها حتما روسری بر سرشان کنند که در این محل رسوم است. مسجد آبی در محله سلطان احمد استانبول  بنا شده است. این مسجد در همه روزها از ساعت 9 تا 17برای بازدید گردشگران باز است که ورودی این بنای تاریخی نیز رایگان میباشد، ولی در ساعات اقامه نماز به خصوص جمعه ها،اجازه بازدید داده نمیشود.

 مسجد سلطان احمد استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: تور استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

 استادیوم المپیک مینیاتورک

پارک مینیاتورک واقع در استانبول باعث لذت بردن و آشنایی شما را با مکانهای تاریخی استانبول ، ترکیه و آثار باقی مانده از عثمانیان در منطقه امپراطوری عثمانی و دنیا را با بیشتر از 120 نوع مینیاتور در اندازه های 1.5m و بصورت موزه در فضای باز با هزینه اندک فراهم کرده. این پارک در سال 2002 افتتاح شد در منطقه ای که اکثر بناها قدیمی وجود دارند . با گشتن در این پارک واقع در ترکیه از آثار استانبول مثل شهرهای زیرزمینی و صخره های گوءرمه و کاپادوکیا و اوچ حیصار نئوشهیر ، قصر هیدیو استانبول ، قصر توپ قاپی ، مسجد سلطان احمد استانبول  ،موزه و سورهای شهر بورسای ترکیه ، مسجد خلیل الرحمان و بالیک لی گول شانلی اورفا ، ایاصوفیه ، مسجد کلیسای کاریه ، استادیوم المپیک ، برج گالاتا ،برج و جزیره دختر و پل بسفر که قادر خواهید بود روی آنها قدم بزنید تا آثار تاریخی از ترکیه مثل معبد آرتمیس ، کاپادوکیا ، کوه نمرود، خانه های تاریخی ماردین و کتابخانه تاریخی افس و سوملا ترابزون توربه مقدس حضرت مولانا ، محل تبدیل آتش به گلستان یا بالیکلی گول شانلی اورفا ، خانه حضرت مریم ، غار اصحاب کهف مرسین ازمیر آسپندوس آنتالیا ، آنیت کبیر آنکارا ، قدس شریف ، مدرسه دومناره ارضروم ، کلیساهای مقدس مسیحیان ، سورها و پل دیاربکر، نماد شهدای گلی بلو چاناق قلعه ، مسجد سلیمیه ادیرنه ، اوزون کورپو بزرگترین پل جهان در نوع خود ادیرنه، زئوگمای قاضی آنتپ و آنتالیا و نیز آثاری از مقدونیه و بسیاری از آثار تاریخی دیگر از دنیا دیدن کنید.

 

  استادیوم المپیک مینیاتورک استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: تور استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

امارت ایحلامور استانبول

امارت ایحلامور استانبول

 

نام عمارت ایحلامور برگرفته از درختانی است که در باغ های این ساختمان قرار دارند . البته این عمارت در قرن نوزده میلادی ساخته شده یعنی در زمان ساخت این بنا خارج از شهر استانبول قرار داشته است. اما امروزه به خاطر توسعه شهر در مرکز آن قرار گرفته . این عمارت که در فضای وسیعی در میان درختان بلند و فضای سرسبز و استخری دلباز قرار دارد با نمای بیرون و درون به خوبی معماری 200 سال قبل را به نمایش گذاشته است.


برچسب‌ها: تور استانبول


:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: تور استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

هتل دایما ریزورت کمر ترکیه

 

هتل دایما ریزورت کمر ترکیه از هتل های 5 ستاه ترکیه میباشد که دارای امکانات تفریحی مانند زمین بازی کودکان ، سرویس نگهداری کودکان ، اتاق بازی های کامپیوتری ، کارمندان مخصوص بازی و سرگرمی ، کلوپ با  dj ، استخر ، ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، شیرجه ، استخر سرباز ، ساحل اختصاصی ، استخر سرپوشیده و امکانات ورزش های آبی در سایت هتل . همچنین این هتل دارای اتاقهای ویژه و امکانات برای معلولین عزیز و اتاقهای مخصوص تازه عروسها میباشد . از امکانات

مطالب مرتبط با تور ترکیه:

 

 هتل لاویستا بوتیک ترکیه کوش آداسی

 

امکانات رفاهی این هتل ترکیه شامل استخر روباز ، ایوان مخصوص حمام آفتاب است . هتل لاویستا بوتیک ترکیه دارای  39 اتاق میباشد. همچنین یک صرافی در این هتل وجود دارد تا مسافرات رفاه بیشتری در سفر داشته باشند. دیگر امکانات این هتل شامل سوئیت مخصوص تازه عروس، اتاقهای خالی از حساسیت ، خانه داری ،امکانات جلسه و ضیافت ،ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ،

مطالب مرتبط با تور ترکیه:

هتل اگوالتورک ترکیه آنکارا

 

 هتل اگوالتورک ترکیه آنکارا

 

این هتل در منطقه اداری شهر آنکارا  ترکیهقرار گرفته و از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است. این هتل دارای 68 اتاق با تمیزی و تزئیناتی چشم گیر و با امکانات و خدمات اختصاصی مجهز میباشند. از  امكانات این هتل میتوان سرویس اینترنت، استقبال فرودگاهی با نوشیدنی و نقشه رایگان شهر  که دراختیار میهمانان قرار داده میشود نام برد. فاصله این هتل 500 متر با ایستگاه قطار میباشد.

مطالب مرتبط با تور ترکیه:

 

 

کلیسای چورا ترکیه

 این کلیسا که تقریبا در 3 مایلی شمال غربی سلطان احمد ترکیه قرار دارد از ابتدا به منظور کلیسای بیزانسی ترکیه ساخته شده بود و بعدها به مسجد تبدیل شد اما در حال حاضر موزه ای دیدنی است با نمایی آجری و موزائیک ها و کاشی های زیبایی که باقیمانده هنر دوره بیزانس را به گردشگران ترکیه نشان میدهد. بخش هایی از این کلیسا در سال 400 میلادی شکل گرفت ولی ساختمانی که امروزه میبینیم حدود سال 1500 ساخته شده است.

مطالب مرتبط با تور ترکیه:

 

 هتل لاویستا بوتیک ترکیه کوش آداسی

 

امکانات رفاهی این هتل ترکیه شامل استخر روباز ، ایوان مخصوص حمام آفتاب است . هتل لاویستا بوتیک ترکیه دارای  39 اتاق میباشد. همچنین یک صرافی در این هتل وجود دارد تا مسافرات رفاه بیشتری در سفر داشته باشند. دیگر امکانات این هتل شامل سوئیت مخصوص تازه عروس، اتاقهای خالی از حساسیت ، خانه داری ،امکانات جلسه و ضیافت ،ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی، اتو کشی ، صرافی ، بسته های نهار ،خدمات تورها - فکس و کپی - سرویس مستخدم - امکانات اتاق VIP - پذیرش و ترخیص اختصاصی، رستوران ، پذیرش شبانه روزی که در تمامی ساعات آماده پذیرش مسافران میباشد ، بالکن ، اتاقهای پاک و بدون سیگار،  آسانسور و گاوصندوق میباشد.

مطالب مرتبط با تور ترکیه:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا
 

خانه شیخ سعید دبی

خانه شیخ سعید دبی

 خانه شیخ سعید دبی از مکانهای دیدنی دبی است که اقامتگاه شیخ سعید آل مکتوم بوده است این خانه بازسازی شده است و در ساخت این خانه معماریهایی از مناطق کویر ایران و جنوب ایران استفاده شده است. این خانه از آهک و ساروج ساخته شده دارای پنجقسمت مجزا و یک حیاط بزرگ است هر قسمت این خانه شامل تعدادی اتاق،مهمانخانه،و یک ایوان است و در حال حاضر کلکسیونی از عکسهای باستانی و تاریخی دبی از قبیل سکه و تمبرهای قدیمی را داردمطالب تور دبی:

 

پارک آبی ام القوین دبی

پارک آبی ام القوین دبی

این پارک آبی که در شهر ام القوین و خارج از شهر دبی است با تفریحات و سرگرمی های جذاب از بزرگترین پارکهای آبی این منطقه دبی است.در این پارک به مسافرین پلاژ اجاره داده می شود که برای ساکنان پلاژ هزینه ی این تفریحات کمتر است.هزینه بلیط ورودی برای بزرگسالان چهل درهم و برای کودکان پنج تا یازده سال بیست درهم است.مطالب تور دبی:

 

 

پارک فراری دبی

پارک فراری دبی

این پارک بزرگ در منطقه ی ابوظبی دبی با مساحت چهل هکتار در جزیره یاس واقع شده است.که برای علاقمندان اتومبیل فراری بنا شده است.این پارک بزرگ دارای بزرگترین آرم فراری دبی،فروشگاهها و نمایشگاه های مارکهای فراری ،موزه اتومبیل فراری،شبیه سازی سرعت با اتومبیل فراری،زمین مسابقه مخصوص کودکان است.مطالب تور دبی:

 

 

پارک آبی آتلانتیس دبی

پارک آبی آتلانتیس دبی

این پارک آبی دبی در مجاور هتل معروف آتلانتیس واقع شده است.و دارای مساحتی بیش از صدو شصت هزار متر مربع است.دارای تفریحات آبی مانند سرسره، آکواریوم با انواع ماهی های زینتی و زیبا ،بازی با دلفینها،فواره ها ی زیبا،حوضچه های شنا،استخر مخصوص کودکان،مسیرهای آبی پرشیب نیز هست.افراد ساکن در هتل آتلانتیس دبی نیز میتوانند به صورت نامحدود از این پارک آبی استفاده کنند و بدون هیچ هزینه ورودی از تمام امکانان لذت ببرند.ورودی این پارک برای بزرگسالان دویست و پنجاه درهم و برای کودکان دویست درهم است.مطالب تور دبی:

 

آکواریوم  دبی

این آکواریو که بزرگترین آکواریوم جهان است ،ده میلیون لیتر آب و بیش از سی و سه هزار نوع جانور آبزی را در خود جای داده است.این آکواریوم دارای طول پنجاه متر و عرض بیست متر و ارتفاع یازده متر نیز هست.همچنین سوار بر قایق میتوانید بر روی اب حرکت کنید. تونل این آکواریوم دارای طول چهل و هشت متر است و شما در این تونل میتوانید به تماشای این آکواریو بزرگ بپردازید.در باغ  وحش دریایی این آکواریوم  دبی می توانید به تماشای حیوانات دوزیست مانند اختاپوسهای بزرگ دریایی،کروکودیلها،سمورهای آبی،شیر ماهی،اسب آبی و دیگر حیوانات دریایی بپردازید.در قسمت دیگر این باغ وحش دریایی انواع سوسمارها،مارهای خزنده و مارمولکها وجود دارند.

قیمت بلیط تونل و باغ وحش دریایی  دبی:

قیمت برای بزرگسال 55 دینار        قیمت برای کودکان55 دینار           اطفال  رایگان

ساعت کار این مجموعه دیدنی : 10 صبح  الی 12 شب

آکواریوم دبی

آکواریوم دبی

 

موزه دبی

موزه دبی

یکی از مکانهای دیدنی و جذاب دبی موزه دبی است. این موزه در قلعه ی الفهیدی که در سال هزار و هشتصد میلادی تاسیس گردید واقع شده است.و از بناهای کهن و تاریخی دبی است.در قدیم این مکان به عنوان قلعه برای دفاع از شهر بود.و در زمانهای دیگر مرکز پادشاهان ]زندان و حکومت دبی بود.این قلعه از صدف مرجان نیز بنا شده است و سقف این قلعه از گل، ساقه برگ درخت نخل وگچ ساخته شده است.درب ورودی این قلعه از میخکهای آهنی ساخته شده . و جنگهای آن زمان از در و دیوارهای خراشیده نمایان است.در هنگام ورود میتوانید عکسهای هوایی،نقشه های قدیمی خلیج فارس از سال شصت تا هشتاد میلادی مشاهده نمایید.ابزارهای موسیقی این موزه ی تاریخی چنگ،طبل، فلوت و نی است که از پوست بز تشکیل شده است.و همچنین ابزار جنگی آن زمان از قبیل زره،نیزه،شمشیر،پیکانها،تپانچه در این موزه نمایش داده می شود.مطالب تور دبی:

 

پارک صفا دبی

پارک صفا دبی

پارک صفا یکی از زیباترین پارکها امارات متحده عربی در دبی است.و از قدیمی ترین پارکهای دبی  است.این پارک مساحتی به اندازه شصت و چهار هکتار دارد و در خیابان شیخ زاید دبی روبروی هتل مترو پولیتان واقع شده است همچنین آبشار و دریاچه زیبا در این پارک زیبایی بخشیده است.در این پارک امکانات زیادی برای مسافران وجود دارد.از قبیل زمین والیبال،تنیس،بسکتبال،بازیهای الکترونیکی ،مسیر دو و پیاده روی پیست دوچرخه سواری و اجاره دچرخه،اسکیت وجود دارد.قیمت ورودی این پارک سه درهم است و ساعت بازدید از هشت صبح تا ده و نیم شب است .مطالب تور دبی:

 

پیست اسکی سرپوشیده دبی

 پیست اسکی سرپوشیده دبی

این پیست اسکی دبی در سال دو هزار و پنج تاسیس گردید .سومین پیست سرپوشیده دبی در دنیا می باشد و گنجایش هزار و پانصد نفر را دارد و ارتفاع دامنه این پیست هشتاد و پنج متر است.هوای این پیست دبی سرد و برفی است که همه میتوانند برف بازی و ورزش کنند در داخل این پیست یک پارک برفی داخل سالن که به اندازه ی سی هزار متر مربع است قرار دارد.در این پارک امکاناتی مانند لوازم مجهز اسکی،لباس اسکی،چوبدستی،چوب اسکی،کلاه ایمنی،کفش اسکی ،رستوران و کافه رستوران که انواع غذاهای بین المللی ،ن.شیدنی و فست فود را ارائه میکنند.همچنین در وسط شیب اسکی پذیرایی وجود دارد.در این پیست آموزش اسکی و اسنو برد وجود دارد.
مطالب تور دبی:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: دیدنیهای دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا
 

هتل جمیرا تاور امارات دبی

هتل جمیرا تاور امارات دبی

هتل پنج ستاره و مجلل جمیرا تاور امارات دبی، در خیابان شیخ زاید دبی قرار گرفته است و اتاقهای بزرگ این هتل دارای امکاناتی مانند اینترنت بی سیم پر سرعت ,پذیرایی در اتاق،طبقه ای مخصوص بانوان،پانزده رستوران وتریا که انواع غذاهای بین المللی را سرو میکند.هتل دارای چهارصد اتاق و سوئیت بزرگ و راحت است که مجهز به حمامهای لوکس و مدرن هستند،دو مرکز سلامت،بالکن آفتاب گیر،استخر شنا و اتوبوس برای دسترسی به پارک وایلد وادی و ساحل دبی است

مطالب مرتبط با تور دبی:تور دبی مرداد  93  ,تور دبی تعطیلات مرداد 93 ,قیمت تور دبی,تور دوبی,تور دبی ویژه ماه رمضان 93 ,تور دبی تیر 93 ,تور دبی تابستان 93 ,تور دبی تعطیلات تیر 93 ,تور دبی ارزان ,آفر تور دبی ویژه تابستان 93 ,توردبی ,تور دبی از مشهد ,تور مسافرتی دبی

 

هتل هبتور گرند ریزورت دبی

هتل تفریحگاه هبتور گرند ریزورت دبی

هتل پنج ستاره هبتور گرند ریزورت دبی،در ساحل جمیرا دبی قرار گرفته است و پنجره ی اتاق های باشکوه این هتل رو به باغ و خلیج فارس است.هتل دارای امکانات رفاهی از قبیل  ساحل اختصاصی و استخرهای روباز میباشد. اتاقهای هتل همگی مجهز به تلویزیون LCD با گیرنده ماهواره و دستگاه دی وی دی است.دارای رستوران و دوازده تریا میباشد رستورانهای هتل انواع غذاهای بین المللی مانند انگلیسی ،ایتالیایی، تایلندی و لبنانی را سرو میکند.همچنین هتل دارای دو زمین اسکواش ،دو زمین تنیس و باشگاه کودکان است. هتل در کنار  تفریحگاه ساحلی دبی قرار گرفته است.این هتل تنها ده دقیقه با مرکز خرید دبی فاصله دارد.

مطالب مرتبط با تور دبی:تور دبی مرداد  93  ,تور دبی تعطیلات مرداد 93 ,قیمت تور دبی,تور دوبی,تور دبی ویژه ماه رمضان 93 ,تور دبی تیر 93 ,تور دبی تابستان 93 ,تور دبی تعطیلات تیر 93 ,تور دبی ارزان ,آفر تور دبی ویژه تابستان 93 ,توردبی ,تور دبی از مشهد ,تور مسافرتی دبی

 

هتل جمیرا تاور امارات دبی

هتل جمیرا تاور امارات دبی

هتل پنج ستاره و مجلل جمیرا تاور امارات دبی، در خیابان شیخ زاید دبی قرار گرفته است و اتاقهای بزرگ این هتل دارای امکاناتی مانند اینترنت بی سیم پر سرعت ,پذیرایی در اتاق،طبقه ای مخصوص بانوان،پانزده رستوران وتریا که انواع غذاهای بین المللی را سرو میکند.هتل دارای چهارصد اتاق و سوئیت بزرگ و راحت است که مجهز به حمامهای لوکس و مدرن هستند،دو مرکز سلامت،بالکن آفتاب گیر،استخر شنا و اتوبوس برای دسترسی به پارک وایلد وادی و ساحل دبی است

مطالب مرتبط با تور دبی:تور دبی مرداد  93  ,تور دبی تعطیلات مرداد 93 ,قیمت تور دبی,تور دوبی,تور دبی ویژه ماه رمضان 93 ,تور دبی تیر 93 ,تور دبی تابستان 93 ,تور دبی تعطیلات تیر 93 ,تور دبی ارزان ,آفر تور دبی ویژه تابستان 93 ,توردبی ,تور دبی از مشهد ,تور مسافرتی دبی

 

هتل القصر دبی

هتل القصر دبی

هتل مجلل و با شکوه القصر دبی در کنار پارک آبی وایلد وادی دبی قرار دارد.اتاقهای هتل دارای بالکن و هتل دارای  امکاناتی مانند استخر سرپوشیده و روباز ،اینترنت بی سیم رایگان،مرکز آب گرم و ساحل اختصاصی است.همه ی اتاقها راحت و بزرگ هستند و دارای لوازم ضروری مانند تلویزیون با ماهواره است.و زمین تنیس و اسکواش در هتل وجود دارد.و دارای پارکینگ رایگان است

مطالب مرتبط با تور دبی:تور دبی مرداد  93  ,تور دبی تعطیلات مرداد 93 ,قیمت تور دبی,تور دوبی,تور دبی ویژه ماه رمضان 93 ,تور دبی تیر 93 ,تور دبی تابستان 93 ,تور دبی تعطیلات تیر 93 ,تور دبی ارزان ,آفر تور دبی ویژه تابستان 93 ,توردبی ,تور دبی از مشهد ,تور مسافرتی دبی

 

 

هتل برج العرب دبی

هتل برج العرب دبی

 
هتل مجلل و مدرن برج العرب دبی یکی از هتلها با بهترین طراحی است،و امکانات و خدمات عالی را در اختیار میهمانان قرار می دهد. هتل  به شکل یک بادبان طراحی و ساخته شده است. سراسر این هتل در امتداد خط ساحلی دبی است. این هتل دارای دویست و دو سوئیت دوبلکس می باشد که پنجره های بزرگ رو به دریا دارد و اتاق ندارد.

مطالب مرتبط با تور دبی:تور دبی مرداد  93  ,تور دبی تعطیلات مرداد 93 ,قیمت تور دبی,تور دوبی,تور دبی ویژه ماه رمضان 93 ,تور دبی تیر 93 ,تور دبی تابستان 93 ,تور دبی تعطیلات تیر 93 ,تور دبی ارزان ,آفر تور دبی ویژه تابستان 93 ,توردبی ,تور دبی از مشهد ,تور مسافرتی دبی
 

هتل تاج پالاس دبی

هتل تاج پالاس دبی

هتل پنج ستاره و  مجلل تاج پالاس دبی دارای اتاق هایی به مساحت  شصت و یک متر مربع است و دارای امکاناتی از قبیل استخر،اتاق های لوکس، و شش رستوران است. ایستگاه مترو چند قدم با هتل فاصله دارد.اتاق ها با طراحی مدرن نیز تزیین شده اند. اتاقها امکاناتی از قبیل کف پارکت، مبلمان کلاسیک، اینترنت رایگان،  حمام لوکس و تراس اختصاصی بزرگ رو به چشم انداز زیبای شهر دارند. همچنین هتل ،آپارتمانهایی را در دسترس میهمانان قرار میدهد.هتل شش رستوران و تریا دارد که انواع غذاهای بین المللی را ارائه میدهند. مطالب مرتبط با تور دبی:تور دبی مرداد  93  ,تور دبی تعطیلات مرداد 93 ,قیمت تور دبی,تور دوبی,تور دبی ویژه ماه رمضان 93 ,تور دبی تیر 93 ,تور دبی تابستان 93 ,تور دبی تعطیلات تیر 93 ,تور دبی ارزان ,آفر تور دبی ویژه تابستان 93 ,توردبی ,تور دبی از مشهد ,تور مسافرتی دبی


 

هتل مترو پولیتن پالاس دبی

هتل مترو پولیتن پالاس دبی

این هتل پنج ستاره تنها پنج دقیقه تا بازار طلا دبی نیز فاصله دارد هتل دارای امکاناتی از قبیل ورزشگاه ،استخر روباز،سونا نیز هست. اتاق های هتل مجهز به تلویزیون LCD ،میز کار و یخچال بوده و به سبک شرقی و عربی تزئین شده اند. هتل دارای چهار رستوران میباشد که یکی از آنان لبنانی است و رقص عربی به همراه موسیقی زنده برگزار میکند. و سه رستوران دیگر به ترتیب خانه استیک ، رستوران مدیترانه ای و رستوران بین المللی شبانه روزی به میهمانان خود ارائه میدهند.باشگاه گلف دبی تنها پنج دقیقه تا هتل نیز فاصله دارد. پارکینگ رایگان در هتل وجود دارد.

مطالب مرتبط با تور دبی:تور دبی مرداد  93  ,تور دبی تعطیلات مرداد 93 ,قیمت تور دبی,تور دوبی,تور دبی ویژه ماه رمضان 93 ,تور دبی تیر 93 ,تور دبی تابستان 93 ,تور دبی تعطیلات تیر 93 ,تور دبی ارزان ,آفر تور دبی ویژه تابستان 93 ,توردبی ,تور دبی از مشهد ,تور مسافرتی دبی

 

 

 
نظرات(0)       


:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: تور دبی مرداد 93 ,تور دبی تعطیلات مرداد 93 ,قیمت تور دبی,تور دوبی,تور دبی ویژه ماه رمضان 93 ,تور دبی تیر 93 ,تور دبی تابستان 93 ,تور دبی تعطیلات تیر 93 ,تور دبی ارزان ,آفر تور دبی ویژه تابستان 93 ,توردبی ,تور دبی از مشهد ,تور مسافرتی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا
 

هتل مجلل درویشی مشهد

این هتل پنج ستاره که در کنار خیابان امام رضا که خیابان اصلی است و به حرم میرسد واقع شده است هتل تا حرم مطهر مشهد هزار و چهار صد متر نیز فاصله دارد به طوریکه فقط 10 دقیقه تا حرم پیاده میتوان رفت.این هتل شامل 25 طبقه است که در بهمن سال 90 افتتاح گردید.و بلند ترین و بزرگترین  ساختمان اقامتی با نمای شیشه ای است. هزینه کودکان زیر سه سال رایگان و کودکان 3 تا 6 سال نیم بها  و بالای 6 سال تمام بها نیز می باشد هتل دارای مجموعه آبی مانند حمام ترکی ،سونا بخار و خشک،جکوزی ماساژ،اسپا و سالن بدنسازی نیز هست.هتل با زیر بنای هشتصد متر و طراحی  مدرن و زیبا از هتلهای منحصر به فرد محسوب می شود.

 عکسها و تصاویر هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی

 

هتل مجلل درویشی

هتل مجلل درویشی

 

 

هتل قصر طلایی مشهد


این هتل پنج ستاره دارای بیست طبقه و در مساحتی به اندازه شصت هزار متر مربع واقع شده است.دارای ششصد واحد که چهارصد اتاق دبل رویال،بیست اتاق سینگل ,صد واحد سوئیت ,شصت پرنسس روم است.شامل 3 رستوران سنتی ,بین المللی و دریایی است.هتل دارای مکان های ورزشی و تفریحی است و امکانات دیگر از قبیل سونا،استخر،مکانهای تفریح و بازی کودکان است.در این هتل مکانی برای نگهداری کودکان وجود دارد

 عکسها و تصاویر هتل قصر طلایی مشهد

 هتل قصر طلایی مشهد

 

هتل قصر طلایی مشهد


 

هتل پارس مشهد

این هتل پنج ستاره که شامل دو فاز است در سال هشتاد و هشت به پایان رسید هتل پارس مشهد در اطراف بلوار وکیل آباد که بلوار اصلی مشهد است ساخته شده است این هتل مساحتی به اندازه ی پنجاه هزار متر مربع دارد هتل شامل رستوران،چایخانه،تالار،پارک بازی برای کودکان و دریاچه مصنوعی است

عکسها و تصاویر هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد

 

 

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد

این هتل 5 ستاره در یکی از بهترین مناطق مشهد قرار گرفته است و مساحتی به اندازه سی و سه هزار متر مربع دارد.هتل درای صدو شصت و دو اتاق ،دوبلکس و سوئیت است.هتل دارای امکانات رفاهی از قبیل سالن آنفی تئاتر،اتاق جلسه و کنفرانس،محل نگهداری و سرگپرمی کودکان،سالن بدنسازی و بیلیارد،استخر،سونا و سالن بدنسازی است.

مطالب مرتبط با تور مشهد :

 

هتل هما 1 مشهد

هتل هما 1 مشهد

این هتل 5 ستاره که چهل سال قدمت دارد تاریخی ترین هتلهای مشهد نیز هست.در مساحتی به اندازه هفتاد هزار متر مربع واقع شده است و شامل صد و بیست و پنج اتاق است. هتل دارای 7 تالار مجلل ،کافی شاپ،سالن غذاخوری،باغ های سرسبز است.هتل امکانات ورزشی از قبیل زمین تنیس و خدمات پزشکی به میهمانان ارائه میدهد

مطالب مرتبط با تور مشهد :

 

هتل هما 2 مشهد

هتل هما 2 مشهد
این هتل لوکس 5 ستاره در یکی از مناطق سرسبز و آرام واقع شده است. هتل در موقعیتی عالی واقع شده است و به تمام جاذبه های این شهر نزدیک است.اتاق های هتل مجهز به دکوراسیون کلاسیک و مبله شده است هتل دارای دویست و دو اتاق مجهز است که در بلوار خیام واقع شده است هتل دارای خدمات رایگان ،مینی بار،سه بار سرویس رایگان به حرم مطهر و تخفیف استخر و سونا

مطالب مرتبط با تور مشهد :

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: تور مشهد تیر 93 تور مشهد تابستان 93 تور مشهد ماه رمضان 93 تور مشهد ماه رمضان 93 تور مشهد ویژه تعطیلات تابستان 93 تور مشهد ویژه عید فطر 93 تور مشهد هتل درویشی تور مشهد ویژه تعطیلات تیر 93 ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 تير 1393 | نظرات ()