نوشته شده توسط : مهسا

تفریحات کیش 

 

سایت غواصی ساترن كرك

از ديگر سايتهاي غواصي در اطراف جزيره كيش ساترن كرك يا شكاف جنوبي مي باشد كه بسيار زيبا بوده ، اما به دليل دوري نسبي ،كمتر ملاقات كننده اي دارد. اين ريف در 3 مايلي جنوب جزيره واقع گرديده است و از شكافي تشكيل شده است كه تا عمق 22 متري نيز ادامه مي يابد. دسترسي به اين سايت فقط با قايق و با استفاده از مراكز سطح جزيره كيش امكانپذير مي باشد. از آبزياني كه در اين سايت به چشم مي خورند ، مي توان دسته هاي بزرگ باراكودا، بلك تيپ و خفاش ماهيان را نام برد. با توجه به جريان آب اين منطقه ، غواصي در اين سايت نياز به تجربه و تبحر فراوان در غواصي داشته و جهت افراد تازه کار مناسب نمي باشد. 

مطالب مرتبط : تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش فروردین 93 , تورهاي لحظه آخري کیش

 

سایت غواصی ژوراسيك پارك

از سايتهاي زيباي اين جزيره مي توان به سايتهاي بيگ کورال و ژوراسيك پارك اشاره کرد. اين ريفهاي مرجاني که در شرق جزيره واقع گرديده اند، داراي اکوسيستم غني و زيبائي مي باشند که خيره کننده چشمان هزاران غواص ايراني و خارجي در طول سال است. عمق اين دو سايت به هنگام مد کامل متجاوز از 6 تا 8 متر و هنگام جزر کامل کمتر از 5 متر ميباشد اين سايتها از تنوع فراواني از آبزيان برخوردار اند. از انواع ماهيها ميتوان به : جراح - دخترناخدا - هامور - جاش - ساردين - باراکودا - تون - اژدرماهي - موري ايل - استون فيش - اسکورپيون - دلقک و ريف شارک همچنين سفره ماهيان، اشاره کرد. انواع لابستر و لاکپشتهاي پوزه عقابي و پشت سبز ،همپنين مرجانهاي طبقاتي و مغزي و نيز گاها انواعي از سافت کورال در اين سايت ديده ميشوند. پوشش مرجاني سايت که شمالي- جنوبي و در امتداد ساحل به صورت نواري کشيده شده است در جنوب متراکم تر و در شمال کمتر است. براي دسترسي به اين سايتها ميتوانيد از مراکز غواصي موجود در جزيره و قايق هاي غواصي استفاده کرده و يا مي توان با اتومبيل به ساحل هتل سيمرغ و از آنجا به سايت بيگ كورال به آساني رسيد . اين سايت براي اسنورکلينگ و نيز نايت دايو بسيار مناسب است. همچنين در سايت بيگ کورال صخره هاي زير آبي بسيار زيبائي پديدار مي گردند که مملو از آبزيان ريز از جمله انواع خرچنگها ، ميگوها و عنکبوتهاي دريائي بوده که براي عکاسي ماکرو بسيار مناسب است. 

مطالب مرتبط : تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش فروردین 93 , تورهاي لحظه آخري کیش

سایت غواصی در جزیره

غواصی كیش به دلیل مرجانی بودن جزیره و شفافیت آب دریا كه امكان تماشای انواع آبزیان زیبا و منحصر به فرد این منطقه را میسر میسازد جاذبه فراوانی برای گردشگران و شهروندان کیش دارد . 2مركز در باشگاه ورزش های دریایی كیش و اسكله تفریحی خدمات و آموزشهای لازم همراه با كلیه تجهیزات و امكانات (لباس مخصوص، كپسول هوا و. . . ) را در اختیار علاقمندان به غواصی قرار می دهند جزيره كيش از نظر محيط زيست طبيعي، يكي از بكرترين مناطق خليج فارس بوده و بجرات می توان گفت که ريفهای مرجانی شرق جزيره کيش از غنی ترين و زيبا ترين مناطق و مساعد ترين سايتهای غواصی در کشورمان را در برگرفته است. پوشش مرجاني اين جزيره در سواحل شرقي آن واقع گرديده که هرساله مورد بازديد بسياری از علاقه مندان غواصی قرار می گيرد. غواصی در کيش در تمامی طول سال امکانپذير بوده و سايتهای کم عمق اين جزيره برای غواصی تمامی افراد و حتی اشخاص مبتدی بسيار مناسب است. همچنين وجود مراکز آموزشی و تفريحی غواصی درکيش اين جزيره را تبديل به قطب غواصی کشور نموده است. 

مطالب مرتبط : تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش فروردین 93 , تورهاي لحظه آخري کیش

مسیر ویژه دوچرخه سواری در کیش

یکی از طولانی ترین و زیباترین مسیرهای دوچرخه سواری كشور در جزیره كیش قرار دارد. مسیر ویژه دوچرخه سواری جزیره کیش سرتاسر این مسیر 75 كیلومتری كاملا مستقل از مسیرهای اتومبیل رو بوده و بخش اصلی آن به موازات جاده جهان، در حاشیه نوار ساحلی احداث شده است. در ایستگاههای ویژه به علاقمندان دوچرخه كرایه میدهند. این ایستگاهها در بخشهای مختلف جزیره مانند اسكله تفریحی , جنب بازار مرجان , فاز 2 صدف ,پرشین گلف و کشتی یونانی وجود دارد و به وسیله بخش خصوصی اداره می شود. 

مطالب مرتبط : تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش فروردین 93 , تورهاي لحظه آخري کیش

ماهیگیری در جزیره کیش

خاك كيش داراي ساختار مرجاني است و با رنگ نقره فام در زير آفتاب از درخشندگي خيره‌كننده‌اي برخوردار است. اين ويژگي را بسياري از سواحل دنيا كه از ماسه خاكستري پوشيده شده اند، ندارند. آب دريا در ساحل اين جزيره شفاف و روشن است. و تا فاصله‌اي دور مي توان كف دريا را به راحتي تماشا كرد. كارشناسان محيط ‌زيست اين خاصيت را به وجود مرجان‌ها در پيرامون جزيره نسبت مي دهند و معتقدند كه مرجان ها به صورت طبيعي موجب تصفيه آب و شفافيت و زيبايي سواحل جزيره هستند. كيش به نسبت وسعت خود داراي يكي از وسيع ترين ساحل هاست و در دنيا كمتر ساحلي را مي توان يافت كه به وسعت سواحل كيش قابل استفاده باشد و مسافران بتوانند با آرامش و دور از غوغاهاي سواحل معروف در آن به استراحت بپردازند. ماهي‌ها و ديگر آبزيان موجود در سواحل كيش، استثنايي‌ترين ويژگي اين جزيره به شمار مي‌روند. ماهي‌هاي تزييني و بسيار زيبا كه در آب‌هاي حاشيه كيش غوطه‌ور هستند و وجودشان را از تماشاگران پنهان نمي‌كنند، از جاذبه‌هاي استثنايي كيش به حساب مي‌آيند و مي‌تواند مسافران تور کیش را ساعت‌ها سرگرم كنند. در عين حال مرغوب‌ترين ماهي‌هاي خوراكي كشور نيز در همين سواحل توسط شركت صيد كيش و بوميان ماهيگير صيد مي شود. علاقمندان به ماهيگيري مي توانند در سواحل جنوبي و غربي جزيره به صيد بپردازند. ساحل كيش از كم خطرترين سواحل دنياست. آب‌هاي ساحلي كيش فاقد كوسه خطرناك بوده و استفاده از آب دريا كاملا بي خطر است. لازم به يادآوري است، كوسه‌هايي كه بعضا در ساحل كيش ديده مي شوند از ماهي هاي كوچك تغذيه مي‌كنند و براي شناگران خطري ندارند. ساحل كيش از آن نوع سواحل استثنايي است كه هم در فصل سرد و هم در فصل گرم براي مسافران قابل استفاده مي‌باشد وامكان ورزش‌هاي دريايي در آن فراهم شده است. گستردگي سواحل، درياي زلال و آرام وگرماي مهربان آفتاب جنوب در محيط آرام و بي سروصداي جزيره، شرايط مطلوبي را براي علاقمندان به ماهي گيري در كيش فراهم آورده است.ماهيگيري تفريحي در كيش در سرتاسر سواحل جزيره (به غيراز منطقه اسكله تفريحي) آزاد است و علاقمندان مي توانند با استفاده از وسايل ساده ماهيگيري با قلاب هاي معمولي كه تهيه آن ها از فروشگاه هاي ورزشي كيش امكان پذير است، ساعاتي را به اين تفريح لذت بخش بپردازند. 

مطالب مرتبط : تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش فروردین 93 , تورهاي لحظه آخري کیش

اسب سواری در جزیره کیش

اسب سواری در جزیره کیش از جمله ورزش هایی است كه علاوه بر تاثیر آن در سلامت جسمانی، به سواركار آرامش می دهد و باعث تمدد اعصاب و راحتی فكر او می شود. باشگاه سواركاری كیش در شمال جزیره، (جنب دهكده المپیك) این باشگاه در سال 1372 برای برگزاری مسابقات بین المللی خلیج فارس تاسیس شد و تا سال 1374 وضعیت محوطهسازی، ساخت مانژها و اصطبل های آن به كیفیت قابل قبولی رسید. در حال حاضر، ساخت پیست كورس، احداث قسمتی از مانژ صحرایی برای گشت آزاد، فضای سبز و ساخت جایگاه های لازم سبب شده است كه این باشگاه قابلیت میزبانی مسابقات اسب دوانی كشوری را داشته باشد. به طوری كه اواخر سال 1376، 40 دوره مسابقه بزرگ كورس(جایگاه ویژهای برای اسب ها قبل از شروع مسابقه است كه با شروع مسابقه، در مقابل هر اسب باز می شود) برای نخستین بار در ایران در باشگاه سواركاری كیش راه اندازی شده است. باشگاه سواركاری كیش هم اكنون 50 راس اسب از نژادهای تربرد، دوخون، درهشوی و عرب دارد. فعال بودن درمانگاه دامپزشكی و اشتغال نیروی انسانی متخصص در آن مراقبت های علمی از اسب را ممكن كرده است.

مطالب مرتبط : تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش فروردین 93 , تورهاي لحظه آخري کیش 

آموزش و پرواز با گلایدر جزیره کیش

پرواز آروزی دیرینه ی انسانهاست و یكی از تفریحات لذتبخش برای گردشگران و به ویژه جوانان پرواز با هواپیمای بدون موتور (گلایدر) بر فراز آسمان جزیره است. پرواز با گلایدر علاوه بر این كه فرصتی است برای تجربه هیجان پرواز كه از امیال دیرینه انسان است، به علاقمندان امكان میدهد كه زیبایی های جزیره را از آسمان تماشا كنند و لذت ببرند. آموزش و پرواز با گلایدر جزیره کیش با همكاری سازمان هواپیمایی كشوری تاسیس گردیده است. علاقمندان می توانند جهت آموزش پرواز با گلایدر در این آموزشگاه ثبت نام نمایند و پس از انجام تمرینات و گذراندن دوره های آموزش زیرنظر مربیان گواهینامه پرواز با گلایدر را دریافت نمایند. ورود به سايت از طريق پله هاي تعبيه شده در پارک ساحلي مقابل کشتي تسهيل گرديده و به آساني با شناي بر سطح در عرض چند دقيقه مي توان به زنجير لنگر رسيد.همچنين بازديد از درون اين کشتي نيز از حفره شمالي آن امکانپذير مي باشد. البته ورود به بدنه به دليل پوسيدگي آن بسيار خطر ناک است. سايت سمبارون کیش: اين سايت زيبا و نهفته که در غرب کيش و مابين جزيره کيش و هندورابي قرار گرفته است نيز از زيبا ترين ريفهاي مرجاني اطراف کيش مي باشد که در صورت مساعد بودن اوضاع جوي و دسترسي به اين نقطه، شما مي توانيد از زيبا ترين لحظات غواصي خويش در خليج فارس لذت ببريد. دسترسي به سايت سمبارون از طريق اجاره روزانه قايق از بندرگاه کيش و همچنين به هنگام بازگشت از هندورابي امکان پذير است. فاصله سمبارون تا کيش 10 و تا هندورابي 7 کيلومتر مي باشد. عمق اين تپه زير آبي 10 تا 12 متر بوده و گونه هاي متفاوتي از آبزيان خليج فارس در اين نقطه سکنا گزيده اند. اين سايت مکان مناسبي براي نايت دايو و اسنورکلينگ بوده اما جريان نسبتا شديد آب را در اين نقطه مي بايست در نظر گرفت. 

مطالب مرتبط : تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش فروردین 93 , تورهاي لحظه آخري کیش

پاياب کيش

دهليز يا نقبي است كه در سطح زمين در كنار دهانه چاه قنات حفر با شيب تند و با استفاده از تعدادي پله به سطح آب جاري قنات در زيرزمين مي رسد. هر چه عمق چاه بيشتر باشد، اين نقب طولاني تر و تعداد پله هاي آن زيادتر مي شود. زاويه حفر دهليز را طوري محاسبه مي كنند كه آخرين پله پاياب به انتهاي ميله (چاه) قنات برسد تا از روشنايي نوري كه از دهانه چاه به سطح آب مي تابد براي روشنايي محوطه پاياب استفاده شود. معمولا در اطراف آخرين پله محوطه ايجاد مي شود كه در روزهاي گرم تابستان، هوايي ملايم و دلپذير دارد و براي استراحت از آن استفاده مي شود. پاياب كيش كه قدمتي دو هزارساله دارد در محلي در نزديكي مجموعه درخت سبز قرار گرفته است. اين محل در سال هاي اخير به نحو زيبايي بازسازي شده و هم اكنون يكي از جاذبه هاي سياحتي جزيره است كه تعداد زيادي از مسافران را به سوي خود مي‌كشاند. در اين محل يك چايخانه و رستوران غذاهاي سنتي ايراني براي پذيرايي از گردشگران داير گرديده است. 

مطالب مرتبط : تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش فروردین 93 , تورهاي لحظه آخري کیش

لاکپشتهای دریایی

از ساليان بسيار دور و به واسطه امنيت و آرامشى كه بر سواحل زيباى جزيره كيش حاكم است انواع آبزيان و از جمله لاك پشت ها در آن آشيانه گزيده اند. دو نوع لاک پشت در خليج فارس وجود دارد. لاک پشت نوک دار (Hawksbill) و لاک پشت سبز (Green) درآبهاى ساحلى جزيره مخصوصاً در نزديكى دماغه غربى و همه سواحل سنگى جنوب و غرب جزيره ، لاك پشت هاى دريايى غول پيكر را به راحتى از فراز ديوارهاى ساحلى مى توان مشاهده نمود. وفور لاك پشت ها در آبهاى ساحلى مخصوصاً درهنگام غروب يكى از جاذبه هاى سواحل صخره اى كيش است لاک پشتهاي دريايي را دريابيم لاک پشتهاي دريايي در اولين حلقه چرخه اکوسيستم دريايي قرار دارند و وجود اين آبزيان براي بقاي نسل بشر لازم و ضروريست. اين جانوارن توازن زيست محيطي را بر عهده داشته و از بين رفتن آنان انسان را مواجه با فاجعه اي بزرگ و جبران ناپذير خواهد ساخت. لاک پشتهاي دريايي به عنوان گروهي از جانوران که معرف بخش قديمي و متفاوتي از تنوع زيستي جهان به شمار مي روند رده بندي شده اند. اين موجودات در راسته اي همراه کروکوديل ها و مارمولک ها از مهره داران 200 ميليون سال پيش هستند و بيش از ديگر خزندگان پا به مرحله حيات گذاشته اند. لاک پشتهاي دريايي و مارهاي دريايي تنها خزندگاني هستند که با زندگي در آب دريا سازش يافته اند. اما ارتباط خود را با خشکي قطع نکرده اند. آنها براي تنفس به سطح آب وابسته هستند و در فصل توليد مثل براي تخم گذاري به سواحل شني مي آيند. لاک پشتها معمولا از گياهان دريايي، عروس هاي دريايي، اسفنج ها، لارو سخت پوستان و نرم تنان تغذيه ميکنند. لاک پشتهاي دريايي پراکنش جهاني دارند و انتشار جغرافيايي آنها در آبهاي گرم و نيمه گرم استوايي و از جمله خليج فارس و درياي عمان است. با توجه به شرايط نامناسب سواحل جنوب ايران محل تخم گذاري لاک پشتهاي دريايي به سواحل شني جزاير محدود گرديده است.

 

مطالب مرتبط : تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش فروردین 93 , تورهاي لحظه آخري کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: تفریحات کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

جاذبه های مالزی

معبد بهشت و جهنم مالزی

یکی از یکی از مکانهای دیدنی مالزی با توجه به متنوع بودن فرهنگی که داراس معابد هندوها و چینی ها میباشد. خصلت های چشمگیر این معبدها خداهای سنگی بزرگی است که حجم و هیمنه مجسمه، نشان دهنده بزرگی معبد است . معبد هندوها خدایی برنگ طلایی دارد. خدایانی با چهره های انسان که بدنهایی حیوانی دارند . شستن و غسل های تطهیر و سجده های عجیب و نیز هدیه دادن ها و پیشکش کردن های از عود و شمع و پول تا میوه و گل در تمام این معبدها بچشم می خورد. همه افراد از کوچک و بزرگ در مقابل این خدایان سنگی احترام می گذارند.زوج های جوان برای شروع زندگی مشترک خود به این معابد میروند. از بزرگترین معبدهای بزرگ بنا شده بر روی کوه در مالزی معبدی چینی میباشد.

 

معبد بهشت و جهنم مالزی

 

معبد بهشت و جهنم مالزی

 

 

مطالب مرتبط : تور مالزی, تور مالزی خرداد 93 , تور مالزی اردیبهشت 93 , تور مالزی بهار 93 , تور مالزی لنکاوی , تور مالزی سنگاپور

 

منظره زیبای راه هوایی جنتینگ در کشور مالزی

 

تله کابین جنتینگ که با فاصلهٔ ‌ یک ساعت از پایتخت مالزی " کوالالامپور" قرار دارد نه تنها عنوان طولانی‌ترین را در آسیای جنوبی دارد بلکه یکی‌ از سریع السیر‌ترین مسیر های تله کابینی در دنیا به شمار میرود. بنابر این اگر تصمیم دارید با این تله کابین از مناظر زیبای قلّه جنتینگ در ارتفاعات  ۱۷۶۹ متری دیدن کنید و از سفر خود لذت ببرید، باید بدانید که گردش شما در چشم به هم زدنی‌ تمام خواهد شد.

تله کابین جنتینگ مالزی

 

مرکز ملی ستاره شناسی

این مرکز علمی که بر بالای تپه ای در نزدیکی لیک گاردن قرار دارد یکی از مکانهای جالب و دیدنی شهر کوالالامپور میباشد، در این مرکز بازدیدکنندگان و گردشگران میتوانند اطلاعات جامع و مفید و جذابی را درمورد فضا وکهکشانها ،تاریخ اکتشافات فضایی وجهان شناسی را در اختیار گردشگران بدست آورند و همچنن که به تماشای فیلمهای مستند علمی بر روی پرده سینما میپردازند ، می توانند وضعیت غیر عادی بی وزنی را نیز در این مرکز تجربه کنند که به تنهایی بسیار هیجان انگیز وعجیب است برای افرادی که  اولین بار است در محیط و فضای بی جاذبه قرار میگیرند .در طبقه 4 این مرکز یک تماشاخانه دیدبانی ایجاد شده که بازدیدکنندگان قادر خواهند بود شهر کوالالامپور را مشاهده کنند و همچنین علاقمندان به تاریخ می توانند با استفاده از پل رابط بین این مرکز و موزه ملی ،خود را به این موزه برسانند و از این موزه نیز بازدید کنند.
ساعت های بازدید از این مرکز همه روزها بجز  2شنبه ها  از ساعت10 صبح تا 16:30 میباشد .

 

مطالب مرتبط : تور مالزی, تور مالزی خرداد 93 , تور مالزی اردیبهشت 93 , تور مالزی بهار 93 , تور مالزی لنکاوی , تور مالزی سنگاپور

 

موزه ملی مالزی


موزه ملی مالزی در ساختمانی به سبک بناهای سراوق "یکی از 2 ایالت مالزی" قرار دارد، این موزه تاریخ، اقتصاد، هنر‌، صنایع و فرهنگ مالزی را به نمایش گذاشته . گالری‌ها کم کم در حال نوسازی و توسعه هستند اما به نظر می اید که بیشتر ویترین‌ها به دست‌آورد‌های امروزی اشراف و همچنین سیاست ‌مداران مالایی اختصاص یافته‌ است. یکی از بخشهای جالب این موزه، ویترین‌های فرهنگی در ساختمان اصلی است که ، گنج‌هایی از کشتی‌های غرق ‌شده و خانه‌ ای پادراز در حیاط که قبلاً متعلق به سلطان ترنگانو بوده. دفتر انجمن گردشگری واقع در یک پاویلیون چوبی طبقه اول است که تورهای رایگان موزه در ساعت 10 صبح روزهای 3‌شنبه و 11 صبح روزهای 5‌شنبه دایر میکند.

 

موزه ملی مالزی

 
 

مسجد نگارا مالزی

مسجد نگارا یا همان مسجد ملی مالزی اصلی‌ترین و مهمترین نمازخانه مسلمانان کوالالامپور بحساب می آید . تاسیس این مسجد در سال 1965 و طرح ساختمان آن از مسجد مکه برگرفته شده است . این مسجد زیبا ظرفیت 5 هزار عبادت کننده را دارد و بین سیزده هکتار باغ بنا شده . این مسجد دارای گنبد چتری و به رنگ آبی و هجده گوشه است که بیانگر 13 ایالت مالزی و 5 رکن اصلی اسلام میباشد و همچنین دارای یک مناره 74 متری بر بلندای مسجد است که میتوان صدای اذان آن را در تمامی چاینا‌تاون هم شنید.

 

 

گنتینگ هایلند مالزی

این مجموعه زیبا و بزرگ  در پنجاه کیلومتری کوالالامپور واقع شده و پیشرفته ترین و مجهزترین اقامتگاه مالزی می باشد که در ارتفاع ۲۰۰۰ متری بالای سطح دریا قرار گرفته و شامل انواع و اقسام سرگرمی ها و وسائل تفریحی در سطح بین المللی است . بطوری که اکثر مردم مالزی شب ها به این مکان می روند چرا که این مکان دارای نمایش های شام و دیسکوهای بین المللی  میباشد همچنین دارای کازینو کلاسیک که تنها کازینو مالزی است میباشد ، بلک جک ، باکارا ، کنو ، فرنچ بال ، رولت ، تای سای و ماشین های اسلات نیز می باشد.

 

گنتینگ هایلند  مالزی

 

سرزمين عجايب معادن مالزی

در اطراف يك معدن قديمي يك پارك تفريحي ایجاد شده كه در بردارنده انوع مختلف ورزش هاي آبي، سواري هاي سرگرم كننده ، خانه زمستاني با برف و انواع رستوران ها و ساير امكانات میباشد. همچنین در هنگام شب نيز بر روي درياچه تلائلو درخشش صفحه نمايش ليزري بزرگ بازديدكنندگان را جذب خود میکند . اين محل تفرجگاهي بسيار جذاب و سرگرم کننده براي كليه سنين میباشد. این تفریحگاه حدود 35 دقیقه از کوالالامپور با ماشین فاصله دارد و دارای یک باغ وحش نیز می باشد .

 

سرزمين عجايب معادن مالزی

 

سرزمين عجايب معادن مالزی

 

 

 

سرزمين عجايب معادن مالزی



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

اذبه های ارمنستان

هامالیر ارمنستان

هامالیر ارمنستان

 از خاصترین ترین اثارمعماری و هنری در ارمنستان به حساب میاید که به امر "گارن دمیرچیان "دبیر وقت گروه کمونیست ساخته شده است و نقشه ریزی این عمارت عقابی را تصور کرده که میخواهد اززمین بلند شود ودر حال باز کردن بالهایش است .این مجموعه بزرگ محل اجرای نمایشگاههای جهانی مسابقات ورزشی وکنسرت های مختلف میباشد واز مهمترین امکانات این مجموعه پیت پاتیناژ "رقص روی یخ "است که در طول سال قابل استفاده مردم می باشد.

مطالب مرتبط : تور ارمنستان , تور ارمنستان خرداد 93 , تور ارمنستان اردیبهشت 93 ,  تور ارمنستان , تور ارمنستان خرداد 93 , تور ارمنستان اردیبهشت 93

جرموک ارمنستان

جرموک  ارمنستان

 شهر جذاب و گردشگری جرموک در شمال شرقی وایوتس دیزور قرار دارد. طبیعت با شکوه آن هوای تمیز و چشمه آب گاز دار جرموک سالیانه در تابستان باعث جذب گردشگرهای زیادی به این شهر ارمنستان میشود. آب آشامیدنی جرموک دارای خاصیت دارویی است که آبدرمانی آن از زمان قرون وسطی تا حالا ادامه دارد ومتخصصان آبدرمانی در این شهر و به خصوص در هتلها موجود می باشد و ازدیرباز مورد توجه خاص و عام واقع شده است جالب ذکر است که این روش های درمانی بسیار موثر واقع می شود. یکی دیگر از خصوصیات این شهر وجود چشمه های آب آشامیدنی در اقصی نقاط شهر است که دمای آنها بین سی تا هفتاد درجه می باشد.

 

مطالب مرتبط : تور ارمنستان , تور ارمنستان خرداد 93 , تور ارمنستان اردیبهشت 93 ,  تور ارمنستان , تور ارمنستان خرداد 93 , تور ارمنستان اردیبهشت 93

 

منطقه دیدنی دلیجان ارمنستان

ساکنان این شهر آن را سوئس کوچک در ارمنستان مینامند . این شهر برای استراحت و تعطیلات آسمانی زیبا و پر از ارامش دارد.شهر دلیجان در شمال ارمنستان در منطقه Tavush  واقع شده بین دریاچه seven و Ijeven  . زیبا ترین شهر احاطه شده بین کوه و جنگل در ارمنسات این شهر زیبا و کوچک است. این شهر دارای ساختمانخای قدیمی میباشد.بهترین مسیر برای رسیدن به دلیجان بزرگراه اسون و عبور از تونل اسون میباشد. منظره هایی ک در طول مسیر میبینید باور نکردنی است. گرانترین و سردترین نوشیدنی دنیا در روستای سیمنوکا در کنار چشمه آب را خواهید نوشید.

 

دلیجان ارمنستان

 

دلیجان ارمنستان

 

 

 

دلیجان ارمنستان

مطالب مرتبط : تور ارمنستان , تور ارمنستان خرداد 93 , تور ارمنستان اردیبهشت 93 ,  تور ارمنستان , تور ارمنستان خرداد 93 , تور ارمنستان اردیبهشت 93

 

دره گلهای ارمنستان

دره گلهای ارمنستان

 

این منطقه ورزشی ، تفریحی و گردشگری که همیشه سرسبز و باطراوت است در 8km  شمال غربی شهر هرازدان در ادامه رودخانه مارماریک در دامنه کوههای دساغکوونیادس در ارتفاع 1845m از سطح دریا قرار دارد. در این منطقه  سالنهای ورزشی زیادی وجود دارد ، همچین دارای موزه ، رستورانها استراحتگاههای تابستانه و همچنین کلیسای بسیار قدیمی و مراکز خری وجود دارد. 

 

مطالب مرتبط : تور ارمنستان , تور ارمنستان خرداد 93 , تور ارمنستان اردیبهشت 93 ,  تور ارمنستان , تور ارمنستان خرداد 93 , تور ارمنستان اردیبهشت 93

 

میدان هانرابدوتیان هراپاراگ ارمنستان

این میدان در میان شهر ایروان کهن قرار دارد که در سال" 1926" با نقشه و مراقبت مستقیم شخص الکساندر تامانیان ساخته شده است .نام کهن این میدان لنین بوده است .این عمارت ساختار پیچیده ای دارد طرح میدان بصورت بیضوی است ودر کناره ی  ان ساختمان های دولتی و فرهنگی واقع شده است که شامل ساختمان هیئت دولت "درضلع شمال شرقی "وزارت امور خارجه در "در ضلع جنوب غربی "وپست مرکزی "ضلع جنوب شرقی"و هتل زنجیره ایی ماریوت آرمنیا"جنوب غربی"و در مرکز جهت شمالی میدان ساختمان موزه تاریخ وملی ارمنستان واقع شده است.در فصل تابستان به عنوان یکی از جالبترین نقاط  سرگرم کننده به حساب میاید .در فضای جلوی موزه فواره های آهنگین واقع شده که باپخش اهنگ ونور پردازی منحصر به فرد هماهنگ است .در ایام جشن های ملی مراسم زیادی در این میدان اجرا می شود ودر انتها با اتش بازی هیجان انگیزی به پایان  می رسد.

 

مطالب مرتبط : تور ارمنستان , تور ارمنستان خرداد 93 , تور ارمنستان اردیبهشت 93 ,  تور ارمنستان , تور ارمنستان خرداد 93 , تور ارمنستان اردیبهشت 93



:: برچسب‌ها: جاذبه های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

موزه‌ی مو ترکیه

 

موزه مو آوانوس در شهر آوانوس ترکیه قرار دارد و به عنوان یکی از عجیب‌ترین موزه‌های جهان روزانه میزبان هزاران گردشگر و مسافرتور ترکیه میباشد . در این موزه هزارها دسته مو در معرض دید عموم که بیشتر آنها توریست هستند قرار دارد . البته بسیاری از گردشگران نیز یک دسته از موهای خود را به این موزه هدیه میکنند .

 


 

مطالب مرتبط : تور ترکیه , تور ترکیه خرداد 93 , تور ترکیه اردیبهشت 93 , تور ترکیه بهار 93 , تور لحظه آخری ترکیه , تور ترکیه آنتالیا , تور ترکیه استانبول

 

شهرک Sakl Kent ترکیه

این شهرک در فاصله 50km آنتالیا ترکیه قرار دارد. این شهرک ایده آل برای ورزش های زمستانی ، این شهر در قسمت شمالی منطقه باتلاقهای كوهستانی باكیرلی و در ارتفاع تقریبی 1750-1900 متری از سطح دریا واقع شده است . در ماههای مارس و آوریل مسافران علاوه بر اینكه می توانند صبح هنگام در این ارتفاعات به ورزش اسكی بپردازند این امكان را خواهید داشت تا غذای مورد علاقه خود را كه شاید خوراک ماهی باشد در این محل میل كنند. و همچنین در ارتفاعات پایین تر نیز میتوان به ورزش موج سواری و شنا پرداخت و در صورت علاقه حمام آفتاب گرفت . همچنین در این شهرک میتوان از نزدیک شدن به حیات وحش آن منطقه كه شامل حیواناتی چون آهو و بزكوهی می باشد از طبیعت اطرافتان لذت ببرید .

 

مطالب مرتبط : تور ترکیه , تور ترکیه خرداد 93 , تور ترکیه اردیبهشت 93 , تور ترکیه بهار 93 , تور لحظه آخری ترکیه , تور ترکیه آنتالیا , تور ترکیه استانبول

 

میدان کناک ازمیر ترکیه
 

از این دیدنی های ازمیر ترکیه میدان کناک میباشد . این میدان به خاطر برج ساعت خود در ازمیر ترکیه بسیار معروف است . این ساعت یکی از نمادهای شهر ازمیر ترکیه میباشد . این برج هدیه ای از طرف سلطان عبدالحمید بوده است که در سال ۱۹۰۱ به سبک اواخر دوره عثمانی بنا شده است و به بسیار پر نقش و نگار تزیین شده . در کنار این میدان مسجد کناک و بازار کمرالتی ازمیر واقع شده است .

 

مطالب مرتبط : تور ترکیه , تور ترکیه خرداد 93 , تور ترکیه اردیبهشت 93 , تور ترکیه بهار 93 , تور لحظه آخری ترکیه , تور ترکیه آنتالیا , تور ترکیه استانبول

 
 

مسجد ینی جناب احمد بزرگترین مسجد عثمانی ها در آنکارا به حساب می آید. این بنای عظیم و زیبا را استاد سینان معروف ، معمار چیره دست قرن شانزدهم طراحی کرده و ساخته شده است. اگر چه منبر و محراب این مسجد از جنس مرمر سفید می باشد اما خود مسجد از سنگ آنکارا که سنگ سماق قرمز رنگ است ساخته شده و نمونه ای از کار ظریف دست محسوب می شود این بنا در خیابان اولوجانلار قرار دارد.

 

مطالب مرتبط : تور ترکیه , تور ترکیه خرداد 93 , تور ترکیه اردیبهشت 93 , تور ترکیه بهار 93 , تور لحظه آخری ترکیه , تور ترکیه آنتالیا , تور ترکیه استانبول

 

قلعه روملی حصار که به قلعه رومی هم شهرت دارد یکی از قلعه های مشهور ترکیه محسوب میشود. این قلعه در تنگه بسرف و ساحل روملی استانبول در بندر طبیعی شاخ طلایی واقع شده است. این قلعه با نمای قرون وسطایی اش شمار ا به آن زمان می برد. دیوار این قلعه حدود 82 متر ارتفاع دارد و از ابتدا برای کمک به فتح قسطنطنیه ساخته شده است اما طی سالهای متمادی توانسته در مقابل تمام حملات دشمنان به خوبی از شهر محافظت کند.

 

مطالب مرتبط : تور ترکیه , تور ترکیه خرداد 93 , تور ترکیه اردیبهشت 93 , تور ترکیه بهار 93 , تور لحظه آخری ترکیه , تور ترکیه آنتالیا , تور ترکیه استانبول

 

در این کاخ زیبا تقریبا 200 فرش و قالیچه که در کارخانه قالی بافی قصر بافته شده است وجود دارد. در ضمن تمام اشیا از جمله گلدانها و چارجوب آینه ها و کریستالها در این قصر موزه وجود دارد. همچنین 582 شمعدان نقره در این کاخ وجود دارد. از 280 گلدان بعدی 59 عدد از چین ، 29 عدد سئور فرانسه ، 26 عدد ژاپن ، 46 عدد ستاره و بقیه از سایر کشورهای اروپا وارد شده است.

 

قصر دولماباغچه ترکیه استانبول

 

قصر دولماباغچه ترکیه استانبول

 مطالب مرتبط : تور ترکیه , تور ترکیه خرداد 93 , تور ترکیه اردیبهشت 93 , تور ترکیه بهار 93 , تور لحظه آخری ترکیه , تور ترکیه آنتالیا , تور ترکیه استانبول

 

این مکان بهشت روی زمین به حساب می آید. ایدر یایلاسی ( Ayder Yaylası) در منطقه کارادنیز در ۱۵ کیلومتری شهر چاملی همشین قرار دارد . منطقه ای ییلاقی و زیبا پوشیده شده از جنگل پراز درختان سبز و آبهای رونده که روحی تازه را به آدمی میبخشد .همچنین دارای ابگرمهای معدنی نیز می باشد . این مکان در اغلب فصول سال دارای هوایی بارانی است .بهترین زمان سفر به این مکان زیبا تابستان است . باران در فصل تابستان در این مکان کمتر میبارد. اکثر خانه ها یکی از اتاق های خود را با قیمت مناسب بصورت پانسیون در اختیار مسافران قرار میدهند تا بتوانند در این مکان زیبا اقامت داشته باشند .چنانکه با ماشین شخصی سفر می کنید بعد از گذر از مرز بازرگان مسیر ارزروم- ترابزون –ریزه و سپس به چاملی همشین خواهید رسید . و بعد از ۱۵ کیلومتر در ییلاق ایدر خواهید بود .

 ایدریایلاسی در ترکیه

 

 

ایدریایلاسی در ترکیه

 

 مطالب مرتبط : تور ترکیه , تور ترکیه خرداد 93 , تور ترکیه اردیبهشت 93 , تور ترکیه بهار 93 , تور لحظه آخری ترکیه , تور ترکیه آنتالیا , تور ترکیه استانبول

 

    
ريك يكي از شهرهاي آنتاليا میباشد و موقعیت آسپندوس " Aspendos "  مهمترين موقعیت شهر " Pamfilya " است. تئاتر آسپندوس كه يك دورنماي زیبا میباشد و بدون خرابی تا امروزه پابر جاست. امروزه از آسپندوس برای برگزاري جشنواره هاي مهم هنري استفاده می شود.

 

آسپندوس ترکیه آنتالیا

  مطالب مرتبط : تور ترکیه , تور ترکیه خرداد 93 , تور ترکیه اردیبهشت 93 , تور ترکیه بهار 93 , تور لحظه آخری ترکیه , تور ترکیه آنتالیا , تور ترکیه استانبول

 

اين موزه در محله زنجيريه قسمت مركزي ايالت آك سرا واقع شده است. اين موزه در سال 1969 در مدرسه زنجيريه بنا شد و هنوز به فعاليت خود ادامه مي دهد . اين موزه بر اصول نقشه مدرسه زنجيريه بوسیله سنگ هاي برش و آجر سفالي بنا شده است . اين بنا دارای 4 ايوان میباشد و داراي يك رواق و يك حياط بزرگ و بدون سقف است . در داخل اين موزه هشت اتاق وجود دارد که دارای سقف های گمبدي شکل هستند. این موزه تا اوایل قرن 20 به عنوان يك مدرسه مورد استفاده بوده است ، از سال 1940 مدتي را زندان بوده است و از سال 1969 به موزه تبديل گردید . در اين موزه  6134 تعداد اثر تاريخي را در خود جای داده است . 
آدرس : محله زنجيريه ،خيابان فابريکا ، پلاک 44 
تلفن : 2131667 (0378) 
اين موزه تمام ايام هفته بجز روزهای یکشنبه ازساعت5 /8 صبح الی 5 بعد از ظهر برای بازدید عموم باز است .

 

 

موزه آك سرا ترکیه "مدرسه زنجيريه"

 

 مطالب مرتبط : تور ترکیه , 
:: موضوعات مرتبط:
تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های ترکیه های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 151

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

خانه مقدس حقیقت که همانند معبد بنایی چوبی و با ابهت دارد در شمال پاتایا و در کنار دریا قرار دارد. این بنا کاملا در برابر باد و نور خورشید مقاوم است و قوه ابتکار و خلاقیت تایلند قدیم  به شکل مشخصی در آن دیده میشود. نکته جالب تر اینکه مجسمه های کنده کاری شده و چوبی که در این خانه وجود دارد هنر ، فرهنگ ، حکمت و فلسفه کهن شرقی را منعکس و بازدید کننده را وادار به تفکر درباره زندگی و شکل تازه ای از آرمان شهر می کند. 

 

مطالب مرتبط : تور تایلند , تور تایلند خرداد 93 , تور تایلند اردیبهشت 93 , تور تایلند بهار 93 , قیمت تور تایلند , تور لحظه آخری تایلند

 

مینی سیام با قرار گیری در نزدیکی مرکز پاتایا س.مین مجموعه مینیاتوری دنیا محسوب میشود . دو مجموعه دیگر در هلند و تایوان هستند و آنها هم همانند مینی سیام ماکت های کوچکی از بناهای تاریخی مشهور جهان و تایلند را به نمایش گذاشته است. مینی سیام پاتایا بیش از 100مدل مینیاتوری از آثار تاریخی و باستانی جهان را در مقیاس 1/25 در خود جای داده است.

 

مطالب مرتبط : تور تایلند , تور تایلند خرداد 93 , تور تایلند اردیبهشت 93 , تور تایلند بهار 93 , قیمت تور تایلند , تور لحظه آخری تایلند

 

معبد بودای خوابیده (Wat Pho) یکی از قدیمی ترین و جذاب ترین معبدهای تایلند به حساب می اید که ترکیبی از تاریخ و علم پزشکی سنتی تایلند می باشد. این معبد زیبا مرکزی برای مدیتیشن و آموزش ماساژ سنتی استفاده می شود. بیشتر از هزار مجسمه بودا در این معبد وجود دارند و بیشتر شهرت آن، به دلیل وجود مجسمه بودای لمیده طلایی ( Gold Reclining Buddha ) به طول چهل و شش متر و ارتفاع پانزده متر میباشد. این معبد در جوار مجموعه گرند پالاس قرار دارد.

 

 

 


معبد بودای خوابیده (بودای لمیده)

 

مطالب مرتبط : تور تایلند , تور تایلند خرداد 93 , تور تایلند اردیبهشت 93 , تور تایلند بهار 93 , قیمت تور تایلند , تور لحظه آخری تایلند

 


مجموعه کاخ پادشاهی تایلند  Grand Palace  یکی از دیدنی بانکوک به حساب می آید که گردشگران زیادی را به خود جذب میکند تا از این مجموعه زیبا دیدن کنند. این مجموعه از ساختمان های مجلل که محل زندگی و سکونت پادشاهان تایلند از اواخر قرن 18 تا اواسط قرن 20 بوده است تشکیل شده.

 

مجموعه کاخ پادشاهی تایلند

 

 

 

مجموعه کاخ پادشاهی تایلند

 

مطالب مرتبط : تور تایلند , تور تایلند خرداد 93 , تور تایلند اردیبهشت 93 , تور تایلند بهار 93 , قیمت تور تایلند , تور لحظه آخری تایلند

 


باغ رز در 32KM غرب بانکوک قرار دارد و توسط دریاچه ای زیبا احاطه شده. در این باغ نمایش های جذابی همچون رقص محلی تایلندی، بوکس تایلندی، شمشیربازی و شوی فیل ها اجرا می شود و گردشگران میتوانند برای تماشا به این باغ زیبا بروند.

 

باغ رز تایلند

 مطالب مرتبط : تور تایلند , تور تایلند خرداد 93 , تور تایلند اردیبهشت 93 , تور تایلند بهار 93 , قیمت تور تایلند , تور لحظه آخری تایلند

 


مزرعه تمساح ها در 30KM بانکوک واقع شده است و در حدود 60.000 تمساح از 28 گونه مختلف را دراراست. حیوانات دیگری مثل فیل، میمون، شیر و مار نیز در این مزرعه وجود دارند . موزه دایناسورها هم که شامل گونه های متنوع دایناسورها و اسکلت های آنها است در این مکان قرار دارد. هر روزه نمایش های متنوعی همچون کشتی با تمساح ها و حرکات آکروباتیک فیل ها در این مجموعه اجرا می شود.

 

 

 

مزرعه تمساح تایلند

 

 مطالب مرتبط : تور تایلند , تور تایلند خرداد 93 , تور تایلند اردیبهشت 93 , تور تایلند بهار 93 , قیمت تور تایلند , تور لحظه آخری تایلند

 

بازار شناور روی آب بانکوک تایلند

 

 بازار شناور بانکوک Bangkok Floating Market  در 80km غرب بانکوک واقع شده است. همه روزه از صبح زود تا ظهر، فروشندگان محصولات خود را در قایق های شناور بر روی آب برای فروش عرضه می کنند.

 

 

بازار شناور روی آب بانکوک تایلند

 

 مطالب مرتبط : تور تایلند , تور تایلند خرداد 93 , تور تایلند اردیبهشت 93 , تور تایلند بهار 93 , قیمت تور تایلند , تور لحظه آخری تایلند

 

مجسمه بودای زمردین در معبد وات پراکائو تایلند



این مجسمه نشسته بودا از یشم سبز ساخته شده است و با  لباسی از جنس طلا تزئین شده است. این مجسمه بودا در حال مدیتیشن دارای حدود 45 سانتیمتر بلندی است. مجسمه بودای زمردی در معبد وات پراکائو در مجموعه گرند پالاس  قرار دارد.

 

 

مجسمه بودای زمردین در معبد وات پراکائو تایلند

 

 مطالب مرتبط : تور تایلند , تور تایلند خرداد 93 , تور تایلند اردیبهشت 93 , تور تایلند بهار 93 , قیمت تور تایلند , تور لحظه آخری تایلند

 



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

باغ ملی مشهد

باغ ملی مشهد بوستانی کوچک است که در یکی از خیابان‌های قدیمی مشهد قرار دارد. این خیابان در زمانهای قدیم "ارگ" نام داشته و امروزه به نام امام خمینی(ره) شناخته میشود که در کنار بازار جنت قرار دارد . در زمانهای قدیم "ارگ شهر" یا ارگ اولیه جز املاک محمود سیستانی بود و. همچنین آب قنات رکن‌آباد که یکی از  قنات‌های معروف و قدیمی شهر مشهد میباشد نیز از وسط این باغ گذر میکرد. این باغ در سال 1345 شمسی بوسیله حاج‌ حسین ملک وقف شهرداری مشهد شد . 

 

مطالب مرتبط :  تور مشهد , تور مشهد خرداد 93 , تور مشهد اردیبهشت 93 , تور مشهد بهار 93 , تور مشهد با قطار , تور لحظه آخری مشهد

 

این پارک با مساحتی حدود 72 هکتار در سال 1345 اول بلوار وکیل‌آباد ساخته شده است . این مجموعه بزرگ یکی از بزرگترین و اصلیترین مجموعه های تفریحی و گردشگری و توریستی شهر مشهد بحساب می آید . این پارک شامل 4 ورودی است . این وروی ها ورودی شمالی (از بلوار معلم) , ورودی جنوبی (از وکیل آباد) , ورودی غربی ( از بلوار وکیل آباد) , ورودی شرقی (از بلوار آزادی) می باشد. همچنین ورودی جدیدی که در دست ساخت در این مجموعه می باشد از سمت شمل شرقی (از چهارراه آزاد شهر) می باشد.

 

مطالب مرتبط :  تور مشهد , تور مشهد خرداد 93 , تور مشهد اردیبهشت 93 , تور مشهد بهار 93 , تور مشهد با قطار , تور لحظه آخری مشهد

 

بنای هارونیه یکی از مکانهای تاریخی مشهد است که در 600 متری  آرامگاه ابوالقاسم فردوسی قرار دارد. این مکان تاریخی که در قرن 8 ه.ق بر روی شهر تابران آن زمان ساخته شد. در کنار این مکان یک سنگ مشکی وجود دارد که نشان دهنده ی امام محمد غزالی است که در قرن 7 تا 8 هجری قمری زندگی میکردند. بنای هارونیه مشهد در مرکزیت شهر طوس قرار دارد . شکل این بنا به شکل مکعب میباشد . همچنین بنای هارونیه مشهد از زیبای و شگفت انگیزی خاصی برخوردار است. این بنا در 25 کیلومتری  جاده ی مشهد واقع شده است.

 

مطالب مرتبط :  تور مشهد , تور مشهد خرداد 93 , تور مشهد اردیبهشت 93 , تور مشهد بهار 93 , تور مشهد با قطار , تور لحظه آخری مشهد

 

موزه مرکزی مشهد


موزه مرکزی مشهد در سال 1324 هجری قمری بنا شده و یکی از باارزشترین  موزه های ایران به حساب می آید. این موزه در صحن امام خمینی (ره) قرار دارد و شامل مجموعه ای از سکه های بی همتا از دوره های مختلف تاریخ، اشیای عتیقه مسی، سنگی، طلایی، مفرغی و... است. در این موزه کتیبه های تاریخی و نسخه های ارزشمند تاریخی دیگری وجود دارد که به مراجعه کنندگان نمایش داده می شود. در حال حاضر  11قسمت در این موزه وجود دارد که اشیاء نفیس و گرانبها را از هم جدا کرده.

 

مطالب مرتبط :  تور مشهد , تور مشهد خرداد 93 , تور مشهد اردیبهشت 93 , تور مشهد بهار 93 , تور مشهد با قطار , تور لحظه آخری مشهد

 

مسجد گوهرشاد مشهد

 

مسجد گوهرشاد مشهد یکی از بزرگترین مسجدهای چهار ایوانی ایرانی می باشد که در سال 821 هجری قمری به دستور گوهرشاد همسر شاهرخ تیموری بنا شد. این مسجد با معماری قوام الدین شیرازی در مجموعه حرم امام رضا (ع) مشهد بنا شده. این مسجد با وسعت 9410 متر مربع دارای چهار ایوان است. که این ایوان ها دارای نام های مقصوره، دارالسیاده، حاجی حسن و آب و هفت شبستان است. وسیع ترین ایوان مسجد، ایوان مقصوره است که با مقرنس کاری و کتیبه خط ثلث بایسنغر میرزا و کاشی کاری قشنگی  تزئین شده. یکی از زیباییی های مسجد گوهرشاد مشهد منبر صاحب زمان است.

 

مطالب مرتبط :  تور مشهد , تور مشهد خرداد 93 , تور مشهد اردیبهشت 93 , تور مشهد بهار 93 , تور مشهد با قطار , تور لحظه آخری مشهد

 

شهر نیشابور که روزگاری فرسنگ در فرسنگ وسعت داشت امروزه تپه‌های کوچک و بزرگ پراکنده‌ای در جنوب شرقی نیشابور کنونی باقی مانده است . این تپه ها امروزه به آهنگران طرب آباد، سبزپوشان، مدرسه، تپه بازار، تپه قنات و شادیاخ شهرت دارند دارای بقایای ارگ و کهندژ و عمارات نیشابور در اعصار مختلف حیات شهر می باشند . از آن تپه ها تاکنون تپه قنات، سبزپوشان و طرب‌آباد در فاصله ای بین سالهای ۱۳۱۸-۱۳۱۵بوسیله هیات باستان شناسی موزه متروپولیتن حفاری شده. 

 

مطالب مرتبط :  تور مشهد , تور مشهد خرداد 93 , تور مشهد اردیبهشت 93 , تور مشهد بهار 93 , تور مشهد با قطار , تور لحظه آخری مشهد

 

اين آرامگاه در خيابان طبرسي مشهد واقع شده در كوچه نوغان و نزديک فلكه طبرسي میباشد. در اين مكان " امام‌زاده محمد " مدفون میباشد که نسبت اين امامزاده با هجده واسطه به " امام سجاد (ع) " میباشد . گنبد اين آرامگاه آجري میباشد و به همين علت به آن گنبد خشتي میگویند . سبک معماري این آرامگاه به بناهاي دوره صفويه بسیار شباهت دارد.

 

مطالب مرتبط :  تور مشهد , تور مشهد خرداد 93 , تور مشهد اردیبهشت 93 , تور مشهد بهار 93 , تور مشهد با قطار , تور لحظه آخری مشهد

 

روستای جاغرق ییلاقی و زیبا مشهد


روستای جاغرق در فاصله 21KM از منطقه جنوب غربي مشهد مقدس و بافاصله تقریبی 7km جنوب غربي شهر طرقبه قرار دارد که به ده های کردينه ، طرقدر، تغاره ، عنبران و شانديز است . منطقه  جاغرق یکی از مناطق گردشگری مشهد بحساب می اید و دارای آب و هواي معتدل کوهستاني میباشد . این منطقه در فصل تابستان هوای معتدلی دارد و در فصل زمستان بسیار سرد می شود.  رستوران ها و مکانهای اقامت موقت در اطراف رودخانه و يا به صورت جزيره در مناطق مختلف روستا بنا شده است که در تابستان مکان خوبی براي استراحت و تفريح مسافران تور مشهد و افرادی که عاشق طبیعت هستند می باشد . 

 

مطالب مرتبط :  تور مشهد , تور مشهد خرداد 93 , تور مشهد اردیبهشت 93 , تور مشهد بهار 93 , تور مشهد با قطار , تور لحظه آخری مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

مرکز خرید کیش مال


این پروژه عظیم که با استفاده از بهترین استانداردهای جهانی ساخته شده است و یکی از بزرگترین جاهای تفریحی و مرکز خرید جزیره کیش در ایران میباشد که با هدف جذب گردشگران و توریستها از سراسر جهان ساخته شد. مساحتی در حدود 60% به فضای عمومی با طراحی زیبا اختصاص داده شده است. این مکان یک مکان تفریحی و و سرگرمی برای مسافران تور کیش خواهد بود.

 

مطالب مرتبط : تور کیش ارزان , تور لحظه آخری کیش , تور دقیقه نود کیش , تور کیش از شیراز , تور کیش از مشهد , تور کیش بهار 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش خرداد 93 , تور کیش 

 

بازار سفین کیش

این بازار که در بخش غربی جزیره زبای کیش و کنار ساحل شمالی واقع شده است و تحت عنوان یک مرکز تفریحی می باشد و یک بازار قدیمی است. این بازار شامل 69 غرفه میباشد و تهویه مطبوعی در فضای سر پوشیده دارد.

 

مطالب مرتبط : تور کیش ارزان , تور لحظه آخری کیش , تور دقیقه نود کیش , تور کیش از شیراز , تور کیش از مشهد , تور کیش بهار 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش خرداد 93 , تور کیش 

 

بازار هایپر مارکت کیش

این بازار بزرگ با مساحت 80000 متر مربع  در خیابان فردوسی کیش واقع است. این بازار دارای انواع پوشاک، اسباب بازی، لوازم آرایشی و بهداشتی و مایحتاج روزانه مانند میوه ،غذا،مواد شوینده،لبنیات و غیره میباشد. 

 

مطالب مرتبط : تور کیش ارزان , تور لحظه آخری کیش , تور دقیقه نود کیش , تور کیش از شیراز , تور کیش از مشهد , تور کیش بهار 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش خرداد 93 , تور کیش 

 

سبک این بازار اروپایی میباشد و توسط مهندسان فرانسوی طراحی شده ،این مرکز دارای 200 واحد تجاری است و یکی از بزرگترین بازارهای جزیره کیش میباشد . این بازار دارای کالاهای بسیار متنوع است و بازدیدکنندگان زیادی دارد . دارای انواع متنوع تلفنهاي همراه ، كيف وكفش ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، پوشاک ، وسايل صوتي وتصويري ،  تعميرات موبايل ، ساعت ، سيستم هاي كامپيوتري، شعب بانکها ، آژانس مسافرتي ، رستوران و همچنین 1 چایخانه سنتى و 1 کافی‌شاپ و كافی‌نت میباشد. 

 

مطالب مرتبط : تور کیش ارزان , تور لحظه آخری کیش , تور دقیقه نود کیش , تور کیش از شیراز , تور کیش از مشهد , تور کیش بهار 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش خرداد 93 , تور کیش 

این بازار زیبا در کیش دارای مساحت 25000 متر مربع  یکی از بهترین بازارهای کیش میباشد که با بهترین مصالح ساختمانی بنا شده است . این بازار در سه طبقه با 95 واحد تجاری و 12 غرفه اداری میباشد . این بازار شامل خدماتی مانند پارکینگ ، سیستم های صوتی و مرکزی ، سیستمهای تهویه هوا و فضای سبز میباشد.

 

مطالب مرتبط : تور کیش ارزان , تور لحظه آخری کیش , تور دقیقه نود کیش , تور کیش از شیراز , تور کیش از مشهد , تور کیش بهار 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش خرداد 93 , تور کیش 

 

بازار مریم کیش شامل 52 غرفه میباشد . همچنین این بازار در فضایی باز با ساختار چوبی میباشد که در خیابان سنایی جزیرهکیش قرار دارد  همچنین این بازار دارای طراحی و معماری خاص و منحصر به فردی میباشد.

 

مطالب مرتبط : تور کیش ارزان , تور لحظه آخری کیش , تور دقیقه نود کیش , تور کیش از شیراز , تور کیش از مشهد , تور کیش بهار 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش خرداد 93 , تور کیش 

 

بازار مروارید کیش دارای نمایی زیبا میباشد که به سبک بناهای زمان هخامنشی طراحی و ساخته شده . این بازار دارای 12 درب ورودی و 8 بازارچه میباشد . که هر کدام از این ورودی ها دارای اسم‌های ایرانی مثل پارس ، بیستون ، آپادانا ، پرسپولیس ، تیسفون ، پاسارگارد ، ایران و آریا میباشد . همچنین دارای 1 تالار زیبا که با هنرهای مس کاری ، سنگ کاری ، گچبری و آبنمایی زیبا طراحی و تزیین شده است این تالار بازارچه هارا به هم متصل میکند.

 

مطالب مرتبط : تور کیش ارزان , تور لحظه آخری کیش , تور دقیقه نود کیش , تور کیش از شیراز , تور کیش از مشهد , تور کیش بهار 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش خرداد 93 , تور کیش 

 

بازار پانیذ کیش یکی از دیگر از بازارهای جزیره میباشد که در 2 طبقه بنا شده است و ما بین بازارهای پردیس1 و پردیس2 و هایپرماركت قرار گرفته است . از انواع کالاهای مختلفی در این بازار وجود دارد که شامل پوشاک ، انواع تلفن‌های همراه ، کفش و کیف ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، لوازم خانگی ، وسایل صوتی و تصویری ، ساعت ، مکمل‌های غذائی ، انواع شکلات و قهوه و همچنین کافی نت و کافی‌شاپ وجود دارد.

 

مطالب مرتبط : تور کیش ارزان , تور لحظه آخری کیش , تور دقیقه نود کیش , تور کیش از شیراز , تور کیش از مشهد , تور کیش بهار 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش خرداد 93 , تور کیش 

 


بازار پارس خلیج کیش یکی از بازارهای مناطقه آزاد کیش است. این بازار جنب بازار عربهای کیش و در منطقه ی بومی نشین جزیره واقع شده است و دارای 150 غرفه میباشد که در این غرفه ها انواع لوازم

:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای جزیره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 126

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

معرفی هتل های آنتالیا 

 

 

هتل ریکسوس لارس آنتالیا
 


هتل ریکسوس لارس آنتالیا از هتل های 5 ستاره آنتالیا میباشد . هتل ریکسوس لارس در ساحل شهر لارا آنتالیا واقع شده است که دارای امکاناتی مانند سالن ورزشی ، استخر آب گرم ، حمام و فعالیت های ورزشی مثل اسب سواری و غواصی است . اتاق های این هتل پنج ستاره امکانات رفاهی مانند تلویزیون و اینترنت رایگان را دارد . همچمین فاصله این هتل تا فرودگاه فرودگاه آنتالیافقط 8KM است و فاصله آن تا شهر لارا 5KM و تا مرکز خرید فقط 1KM میباشد .

 

مطالب مرتبط :  تور آنتالیا , تور آنتالیا اردیبهشت 93 , تور آنتالیا خرداد 93 , تور لحظه آخری آنتالیا , تور ارزان آنتالیا , تور آنتالیا تابستان 93 , قیمت تور آنتالیا

 

هتل کنکورد دلوکس آنتالیا
 


هتل کنکورد دلوکس آنتالیا یک هتل شیک و مجلل و تفریحی در آنتالیا است که در مکانی بسیار عالی و آرام در شهر زیبای لاراآنتالیا قرار دارد . از امکانات این هتل میتوان به استخر آب گرم ، ساحل اختصاصی ، ورزشهای آبی ، زمین تنیس با نور افکن و ... اشاره کرد .

 

مطالب مرتبط :  تور آنتالیا , تور آنتالیا اردیبهشت 93 , تور آنتالیا خرداد 93 , تور لحظه آخری آنتالیا , تور ارزان آنتالیا , تور آنتالیا تابستان 93 , قیمت تور آنتالیا

 

هتل مجیک آنتالیا
 


هتل مجیک آنتالیا دارای امکاناتی شامل استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سر پوشیده در هتل است و همچنین گفتنی است که مسافران تور آنتالیا می توانند از امکانات این هتل به صورت رایگان بهره ببرند . از دیگر خدمات این هتل برای خانواده های عزیز زمین بازی کودکان میباشد تا خانواده ها بدون استرس از سفر خود لذت ببرند. همچنین پذیرش این هتل به صورت 24 ساعته میباشد و در هر ساعتی از شبانه روز خدمات رسانی به مسافران تور آنتالیا میباشد.

 

مطالب مرتبط :  تور آنتالیا , تور آنتالیا اردیبهشت 93 , تور آنتالیا خرداد 93 , تور لحظه آخری آنتالیا , تور ارزان آنتالیا , تور آنتالیا تابستان 93 , قیمت تور آنتالیا

 

هتل کلوب سرا آنتالیا
 

هتل کلوب سرا آنتالیا دارای امکانات رفاهی تفریحی شامل ماساژ ، جکوزی ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار و استخر سر پوشیده در هتل است که مسافران تور آنتالیا می توانند از این امکانات متنوع بصورت رایگان بهره ببرند . این هتل شامل اتاقهای ویژه و مجهز برای راحتی معلولین عزیر میباشد . از دیگر خدمات هتل کلوب سرا آنتالیا برای رفاه خانواده های عزیز اتاق نگهداری از کودکان است . همچنین این هتل برای علاقه مندان به ورزش نیز امکانات وزشی را فراهم کرده که این امکانات شامل تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ و بولینگ میباشد .

 

مطالب مرتبط :  تور آنتالیا , تور آنتالیا اردیبهشت 93 , تور آنتالیا خرداد 93 , تور لحظه آخری آنتالیا , تور ارزان آنتالیا , تور آنتالیا تابستان 93 , قیمت تور آنتالیا

 

هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا
 

این هتل 5 ستاره میباشد که شامل امکاناتی مانند زمین بازی کودکان ، اتاق بازیهای کامپیوتری ، کاریوکی ، استخر ، ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی و استخر سر پوشیده میباشد .  این هتل برای زوج هایی که تازه زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند اتاقهای ویژه ای در نظر گرفته همچنیین یکسری اتاقهای ویژه نیز برای معلولین عزیز در این هتل وجود دارد .  همچنین این هتل دارای امکانات ورزشی مانند تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ ، بازی دارت ، کانو ، بولینگ و وان آب داغ میباشد . دیگر خدمات و امکانات این هتل شامل خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، آرایشگاه ، اتو کشی ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات کفش و واکس ، کرایه ماشین ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، دستگاه خودپرداز ، رستوران ، پذیرش 24 ساعته ، بالکن ، اتاق های پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، فروشگاه در هتل ، تهویه ، بار ، گرمایش ، امکانات باربی کیو و کتابخانه برای رفاه و آسایش مسافران و گردشگران تور آنتالیا میباشد  .

 

مطالب مرتبط :  تور آنتالیا , تور آنتالیا اردیبهشت 93 , تور آنتالیا خرداد 93 , تور لحظه آخری آنتالیا , تور ارزان آنتالیا , تور آنتالیا تابستان 93 , قیمت تور آنتالیا

 

هتل ریکسوز پریمیوم آنتالیا
 

این هتل 5 ستاره میباشد و در آنتالیا ترکیه قرار دارد . این هتل دارای اتاقهای ویژه و امکانات برای معلولین و اتاق های خانوادگی میباشد . همچنین امکانات تفریحی این هتل مثل زمین بازی کودکان ، سرویس نگهداری کودکان ، اتاق بازیهای کامپیوتری ، استخر ، ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ،  سولاریوم ، حمام ترکی و بخار ، شیرجه و استخر سر پوشیده می باشد.همچنین این هتل برای علاقه مندان به ورزش نیز امکاناتی را مانند مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، زمین گلف و بولینگ را فراهم کرده است . دیگر خدمات و امکانات این هتل که برای مسافران و گردشگران تور آنتالیا مانند خانه داری ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، اتو کشی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، رستوران ، پذیرش 24 ساعته ، بالکن ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، فروشگاه در هتل ، بار ، باغ و گرمایش است .

 

مطالب مرتبط :  تور آنتالیا , تور آنتالیا اردیبهشت 93 , تور آنتالیا خرداد 93 , تور لحظه آخری آنتالیا , تور ارزان آنتالیا , تور آنتالیا تابستان 93 , قیمت تور آنتالیا

 

هتل کروانسارای لارا آنتالیا
 

هتل کروانسارای لارا آنتالیا از هتل های 5 ستاره آنتالیا است که این هتل بسیار مجلل و شیک میباشد که به شکل "U" میباشد و بخاطر همین شکل ظاهری اش همه اتاقهای این هتل رو به دریا میباشد . از امکانات این هتل میتوان به ساحل 11000 متری آن اشاره کرد که برای  مسافران تور آنتالیا تعطیلات رویایی را میسازد . این هتل با مرکز شهرآنتالیا 12 کیلومتر و با فرودگاه آنتالیا فقط 10 کیلومتر فاصله دارد.

 



:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

 هتل دابلتری بای هیلتون کوالالامپور مالزی

هتل دابلتری بای هیلتون مالزی که هتلی پنج ستاره است.در شهر کوالالامپور قرار گرفته است و تا مترو شهر و پارک آمپانگ پنج دقیقه فاصله دارد.اتاقهای هتل مجهز به مینی بار،حمام اختصاصی،تلویزیون ال سی دی،سیستم تهویه،سشوار و کلیه وسایل ضروری است.و هتل دارای باشگاه بدنسازی،استخر روباز و مرکز اداری نیز هست.همچنین رستوران توسکا موجود در هتل انواع غذاهای ایتالیایی و رستوران مکان کیچن غذاهای محلی را سرو میکنند.تریای هتل با انواع نوشیدنیها از میهمانان پذیرایی میکند.هتل تا برجهای دوقلوی پتروناس و همایشهای کوالامپور مالزی ده دقیقه فاصله دارد.و تا فرودگاه  مالزی 1 ساعت با ماشین فاصله دارد.

 

هتل رویال چولان کوالالامپور مالزی

هتل رویال چولان درمرکز شهر اداری و مقابل برجهای دوقلوی پتروناس واقع  شده است.اتاقهای مجهز به سیستم تهویه مطبوع،مینی بار،اینترنت رایگان،حمام اختصاصی  است همچنین هتل دارای ماساژ درمانی،استخر روباز،سونا،خدمات نگهداری از کودکان و کرایه ماشین نیز هست.دارای چندین رستوران است که انواع غذاهای مالزی ،چینی به صورت سلف سرویس ارائه میکند.هتل تا مرکز خرید پاویلیون و همایشات شهر 1 کیلومتر فاصله دارد و تا فرودگاه چهل و پنج دقیقه فاصله دارد.

 

هتل سری پاسیفیک کوالالامپور مالزی

 

هتل سری پاسیفیک مالزی تا مرکز تجاری شهر کوالالامپور ده دقیقه فاصله دارد. هتل مجاور مرکز تجاری پوترا و مقابل مرکز خرید پوترا واقع شده است.این هتل نزدیک ایستگاه مترو اتوبوس است که حمل و نقل را بسیار آسوده کرده است.اتاقهای هتل مجهز به تلویزیون ال سی دی با گیرنده ماهواره ،مینی بار،میز کار و دارای چشم انداز برجهای دوقلوی پتروناس می باشند.و هتل دارای امکانات رفاهی از قبیل باشگاه بدنسازی،استخر روباز،سونا،خدمات ماساژ،جکوزی می باشد رستوران هتل انواع غذاهای ژاپنی،چینی،غذاهای محلی و کانتونیایی را سرو میکند.

 

هتل اینترکنتیننتال نیکو کوالالامپور مالزی

این هتل پنج ستاره و عالی در یک موقعیت و مکان عالی قرار گرفته است و تا برجهای دوقلوی پتروناس مالزی  ده دقیقه فاصله دارد.هتل نیکو در شهر کوالالامپور و در منطقه ی گلدن تریانگل واقع شده است.هتل دارای رستوران ،سالن همایش مجهز ،یک بازار بزرگ و سالن بدنسازی است.این هتل به صورت اختصاصی است و دارای امکانات تفریحی و یک استخر بزرگ است که با باغهای سرسبز پوشیده شده است.

 

هتل هیلتون کوالالامپور مالزی

هتل پنج ستاره هیلتون مالزی که درموقعیتی عالی قرار گرفته است و فاصله ی کمی با ایستگاه KL و مراکز تفریحی و باغ دیدنی لاک گاردنز دارد.اتاقهای هتل مجهز به پنجره های قدی با نمای زیبا ،تلویزیون ال سی دی،تلویزیون داخل آینه حمام امکانات برای معلولین نیز هست.همچنین هتل دارای استخر با آبشار ،سونا،باشگاه بدنسازی ،کلاسهای کیک بوکس،استخر کودکان،شش رستوران مجهز نیز می باشد.



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

بازار پارس خلیج کیش

babzar pars khalij kish
بازار پارس خلیج کیش دریک طبقه واقع شده و به علت دوری از مرکز شهر کمتر مسافری به این بازار مراجعه می کند .خرید از بازار پارس خلیج کیش برای اقشار کم درآمدتر جامعه بسیار مناسب می باشد چون اجناس بازار پارس خلیج کیش خیلی ارزانتر از دیگربازارهای جزیره است و تنوع اجناس هم زیاد می باشد . بازار پارس خلیج کیش در نزدیکی بازار عربها است. بازدید از این بازار حداقل برای یک بار هم برای مسافرین جذابیت خواهد داشت.

 

 

بازار بهکیش کیش

از مراکز تجاری خدماتی کیش بازار بهکیش جزیره کیش است که با چند شرکت کامپیوتری و خدماتی انواع خدمات و کالا را ارایه می کنند .تقریبا چهل غرفه فعال در این بازار وجود دارد که اکثرا برای مسافرین خدمات ارائه می کنند . در این بازار انواع مختلف کالاها و مایحتاج مانند لوازم خانگی و مواد مصرفی وجود دارد که می توانید از این بازار تهیه کنید و چندی از تولید کنندگان خارجی و شرکت ها در بازار نمایندگی فروش معتبر را دارند این بازار از بازارهای ارزان قیمت کیش می باشد.

 

 

bazare morvarid kish

بازار مروارید کیش از بزرگترین بازارهای جزیره زیبای کیش می باشد و داری در یک طبقه است و از هنر معماری باستانی ایران و بناهای دوره‌ی هخامنشی  الهام گرفته شده است ساخته شد و در سال ۱۳۷۳ تاسیس شد.  بازار مروارید کیش دارای هشت بازارچه و دوازده ورودی می باشد که هر کدام از بازارها با نام‌های ایرانی، آپادانا، پرسپولیس، پاسارگاد، پارس، بیستون، تیسفون، آریا و  ایران است. تالار مرکزی با هنرهای مس کاری ، گچ‌بری،  سنگ‌کاری و با آب‌نمای زیبا طراحی و تزئین شده است. بازار مروارید کیش با ۲۰۸ غرفه است که اکثرا فعال و دایر می باشند.  در بیشتر شبها مرکز خرید مروارید کیش برنامه اجرای زنده موسیقی و قرعه کشی دارد .

 

bazar arabha kish

بازار عربها یا صفین از بازارهای قدیمی جزیره زیبای کیش است که مرکز خرید بومیان جزیره زیبای کیش از سالهای دور تا به امروز است . بازار عربها کیش کوچک می باشد و اکثر فروشندگان این بازار عرب زبان هستند و کمتر کسی در این بازار به زبان فارسی صحبت می کند .این دارای بازار یک طبقه می باشد و از مرکز شهر کیش تقریبا دور می باشد و همین دلیل مسافرین کمی به این بازار برای خرید می روند. از این بازار خرید کردن مناسب برای مردم کم در آمد می باشد چون کالاهای بازار خیلی ارزانتر از بازارهای دیگر جزیره است و اجناس در بازار از تنوع خوبی برخوردار است . بازار عربها کیش در نزدیکی بازار پارس خلیج است  اسکله ی زیبا و ساحل زیبای جزیره در نزدیکی بازار عربها کیش واقع شده است . خرید از بازار عربها حتی برای یک بار جذابیت زیادی برای مسافرین دارد که موجب می شود علاقه مندان دوباره به این بازار بروند .



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار کیش, ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا
 

هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز کیش در وسط مراکز خريد و تفریحی قرار گرفته است، جزيره ای زیبا با آفتاب درخشان ، دريايی آبی قرار گرفته است. ساختمان هتل سان رایز کیش در چهار طبقه و در طبقه دارای ۸ تا ۱۰ سوئيت يک خوابه ، دو خوابه و سه خوابه با دیزاین و طراحی متنوع و با مبلمانی راحت و فضایی خانوادگی می باشد. که در مجموع ۳۴ واحد هتل ساین رایز را تشکيل می دهد. اکثر اتاقها به آبهای آبی خليج فارس مشرف می باشد و موقعیت مکانی و نزدیکی به بازار پردیس ۲ باعث شده است که ميهمانان و مسافران این هتل را برای اقامت خود انتخاب نمایند. رستوران هتل سان رایز کیش با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران می باشد.



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل سان رایز کیش,تور كيش, ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا
 

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش هتلی پنج ستاره می باشد که بر طبق استانداردهای بین المللی در سال ۱۳۸۱ تاسیس شد. لابی زیبای هتل صدف کیش ، محیطی آرام بخش با دکوراسیونی زیبا با آسانسور پانورما و دیزاین پله های نورانی فوق العاده می باشد، سنگ فرشها با طراحی و نقش معماری ایرانی که بصورت موازی در سقف هم تکرار شده است، کافی شاپی زیبا با  پذیرایی فوق العاده در هتل صدف کیش اقامتی راحت و آسوده را برای مسافران و میهمانان مهیا کرده است. در نزدیک هتل بین المللی صدف کیش و در محیطی فوق العاده کوهی به ارتفاع ۲۷ متر با چشم اندازی زیبا وآبشاری بزرگ وجود دارد.

برچسب ها : هتل صدف کیش,
موضوع : | بازدید : 0
+ نوشته شده در  چهارشنبه 24 ارديبهشت 1393ساعت 11:18  توسط چهارفصل  |  نظر بدهید

هتل مارینا پارک کیش

 

 

هتل مارینا پارک کیش

Hotel marina park kish


هتل مارینا پارک کیش منطقه زیبای جزیره کیش قرار گرفته است. هتل مارینا پارک کیش در زميني به مساحتی بيشتر از 10 هكتار قرار دارد . در محیطی زیبا و سرسبز قرار گرفته است. ساحل هتل مارینا پارک کیش درياي مرجاني و خیلی زيباي خليج فارس دیده می شود . اولين و بهترین ماريناي كيش را در جزیره واقع شده است . اين محیط دلنشین و چشم نواز هر بيننده ا ي را به خود جلب میکند . معماری فوق العاده با دکوراسیون زیبا و تجهیزات مدرن و  همراه با طبیعتی زیبا می باشد.  کارکنان دوره دیده و با تجربه برای ارائه خدمات آماده می باشند تا لحظاتی به یادماندنی را تجربه کنید. امکانات هتل مارینا پارک کیش : سالن بدن سازی , استخر سرپوشیده , سونا بخار , اسپا و ماساژ تایلندی , جکوزی , زمین استاندارد تنیس , سالن زیبایی ویژه بانوان , کافی نت و کافی شاپ و پارک تفریحی از امکانات هتل مارینا پارک کیش می باشد.

 ************************************************************

Hotel Marina Park Island

 

Hotel Marina Park IslandHotel Marina Park Island

Marina Park Hotel Kish Island is located in the beautiful area. Island Park Marina Hotel is located on a land area of 10hectaresIt is located in a beautiful green environmentBeach Hotel Marina Park Island Coral Sea and Persian Gulf arevery niceFirst and Best Marina is located on the island of Kish. The pleasant environment that will attract the eye of any visitorWonderful architecture and beautiful decoration with modern facilities and beautiful nature is. Trained and experienced staff are ready to provide services to make your experience memorable moments. 

Hotel amenities : Gym , Indoor Pool , Steam Sauna , Spa and Thai MassageJacuzzi , Standard Ground Tennis , Beauty salon for women , Cafe and Coffee Shop , Amusement park, Island Park is an amusement park of Hotel Marina.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل مارینا پارک کیش,تور كيش, ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

هتل جایپی سیدذارت دهلی نو هند

هتل جایپی سیدذارت دهلی نو هند

هتل جایپی سیدذارت دهلی نو هند خدماتی لز قبیل : خانه داری , امکانات جلسه و ضیافت, لباسشویی , خشکشویی, آرایشگاه , اتو کشی, صرافی , خدمات کفش و واکس , بسته های نهار , خدمات تورها , فکس و کپی , مرکز تجارت کرایه اتومبیل , سرویس اتو شلوار , امکانات اتاق VIP را به میهمانان خود عرضه می دارد.

و همچنین امکاناتی مثل ماساژ , استخر روباز , مرکز سلامت و آبگرم , حمام ترکی و بخار , استخر سرباز (فصلی) را دارا می باشد.



:: برچسب‌ها: هتل های هند ,تورهند, ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

هتل کانتری این اند دهلی نو هند

هتل کانتری این اند دهلی نو هند

اين هتل در هند اقامت راحت و مجللی را به همراه امکاناتی  باشکوه از قبیل : - ماساژ - استخر روباز - مرکز سلامت و آبگرم و ... را  به میهمانان ارائه میدهد. اتاقهای تمیز هتل کانتری بهترین مکان برای استراحت و آرامش میباشند. هتل داراي 216 اتاق مي باشد.هتل با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود ميبالد ويک صرافي  در هتل وجود دارد.



:: برچسب‌ها: هتل های هند ,تورهند, ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

هتل دی سوریا دهلی نو هند

هتل دی سوریا دهلی نو هند

هتل دی سوریاهند  امکاناتی از قبیل :  ارائه خدمات نگهداری از اطفال ، جکوزی ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز (فصلی) را دارا  می باشد.هتل دارای 253 اتاق است.هتل با داشتن فروشگاه های متعدد و 1 صرافی به خود می بالد.

 

هتل دی مترپلیتان دهلی نو هند

هتل دی مترپلیتان دهلی نو هند

هتل دی مترپلیتان هند  خدماتی از قبیل :  خانه داری , لباسشویی , خشکشویی , آرایشگاه , صبحانه در اتاق , اتو کشی , صرافی , فروشگاه هدایا سوغات , خدمات کفش و واکس , بسته های نهار , فکس و کپی , امکانات اتاق VIP  را به میهمانان خود ارضه می دارد.

همچنین این هتل هند  امکاناتی مثل  ماساژ , استخر روباز , مرکز سلامت و آبگرم را دارا می باشد.

 

هتل رامادا پلازا نیو دهلی هند

هتل رامادا پلازا نیو دهلی هند

هتل رامادا پلازا هندخدماتی از قبیل :  خانه داری , امکانات جلسه و ضیافت , لباسشویی , خشکشویی , آرایشگاه , اتو کشی , صرافی , خدمات تورها , فکس و کپی , مرکز تجارت , خدمات تهیه بلیط , کرایه اتومبیل و  سرویس مستخدم  را به میهمانان خود ارضه می دارد.

همچنین این هتل هند امکاناتی مثل  استخر روباز , مرکز سلامت و آبگرم را دارا می باشد.



:: برچسب‌ها: هتل های هند ,تورهند, ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

هتل ادی لیلا کمپینسکی گارجاوننیو دهلی نو هند

هتل ادی لیلا کمپینسکی گارجاوننیو دهلی نو هند

هتل ادی لیلا کمپینسکی گارجاون  هند خدماتی از قبیل :  اخانه داری , امکانات جلسه و ضیافت , ترانسفر فرودگاه , لباسشویی, خشکشویی ,آرایشگاه , صرافی , خدمات کفش و واکس,خدمات تورها , فکس و کپی , مرکز تجارت , دستگاه خودپرداز , خدمات تهیه بلیط , کرایه اتومبیل , امکانات اتاق  VIP را به میهمانان خود ارضه می دارد.

همچنین این هتل هند امکاناتی مثل  ماساژ , جکوزی , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم را دارا می باشد.



:: برچسب‌ها: تور هند ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا
 

هتل مریم کیش

هتل مریم کیش

هتل 4 ستاره مریم دارای پنجاه و چهار اتاق و سوئیت بزرگ و راحت است که در  سه طبقه است.خدمات این هتل شامل :صبحانه-سوناوجکوزی -رستوران-کافی شاپ-سالن ورزشی مریم

آدرس : جزیره کیش ، میدان امیرکبیر 

 

هتل آریان کیش

هتل آریان کیش

هتل آریان دارای هفتاد اتاق و سوئیت رویال نیز است که شامل دو تخته،سه تخته و چهار تخته است. هتل دارای رستوران و کافی شاپ است .

 

هتل پارمیس کیش

هتل پارميس کیش در محیطی عالی و در ميدان پرديس و مقابل بازار پرديس دو برای پذیرایی از  مسافران تور کیش خرداد 93   در جزيره زيباى كيش واقع شده است. این هتل محبوبترین هتل میان بازدید کنندگان  است و دارای بهترین کیفیت است دارای استخر ،سونا،جکوزی رستوران و فروشگاه خرید در محوطه ی هتل نیز است.

عکسها و تصاویر هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش

 

 

 منبع : سایت هتل داریوش کیش

برچسب ها : هتل مریم کیش,تور كيش,
موضوع : | بازدید : 0
+ نوشته شده در  يکشنبه 14 ارديبهشت 1393ساعت 7:31  توسط چهارفصل  |  2 نظر

گراند هتل کیش

 

گراند هتل کیش

این هتل چهار ستاره با زیر بنای شش‌هزار و چهارصد مترمربع و در کنار بازار ونوس  كيش براي اقامت مسافران  تور کیش خرداد 93   واقع شده است. هتل دارای شش طبقه و شصت اتاق است و ظرفیت اقامت دویست مسافر را دارد. ساخت اين هتل كه به مدت چهار سال ساخته شده ، با پنجاه میلیارد سرمایه گذاری شده است. همچنین فاز دوم اين هتل که شامل صد و بیست اتاق است در حال ساخت است و هر سال پذیرای یک میلیون مسافر نیز هست.

آدرس : جزیره کیش- خیابان سنایی- روبروی بازار ونوس  

 عکسها و تصاویر گراند هتل کیش

 

گراند هتل کیش

 

گراند هتل کیش

 

 

گراند هتل کیش

 

منبع : سایت هتل داریوش کیش

برچسب ها : گراند هتل کیش,
موضوع : | بازدید : 0
+ نوشته شده در  يکشنبه 14 ارديبهشت 1393ساعت 7:22  توسط چهارفصل  |  نظر بدهید

هتل شایگان کیش

 

هتل شایگان کیش

هتل شایگان در سال 81 و در زمینی به مساحت یازده هزار متر مربع  برای پذیرایی از  مسافران تور کیش خرداد 93  تاسیس شده این هتل دارای چهار پله ی اضطراری ،سه آسانسور و نمای رو به دریا می باشد.این هتل پنج دقیقه پیاده تا بازار پانیذ و پردیس فاصله دارد.

آدرس : جزیره کیش ، روبروی بازار پردیس - بلوار رودکی

 

 

عکسها و تصاویر هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

 هتل شایگان کیش

 

 

 

 

هتل شایگان کیش

 

 

منبع : سایت هتل داریوش کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, ,هتل مریم کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا
 

هتل داریوش کیش

هتل پنج ستاره داریوش که در  جزیره کیش واقع شده است توسط حسین ثابت سرمایه گذاری شده است. این هتل به سبک تخت جمشید و به افتخار  ایران باستان در دوران هخامنشیان ‌طراحی و ساخته شده است.این هتل دارای دو نمای رو به دریا و رو به باغ است، هتل دارای امکاناتی از قبیل :تخفیف پارک دلفین ها،باغ پرندگان ،گشت به مراکز خرید،ترانسفر فرودگاه و گشت جزیره برای پذیرایی از  مسافران تور کیش خرداد 93. همچنین هتل نزدیک به دریا و رستوران و پیست دوچرخه سواری نیز است.

عکسها و تصاویر هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

 

هتل داریوش کیش

 

 

 

هتل ارم کیش

این هتل 5 ستاره با مساحت صد هزار متر مربع در بلندترين نقطه ی شمال شرقي جزيره ی کيش و رو به دریای خلیج فارس ساخته شده است این هتل در محیطی سر سبز با درختان انبوه و در کنار آبنما واقع شده است.هتل دارای دویست و ده اطاق و سی سو ئیت در ساختمان اصلی است. در محوطه ی هتل دو استخر و سونا ،کافی شاپ،رستوران گردان با انواع غذاهای ایرانی و خارجی ،سالن آمفی تئاتر با ظرفیت چهارصد نفر ،سالن ورزشی بیلیارد ،تالار مخصوص ازدواج ،سالن کنفرانس و فروشگاه  برای پذیرایی از مسافران تور کیش اردیبهشت 93  وجود دارد.هشتاد درصد اتاقها رو به دریا هستند.

آدرس :  جزیره کیش- بلوار خیام- هتل بزرگ ارم

عکسها و تصاویر هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

 

هتل ارم کیش

 

هتل ارم کیش

 

هتل شایان کیش

این هتل پنج ستاره یکی از قدیمی ترین و بزرگترین هتلها در جزیره کیش میزبان مسافران تور کیش است. این هتل شامل  صد و نود و پنج  اتاق مجهز، سوئیتهای رو به ساحل،اتاقهای روبه دریا و سوئیتهای معمولی است و دارای امکاناتی از قبیل :کافی نت و گیم نت، کافی شاپ، آرایشگاه،رستورانهای ایرانی و فرنگی، سالنهای کنفرانس، پارکینگ اختصاصی. هتل تا فرودگاه هفت کیلومتر و تا مرکز تجاری سه کیلومتر فاصله دارد .

آدرس:میدان ساحل-جنب اسکله قدیم

عکسها و تصاویر هتل شایان کیش

هتل شایان کیش

 

هتل شایان کیش

 

هتل شایان کیش 

 

منبع : سایت هتل داریوش کیش


 

هتل مارینا پارک کیش

هتل 5 ستاره ی مارینا پارک در زیباترین منطقه ی جزیره کیش و به مساحت ده هکتار واقع شده است.این هتل در یک فضای سبز و در کنار آبنمای زیبا قرار گرفته است. هتل رو به ساحل مرجانی دریای زیبای خلیج فارس است.این هتل دارای امکانات ورزشی ،استخر،سونا،جکوزی،زمین تنیس ،سالن بدنسازی و کافی شاپ  برای پذیرایی از  مسافران تور کیش خرداد 93 می باشد .

عکسها و تصاویر هتل مارینا پارک کیش

 

هتل مارینا پارک کیش

 

هتل مارینا پارک کیش

 

 

هتل مارینا پارک کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل داریوش کیش,تور كيش, ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

 


هتل ارم کیش دارای امکانات رفاهی زیادی برای پذیرایی از میزبان مسافران تور کیش خرداد 93 می باشد. می باشدو این امکانات شامل رستوران بزرگ سبز با ظرفیت چهارصد و پنجاه نفر, رستوران رویال با ظرفیت چهارصد و پنجاه نفر مشرف به دریا, سالن چند منظوره صدف برای گرد همایی در طبقه هشت , رستوران گردان لوکس طبقه نه , کافی شاپ جام با ظرفیت شصت نفر , رستوران سنتی با ظرفیت صد و بیست نفر , چای خانه سنتی با ظرفیت شصت نفر , لباس شوئی , تهویه مطبوع , فرش فروشی , غرفه شکلات , غرفه لباس , غرفه مشارکت زمانی , غرفه کیف و کفش , آژانس مسافرتی , دفتر گردشگری , پارک ماجرا جویی , ایستگاه دوچرخه , رستوران فست فود , سرویس بیست و چهار ساعته تاکسی , لوازم آرایشی بهداشتی , سالنی به مساحت هزار و دویست متر مربع جهت برپایی گالری و نمایشگاه , سالن سینما و آمفی تئاتر به ظرفیت چهارصد و پنجاه صندلی , سالن بیلیارد-پینگ پونگ-دارت-فوتبال دستی , دو استخر مجزا برای آقایان و بانوان به مساحت هشتصد متر , سونای خشک و بخار , جکوزی , استخر کودکان , کافی شاپ استخر , سالن ماساژ , تنیس , پینت بال , سالن کنفرانس سیصد نفره و صد نفره , عابر بانک , اینترنت وایرلسمی باشد.

 


هتل ارم کیش


هتل ارم تور کیش


 

هتل ارم کیش

آدرس: بلوار خیام - هتل ارم جهار ستاره ارم

 

منبع : سايت هتل داريوش كيش


 

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش دارای امکاناتی از قبیل : کافى شاپ ,لابى ,کافي شاپ فضاي باز ,لاندرى ,مينى بار ,صندوق امانات ,روم سرويس ۲۴ ساعته , امکان استفاده از کانالهاي ماهواره اي در اتاقها ,گشت سياحتي جزيره  برای پذیرایی از میزبان مسافران تور کیش می باشد.

 

 

تور کیش هتل آرامیس


هتل آرامیس کیش


تور کیش هتل آرامیس

 

آدرس:مقابل بازار پرديس ،بلوار رودكي 



هتل مریم کیش

هتل مریم کیش



هتل مریم کیش دارای امکاناتی از قبیل : تلويزيون ماهواره اى , اينترنت در داخل اتاق ها يا فضاى هتل , کافى نت , روم سرويس , مينى بار , لاندرى , صندوق امانات در داخل رسپشن , صندوق امانات در داخل اتاق , سالن بدنسازى , سيستم خنك كننده , تهويه مطبوع براي پذيرايي از میزبان مسافران تور کیش می باشد.

 


تور کیش هتل مریم


تور کیش هتل مریم


تور کیش هتل مریم
آدرس:کیش-جنب بازارپردیسان -خیابان رودکی

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل مارینا پارک کیش,تور كيش, ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش



این هتل 5 ستاره با موقعیت جغرافیای عالی خود میزبان مسافران تور کیش 93 می باشد. از امکانات این هتل براي پذيرايي از مسافران تور کیش اردیبهشت 93 می توان به سالن بيليارد , استخر سونا , جكوزى , آرايشگاه مردانه , آرايشگاه بانوان , كافى شاپ, كافى نت , فروشگاه , سالن همايش با ظرفيت 200 نفر , ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهى , صبحانه بوفه رايگان , سرو ميوه و آب معدنى رايگان هر روزه , استفاده از اينترنت در اتاق ها اشاره کرد.

 


تور کیش هتل پارمیش


تور کیش هتل پارمیس
آدرس:كيش ،میدان پردیس

 

منبع : سايت هتل داريوش كيش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل پارمیس کیش,تور كيش, ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

هتل آنا کیش

هتل آنا کیش در جزیره کیش و نزدیک مراكز خريد كيشبرای اقامت مسافران  تور کیش اردیبهشت 93 در نظر گرفته شده  . خدماتی اين هتل معمولا مواردي  از قبیل ترانسفر فرودگاهی،صبحانه بوفه،یک شب شام رایگان تخفیف پارک دلفینها و پرندگان،تخفیف کشتی تفریحی را شامل ميشود

امكانات هتل آنا کیش  :

سالن کنفرانس - کافى شاپ لابى - کافى شاپ مشرف به لابی – خانه داري  24 ساعته – حشكشويي  - مينى بار و صندوق امانات - امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها - گشت سياحتى جزيره - گشت بازارها

 

عكسها و تصاوير هتل آنا كيش

هتل آنا كيش

نمای بيروني هتل آنا كيش


هتل آنا كيش

لابي هتل آنا كيش


 

هتل آنا كيش

لابی هتل آنا كيش


هتل آنا كيش

رستوران هتل آنا كيش

 


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل آنا کیش,كيش,تور كيش, ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

 

 

 

هتل 5 ستاره آتلانتیس در جزیره معروف جمیرای دبی قرار دارد و دارای چشم اندازهای زیبایی از خلیج همیشه فارس میباشد . این هتل دارای استخر دلفین ، پارک آبی وسیع و یک آکواریوم زیر آب میباشد . اتاق های هتل بسیار بزرگ بوده و به سبک عربی طراحی و دیزاین شده است . همه اتاق های هتل دارای تراس و چشم اندازی دیدنی میباشد  و همچنین دارای تلویزیون LCD وتختخوابهای بزرگ است . یکی از غذاخوری های خوب هتل، رستوران کاتالان میباشد که دارای انواع غذاهای ایتالیایی و فرانسوی میباشد



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل آتلانتیس پالم دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

هتل سیمرغ كيش

هتل سه ستاره سیمرغ کیش در بلندترین منطقه توریستی کیش (ابتدای جاده جهان ) برای اقامت مسافران  تور کیش اردیبهشت 93 در نظر گرفته شده  که  دارای فضایی سر سبز با درختان نخل وگل وگیاه ومحوطه سازی دلنوازی است  .

این هتلکیش  دارای ۸۶  اتاق و ۳۰۶ تخت خواب بوده .از امکانات این هتل می توان به کافی شاپ , رستوران , پارکینگ اختصاصی هتل , پارکینگ سرپوشیده , فضای سبز , صندوق امانات اختصاصی , ساحل اختصاصی و... اشاره کرد

آدرس : کیش ,ابتدای خیابان جهان ,بعد از بازار مرجان

 

 

عكسها و تصاوير هتل سيمرغ كيش

هتل سيمرغ كيش

 نمای بيروني هتل سيمرغ


 

هتل سيمرع كيش

 رستوران هتل سيمرغ


 

هتل سيمرع كيش

 نماي داخلي هتل سيمرغ



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل سیمرغ كيش ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

  

هتل هایت ریجنسی دبی یکی از بهترین مجلل ترین هتل های دبی است که دارای امکاناتی شامل زمین اختصاصی پاتیناژ ، رستوران گردان و اتاق های رو به به خلیج همیشه فارس است را در اختیار  مسافران تور دبی قرار می دهد . همچنین بازار طلا حدود 5 دقیقه تا این هتل فاصله دارد . همچنین هتل هایت ریجنسی دارای یک ورزشگاه مدرن ، چند زمین تنیس ، مرکز تناسب اندام و زمین گلف می باشد تا مسافران این هتل بتوانند ساعاتی پر از آرامش را در این هتل داشته باشند همچنین هتل نیز خدمات متفاوت ماساژ درمانی را به میهمانان ارائه می دهد. این هتل شامل 5 رستوران است که تنها رستوران گردان شهر دبی بحساب می آید . در تریای هتل انواع نوشیدنی نیز موجود میباشد و نیز فاصله این هتل این هتل تا فرودگاه فقط 15 دقیقه میباشد .



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل هایت ریجنسی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

 

هتل جام جم کیش

هتل جام جم کیش

هتل جام جم کیش دارای موقعيت و   مرکزيت مناسب در  جزیره زیبای کیش برای اقامت مسافران تور کیش اردیبهشت 93 در نظر گرفته شده  . اين هتل تازه  بازسازی شده است و داراي پنجاه و يك سوييت و اطاق  ميباشد .

 

 امكانات هتل جام حم براي اقامت مسافران کیش :رستوران هتل جام جم، کافى شاپ، اينترنت وايرلس، چايخانه سنتى، سالن بيليارد، لاندرى، کانتر گردشگرى ،  سيستم ماهواره اى و شبکه هاى خبرى در کليه اتاقها، سالن کنفرانس با ظرفيت 15 نفر، دوربين مداربسته، ژنراتور برق اضطرارى، دستگاه آب شيرين کن، خانه داري ، مينى بار کامل، سيستم تهويه مطبوع .

 

 

عکس ها و تصاویر هتل جام جم کیش

 


 

نماي بيروني هتل جام جم

نمای بيرونی هتل جام جم 

  


 

نمای رستوران هتل جام جم كيش 

نمای رستوران هتل جام جم كيش

 


 

نمای لابی هتل جام جم 

نمای لابی هتل جام جم

 


 

نمای اطاق های هتل جام جم

نمای اطاق های هتل جام جم 

 



:: برچسب‌ها: هتل جام جم کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا
 

لاک پشتهای دریایی کیش

لاک پشتهای دریایی کیش

از سالهای بسیار قبل به دلیل آرامش و ایمن بودن ساحل جزیره کیش لاک پشتهای دریایی در آن آشیانه گرفتند.لاک پشتهای این جزیره دو نوع هستند لاک پشت سبز و لاک پشتهای نوک دار.لاک پشتهای بزرگ و غول پیکر در سواحل سنگی غرب و جنوب به خصوص در غروب به وفور دیده می شوند.

 

مطالب مرتبط با تور کیش,تور کیش هتل داریوش بهار 93 ,نرخ تور کیش,کیش آنلاین ,تور کیش ارزان,نرخ تور کیش,تور کیش اردیبهشت 93 ,تور لحظه آخری کیش ,تور کیش لحظه آخری ,تور کیش ,کیش آنلاین ,رزرو تور کیش,کیش آنلاین ,بهترین و ارزانترین تورهای کیش,کیش آنلاین ,

 

عکسهای نمای بیرونی هتل داریوش

عکسها و تصاویر نمای بیرونی هتل داریوش

نمای بیرونی منحصر به فرد هتل داریوش با سبک معماری تاریخی هخامنشیان در زیر به نمایش گذاشته شده است.

 هتل داریوش تصاویر نمای بیرونی

 


 

 تور   هتل داریوش کیش

 


عکس و تصاویر هتل داریوش

 


عکسها و تصاویر هتل داریوش

 


عکسها و تصاویر هتل داریوش

 

 

باغ پرندگان کیش

باغ پرندگان کیش

باغ پرندگان کیش که در داخل پارک دلفینها واقع شده است دارای پنجاه و هفت نوع پرنده از قبیل پنگوئن آفریقایی ،تورکو، قو،انواع گوناگون لک لک،طوطی ماکائو ،شترمرغ،توکان،پلیکان و گونه های کمیاب تمساح با پوزه کوچک است این گونه های متفاوت از سراسر دنیا از قبیل استرالیا،آمریکای جنوبی ،آفریقا و شرق آسیا جمع آوری شده است.

 

پایاب کیش

پایاب کیش دهلیزی است که کنار چاه قنات و در سطح زمین با شیب زیاد و با تعدادی پله به سطح آب جاری قنات در زیرزمین می رسد. ,با توجه به عمق چاه تعداد پله ها بیشتر می شود. عمق چاه را طوری حفر میکنند که که پله پایانی پایاب که به میله چاه میرسد روشنایی کافی داشته باشد و در کنار پله آخر محیطی برای استراحت در روزهای تابستان ایجاد میشود.این پایاب حدود دو هزار سال قدمت دارد و درختهای انبوهی در کنار این پایاب است و یکی از جاذبه های توریستی کیش به شمار می آید.دارای چایخانه و رستوران است که غذاهای سنتی به مسافران ارائه میکنند

 

 

مطالب مرتبط با تور کیش,تور کیش هتل داریوش بهار 93 ,نرخ تور کیش,کیش آنلاین ,تور کیش ارزان,نرخ تور کیش,تور کیش اردیبهشت 93 ,تور لحظه آخری کیش ,تور کیش لحظه آخری ,تور کیش ,کیش آنلاین ,رزرو تور کیش,کیش آنلاین ,بهترین و ارزانترین تورهای کیش,کیش آنلاین ,

آکواریوم کیش

 

آکواریوم کیش

آکواریوم کیش خلیج فارس دارای آبزیان بسیار گوناگونی است.این آکواریوم کیش در ساختمان کانون هنر واقع شده است و انواع گوناگون ماهی های زیبای خلیج فارس در آن وجود دارد.همچنین گردشگران در اطراف ساحل، می توانند انواع ماهی ها و آبزیان گوناگون و عجیب را مشاهده کنند.

 

مطالب مرتبط با تور کیش,تور کیش هتل داریوش بهار 93 ,نرخ تور کیش,کیش آنلاین ,تور کیش ارزان,نرخ تور کیش,تور کیش اردیبهشت 93 ,تور لحظه آخری کیش ,تور کیش لحظه آخری ,تور کیش ,کیش آنلاین ,رزرو تور کیش,کیش آنلاین ,بهترین و ارزانترین تورهای کیش,کیش آنلاین ,

 

 

هتل مریم کیش

هتل مریم کیش



هتل مریم کیش دارای امکاناتی از قبیل : تلویزیون ماهواره اى , اینترنت در داخل اتاق ها یا فضاى هتل , کافى نت , روم سرویس , مینى بار , لاندرى , صندوق امانات در داخل رسپشن , صندوق امانات در داخل اتاق , سالن بدنسازى , سیستم خنک کننده , تهویه مطبوع می باشد.
تور کیش هتل مریم


تور کیش هتل مریم


تور کیش هتل مریم

 

 

مطالب مرتبط با تور کیش,تور کیش هتل داریوش بهار 93 ,نرخ تور کیش,کیش آنلاین ,تور کیش ارزان,نرخ تور کیش,تور کیش اردیبهشت 93 ,تور لحظه آخری کیش ,تور کیش لحظه آخری ,تور کیش ,کیش آنلاین ,رزرو تور کیش,کیش آنلاین ,بهترین و ارزانترین تورهای کیش,کیش آنلاین ,

 

 

 

 جت اسکی کیش

علاقه مندان به جت اسکی میتوانند ببه یکی از کلوبهای غواصی جزیره کیش مراجعه کنند

شرایط استفاده جت اسکی جزیره کیش:

1- فقط یک جت اسکی به گروه یا خانواده تعلق می گیرد.

2-باید برگه قرارداد را به دقات مطالعه نموده و کامل کنید.

3- اشخاصی که وزن بالا دارند باید تنهایی سوار جت اسکی شوند.

4-آموزشهای مربی جت اسکی را باید به دقت گوش داده و یاد بگیرید و تمام نکات را رعایت کنید.

5-هرگونه حرکت و مانور غیر معمول ممنوع و خطرناک است.

6-حرکت به وسیله ی جت اسکی فقط در محدوده های مشخص شده و با سرعت تعیین شده باید صورت گیرد.

7-در هنگام حرکت باید با همه ی موانع و شناورها به اندازه ی صد متر فاصله داشته باشید

8-در زمان نزدیک شدن به ساحل و دور زدن باید سرعت خود را کم کنید.

جت اسکی کیش

 

جت اسکی کیش

 

 

مطالب مرتبط با تور کیش,تور کیش هتل داریوش بهار 93 ,نرخ تور کیش,کیش آنلاین ,تور کیش ارزان,نرخ تور کیش,تور کیش اردیبهشت 93 ,تور لحظه آخری کیش ,تور کیش لحظه آخری ,تور کیش ,کیش آنلاین ,رزرو تور کیش,کیش آنلاین ,بهترین و ارزانترین تورهای کیش,کیش آنلاین ,

 

  قایق های کف شیشه ای کیش

این قایق ها با کف شیشه ای مسافتی را تا مناطق مرجانی و آبزیان طی می کنند این قایقها که در شب حرکت میکنند و توسط نوری که در کف گذاشته شده است میتوانید موجودات دریایی و مرجانها را ببینید.این قایق های کف شیشه ای گردشگران زیادی را جذب کرده است.اسکله جدید کیش که به نام اسکله تفریحی سفین برای ساکنان این منطقه ساخته شده که مردم در آن لذت میبرند.

 

مطالب مرتبط با تور کیش,تور کیش هتل داریوش بهار 93 ,نرخ تور کیش,کیش آنلاین ,تور کیش ارزان,نرخ تور کیش,تور کیش اردیبهشت 93 ,تور لحظه آخری کیش ,تور کیش لحظه آخری ,تور کیش ,کیش آنلاین ,رزرو تور کیش,کیش آنلاین ,بهترین و ارزانترین تورهای کیش,کیش آنلاین ,

تاریخ انتشار : یک شنبه 14 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا
پادشاهی تایلند که از نیمه های قرن ۱۴ به وجود آمده است، تا سال ۱۹۳۹ با نام سیام Siam در جهان شناخته می شد. حکومت این کشور در سال ۱۹۳۲ با وقوع تحولی انقلابی، به پادشاهی مشروطه تغییر پیدا کرد و پادشاه فعلی تایلند نیز از سال ۱۹۴۶ در راس حکومت این کشور قرار دارد. 
ریاست دولت در تایلند به دست نخست وزیر و شهر بانکوک، پایتخت این پادشاهی و مرکز فعالیت های سیاسی، تجاری و فرهنگی آن است. 
بانکوک همچنین محل سکونت خانواده سلطنتی تایلند نیز است. پادشاه فعلی تایلند، رامای نهم یا H.M. Bhumibol Adulyadej نام دارد و بیش از نیم قرن است که بر تایلند حکومت می کند. وی که در واقع نهمین پادشاه از سلسله چاکریChakri به شمار می رود، تاکنون طولانی ترین دوران سلطنت را در میان پادشاهان تایلند و نیز در میان پادشاهان دنیا داشته است.
مطالب تور تایلند:تور تایلند,تور لحظه آخری تایلند    
رزرو تور تایلند,تور تایلند اردیبهشت 93  تور تایلند خرداد 93  تور ارزان تایلند ,  تور تایلند  ,رزرو تور تایلند,تور تایلند اردیبهشت 93 ,تور تایلند ,بهترین تورهای تایلند,نرخ تور تایلند ,تور لحظه آخری تایلند

فرهنگ غذا در تایلند


کشور تایلند مابین دو کشور چین و هند می باشد. جالب است بدانید که تایلندی ها وعده غذای مشخصی ندارند !!!
خوراک معمولا بخارپز شده یا تفت داده می شود. غذاهای این کشور به تند و ادویه دار بودن شهرت دارند در حالی که غذاهای تایلندی بسیاری نیز هستند که اصلا ادویه دار نیستند! برخی از موادی که در آشپزی تایلندی بسیار رایج هستند عبارتند از: سیر، ‌فلفل قرمز، گشنیز، شیر نارگیل، تمر هندی، بادام زمینی، زنجبیل، فلفل سیاه، زیره سبز، جوز، رشته، کاری، آب لیمو و سس ماهی. 
غذای اصلی تایلند، برنج به ویژه برنج سفید است که تقریبا در همه وعده های غذایی استفاده شده و سایر غذاها نیز اکثرا با آن صرف می شوند. پس از آن رشته، کاری، و نیز ماهی و میگو در غذاهای این کشور به وفور یافت می شوند. دلیل آن نیز وجود خلیج تایلند و هم چنین رودخانه های بسیار است که وابستگی غذاهای تایلندی را به موجودات و گیاهان دریایی نشان می دهد. 
آشپزی سنتی تایلند معمولا به شکل آب پز، کباب کردن یا پختن بوده اما در طول سال ها با تاثیر از چینی ها، سرخ کردن و تفت دادن هم وارد آن شده است. فلفل را هم پرتغالی هایی که در قرن هفدهم از امریکای جنوبی به تایلند آمدند، با خود به همراه آوردند. شیوه پخت در منطقه های مختلف با یکدیگر متفاوت است به طور مثال برنج کته ای در شمال کشور بیشتر طرفدار دارد و غذاها ملایم تر است و هرگزشیرین نیست. اما در مناطق مرکزی غذا تند، شیرین و نمکین و ترش است. 
در تایلند غذا یکباره و با هم سرو می شود. غذای مناسب تایلندی شامل سوپ، خوراک کاری با ادویه یا سالادی ادویه دار، سس همراه با ماهی و سبزیجات می شود. اما اگر سوپ ادویه دار باشد، غذایی بدون ادویه را جایگزین کاری می کنند زیرا باید هارمونی طعم و ترکیب در هر غذا و هم چنین میان تمام غذاها با هم وجود داشته باشد. در کنار این غذاها معمولا سالادی تند و چندین سس مختلف برای انواع این غذاها و نیز دسری شیرین و یا میوه های تازه وجود دارند.

بیشتر مردم تایلند ساندویچ را به عنوان وعده غذایی نمی دانند و آن را میان وعده دانسته و صرف برنج برای غذای آنها بسیار اهمیت دارد. همچنین مردم تایلند زمان خاصی برای اینکه نشسته و غذا بخورند، قرار نمی دهند و هر زمان احساس گرسنگی کنند غذا می خورند. به همین دلیل هم استفاده از این جمله در میان آنها متداول است: چیزی خوردی؟!
مطالب تور تایلند:تور تایلند,تور لحظه آخری تایلند    
رزرو تور تایلند,تور تایلند اردیبهشت 93  تور تایلند خرداد 93  تور ارزان تایلند ,  تور تایلند  ,رزرو تور تایلند,تور تایلند اردیبهشت 93 ,تور تایلند ,بهترین تورهای تایلند,نرخ تور تایلند ,تور لحظه آخری تایلند

درباره بانکوک

بانکوک یا بانگکوک پایتخت کشور تایلند و بزرگترین شهر آن است. بانکوک در مرکز تایلند واقع شده و مساحت آن در حدود 1500 کیلومتر مربع است. 
نام رسمی و محلی این شهر "کرونگتپ" ( Krungthep ) به معنای شهر فرشته ها است ولی اکثر خارجی ها از نام بانکگوک استفاده می کنند. مردم محل نام بانگکوک را برای یکی از مناطق این شهر به کار می برند. 
بانکوک دارای 3 فصل بارانی ( ژوئن تا اکتبر )، گرم ( مارس تا می ) و خنک ( نوامبر تا فوریه ) می باشد. متوسط درجه حرارت سالانه آن 29 درجه سانتیگراد با متوسط درجه حرارت ماهانه از 35 درجه سانتیگراد در آپریل تا 26 درجه سانتیگراد در دسامبر است. زمان آن نیز 7 ساعت از زمان مبدا گرینویچ جلوتر است. 
بانکوک به دلیل داشتن معبدهایش، مجموعه کاخ پادشاهی، مراکز خرید بزرگ و رستوران های فراوان، دربین گردشگران شهرت یافته است.

مطالب تور تایلند:تور تایلند,تور لحظه آخری تایلند    
رزرو تور تایلند,تور تایلند اردیبهشت 93  تور تایلند خرداد 93  تور ارزان تایلند ,  تور تایلند  ,رزرو تور تایلند,تور تایلند اردیبهشت 93 ,تور تایلند ,بهترین تورهای تایلند,نرخ تور تایلند ,تور لحظه آخری تایلند

هتل آماری آتریوم بانکوک تایلند

هتل در جاده New Petchburiواقع شده است . این هتل تا ایستگاه مترو تنها چند قدم فاصله دارد و تا مرکز تجاری و مراکز خرید بانکوک با مترو تنها چند دقیقه فاصله دارد .مرکز گرد همایی شرکت کویین ده دقیقه تا این هتل  فاصله دارد . از امکانات این هتل میتوان به سالن بدنسازی ، ماساژ ، استخر و سونا و جکوزی ، زمین تنیس ، پارکینگ ، اینترنت وای فای ، کلوپ شبانه ، رستوران اشاره کرد . رستوران  Cascade  با صبحانه بشکل بوفه و غذاهای بین المللی پذیرای میهمانان هستند . در رستوران Vivaldi  میتوانید غذاهای ایتالیالی را تجربه نمایید .  همچنین در رستوران Mingles Pub همراه با موزیک زنده میتوانید از نوشیدنی های تازه لذت ببرید .  

  

هتل آماری آتریوم بانکوک 


هتل آماری آتریوم بانکوک 


هتل آماری آتریوم بانکوک             

مطالب تور تایلند:تور تایلند,تور لحظه آخری تایلند    
رزرو تور تایلند,تور تایلند اردیبهشت 93  تور تایلند خرداد 93  تور ارزان تایلند ,  تور تایلند  ,رزرو تور تایلند,تور تایلند اردیبهشت 93 ,تور تایلند ,بهترین تورهای تایلند,نرخ تور تایلند ,تور لحظه آخری تایلند

اختلاف ساعت تایلند و ایران

درشش ماهه اول سال شمسی ساعت رسمی مالزی 2/30ساعت جلوتر از ساعت رسمی ایران و در شش ماه دوم سال به علت تغییر رسمی در ایران 3/30 ساعت جلوتر از ساعت رسمی درایران می باشد.

مطالب تور تایلند:تور تایلند,تور لحظه آخری تایلند    
رزرو تور تایلند,تور تایلند اردیبهشت 93  تور تایلند خرداد 93  تور ارزان تایلند ,  تور تایلند  ,رزرو تور تایلند,تور تایلند اردیبهشت 93 ,تور تایلند ,بهترین تورهای تایلند,نرخ تور تایلند ,تور لحظه آخری تایلند

درباره ساموئی تایلند

درباره ساموئی تایلند :

اگر در این جزیره ساکن هستید و دیگر از حمام آفتاب و ساحل خسته شده اید و به دنبال تفریحی غیرعادی می گردید بهتر است از جاذبه های فرهنگی این جزیره دیدن کنید. به جای شهربازی ها و جاذبه های وابسته به تکنولوژی بهتر است به دیدن نمایش های میمون ها و مزرعه ی مارها سری بزنید و یا یک ماشین کرایه کرده و به دیدن چشم اندازهای گوناگون بروید.تور تایلند
به حدی جاذبه های اطراف این جزیره زیاد است که لیست بلند بالایی می توان از آنها تهیه کرد. اگر به بناهای بودائیان علاقه مندید در اینجا معابد بودایی فراوانی وجود دارد. و اما در زیر هوای آفتابی و دلپذیر سامویی، دیدن نمایش میمون ها، باغات پروانه ها، فیل سواری و بازدید از باغ وحش سامویی بهترین تفریح برای دوست داران حیات وحش است. صخره های پدربزرگ و مادربزرگ در مجاورت ساحل لامایی نشانگر شوخ طبعی عجیب طبیعت است. و آبشارهای سامویی فرصت مناسبی برای تفریح و خنک شدن در این هوای گرم می باشد. در اینجا شنا کردن یکی از معمول ترین فعالیت هاست.تور تایلند
هرچند دور شدن از سواحل زیبای اینجا کمی مشکل به نظر می رسد ولی سایر جاذبه های جزیره را نباید نادیده گرفت. ورزش هایی مانند دوچرخه سواری در کوهستان، فوتبال، گلف یا مسابقات قایق رانی بسیار محبوب هستند. این جزیره نه تنها مناظر زیبایی برای سیاحت روزانه برای شما فراهم می کند، بلکه شبها نیز شب نشینی های پرهیجانی دارد که با رقص و آواز و غذاهای خوشمزه همراه است.

مطالب تور تایلند:تور تایلند,تور لحظه آخری تایلند    
رزرو تور تایلند,تور تایلند اردیبهشت 93  تور تایلند خرداد 93  تور ارزان تایلند ,  تور تایلند  ,رزرو تور تایلند,تور تایلند اردیبهشت 93 ,تور تایلند ,بهترین تورهای تایلند,نرخ تور تایلند ,تور لحظه آخری تایلند


:: برچسب‌ها: :تور تایلند,تور لحظه آخری تایلند رزرو تور تایلند,تور تایلند اردیبهشت 93 تور تایلند خرداد 93 تور ارزان تایلند , تور تایلند ,رزرو تور تایلند,تور تایلند اردیبهشت 93 ,تور تایلند ,بهترین تورهای تایلند,نرخ تور تایلند ,تور لحظه آخری تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا
 

برج دختر استانبول

برج دختر استانبول

این برج زیبا که بر بلندی یک صخره ی صاف و بزرگ و بین تنگه بسفر واقع شده است.ساخته ی دست بشر بوده و یکی از مشهورترین بناهای استانبول به شمار می آید.برج دختر یا کیز کوله سی که یک داستان عاشقانه بوده است. داستان هرا و لاندروس می باشد .هرا که راهبه ای در معبد آفرودیت بود عاشق ماهیگیری به نام لاندروس میشود.لاندروس جوان برای دیدن هرا هرشب تا این برج شنا میکرد.یک شب طوفانی  بر اثر خاموش شدن فانوس این برج خاموش شده و لندروس ماهیگیر راه خود را گم میکند و غرق می شود و هرا بعد از با خبر شدن خود را به پایین پرت می کند و خودکشی می کند.و این برج نام لاندرا میگیرد

 

مطالب مرتبط با تور استانبول:تور استانبول,تور لحظه آخری ترکیه ,رزرو تور استانبول,قیمت تور استانبول ,بهترین تور های استانبول,
تور استانبول اردیبهشت 93 ,تور ترکیه استانبول,  تور استانبول بهار 93 ,تور ترکیه استانبول ,تور خوب و ارزان استانبول,تور لحظه آخری استانبول

 

 

 

مسجد سلطان احمد استانبول

 

مسجد سلطان احمد استانبول

این مسجد آبی یکی از زیباترین و دیدنی ترین مساجد در جهان به شمار می آید و از مکانهای دیدنی و شگفت انگیز دوره ی عثمانی به شمار می آید.مسجد سلطان احمد به دلیل داشتن کاشی های آبی رنگ مسجد آبی نام گرفته است.این مسجد باشکوه به دستور سلطان احد در سال 1609 میلادی ساخته شد و به مدت نه سال تکمیل گشت.محیط بیرونی این مسجد به صورت مجموعه ای از گنبدها است و ساختاری مانند مکعب دارد.

 

 

مطالب مرتبط با تور استانبول:تور استانبول,تور لحظه آخری ترکیه ,رزرو تور استانبول,قیمت تور استانبول ,بهترین تور های استانبول,
تور استانبول اردیبهشت 93 ,تور ترکیه استانبول,  تور استانبول بهار 93 ,تور ترکیه استانبول ,تور خوب و ارزان استانبول,تور لحظه آخری استانبول

 

 

مسجد ایا صوفیه استانبول

مسجد ایا صوفیه استانبول

این مسجد یکی از مشهورترین و زیباترین بناهای استانبول می باشد.این مسجد در زمانهای گذشته به عنوان کیلیسای مسیحیان شرق بوده است.و در سال پانصد و بیست و سه میلادی در دوران بیزانس ها به دستور امپراطور کنستانتین بنا گردید.و سپس در قرن شش میلادی بازسازی و ترمیم گردید.این بنا توسط ده ها هزار کارگرو به مدت 5 سال به طول انجامید.در ابتدا به نام کلیسای بزرگ نامیده می شد.که پس از فتح استانبول به دستور سلطان محمد این کلیسا به مسجد تغییر یافت.همه ی نقاشیها و نگار گریها پوشانده شد تا در آنجا نماز جمعه برگزار گردد.و در دوران مرداد سوم منبر ،مناره و محراب به این مسجد اضافه گردید.و در زمان مرداد چهارم در دیوارها و سقف مسجد ایا صوفیه آیاتی از قران توسط چلبی نوشته شد.و لوح های به نام امامان در این مسجد گذاشته شد.و پس از به قدرت رسیدن آتاتورک در ترکیه این مسجد به موزه تغییر یافت و هم اکنون به این شکل مانده است.ارتفاع گنبد از زمین پنجاه پنج متر و سی و یک متر قطر دارد.و موزائیک های دوره بیزانس مورد توجه بازدیدکنندگان است.

آدرس: ترکیه- استانبول،-سلطان احمد- میدان ایاصوفیه

 

مطالب مرتبط با تور استانبول:تور استانبول,تور لحظه آخری ترکیه ,رزرو تور استانبول,قیمت تور استانبول ,بهترین تور های استانبول,
تور استانبول اردیبهشت 93 ,تور ترکیه استانبول,  تور استانبول بهار 93 ,تور ترکیه استانبول ,تور خوب و ارزان استانبول,تور لحظه آخری استانبول

 

 

 

جزایر اطراف استانبول

جزایر اطراف استانبول

در اطراف شهر استانبول جزابر 9 گانه که جزایر شاهزادگان یا پیرنس نامیده می شوند وجود دارند که در زمان بیزانسها مکانی برای تبعید بود.و امروزه مکان تفریحی و دیدنی به دلیل آب و هوای خوب و وجود خانه های چوبی در قرن نوزده به شمار می آید.یکی از بزرگترین جزیره ها جزیره ای به نام بویوک آدا است.که در این مکان با سوار در کالسکه و یا قدم زدن کنار ساحل لذت ببرید.جزیره های دیگر این جزایر نه گانه صدف،بورگاز،و کنیالی است.که برای رفتن به این جزیره ها به وسیله ی کشتی که در قسمت آسیایی و اروپایی استانبول است میتوان استفاده کرد.و در فصل تابستان با اتوبوسهای دریایی می توانید به این جزایر بروید

 

 

مطالب مرتبط با تور استانبول:تور استانبول,تور لحظه آخری ترکیه ,رزرو تور استانبول,قیمت تور استانبول ,بهترین تور های استانبول,
تور استانبول اردیبهشت 93 ,تور ترکیه استانبول,  تور استانبول بهار 93 ,تور ترکیه استانبول ,تور خوب و ارزان استانبول,تور لحظه آخری استانبول

 

 

 

کاخ دولما باغچه استانبول

کاخ دولما باغچه استانبول

این کاخ که در قسمت اروپایی و ساحلی تنگه بسفر واقع شده است در قرن نوزده میلادی قسمت خارجی این کاخ به دستور سلطان عبدالمجید بنا شد.این کاخ دارای پنجاه و شش ستون و چلچراغ با هفتصدو پنجاه لامپ است.در گذشته پرندگان گوناگونی از سراسر جهان در این کاخ نگهداری می شد.ساعتی که آتاتورک ،موسس حکومت ترکیه در گذشت و تمام ساعتهای این کاخ بر روی ساعت نه و پنج دقیقه متوقف هستند.این کاخ بسیار پریازدید است و تور کامل حدود دو ساعت است.

 

مطالب مرتبط با تور استانبول:تور استانبول,تور لحظه آخری ترکیه ,رزرو تور استانبول,قیمت تور استانبول ,بهترین تور های استانبول,
تور استانبول اردیبهشت 93 ,تور ترکیه استانبول,  تور استانبول بهار 93 ,تور ترکیه استانبول ,تور خوب و ارزان استانبول,تور لحظه آخری استانبول

 

 

 

تنگه بسفر استانبول

تنگه بسفر استانبول

در زمان اقامت شما میتوانید با قایقها به گردش بپردازید. این تنگه قاره آسیا و اروپا را از هم جدا می کند.در این مکان ویلاها،هتلها و کاخ های مجلل مرمری اطراف این تنگه را پوشانده است.شما با قایق میتوانید اطراف تنگه بسفر را تماشا کنید.

 

 

مطالب مرتبط با تور استانبول:تور استانبول,تور لحظه آخری ترکیه ,رزرو تور استانبول,قیمت تور استانبول ,بهترین تور های استانبول,
تور استانبول اردیبهشت 93 ,تور ترکیه استانبول,  تور استانبول بهار 93 ,تور ترکیه استانبول ,تور خوب و ارزان استانبول,تور لحظه آخری استانبول

 

 

برج گالاتا استانبول

برج گالاتا استانبول

این برج که به اندازه ی شصت و دو متر ارتفاع دارد و در سال چهل و هشت بنا گردید.در هنگام غروب منظره دیدنی و زیبایی از بالای برج نمایان است. همچنین کلوپهای شبانه و رستورانها در نزدیک این برج واقع شده اند.

مطالب مرتبط با تور استانبول:تور استانبول,تور لحظه آخری ترکیه ,رزرو تور استانبول,قیمت تور استانبول ,بهترین تور های استانبول,
تور استانبول اردیبهشت 93 ,تور ترکیه استانبول,  تور استانبول بهار 93 ,تور ترکیه استانبول ,تور خوب و ارزان استانبول,تور لحظه آخری استانبول

 

موزه هنرهای اسلامی ترکیه 

موزه هنرهای اسلامی ترکیه استانبول

ابراهیم پاشا که از دوستان نزدیک و صدر اعظم سلطان سلیمان بود.در زمان کودکی اش  توسط ترکها اسیر شد و به امپراطوری به عنوان برده فروخته شد.او در کاخ توپکاپی مدتی به عنوان پیام رسان خدمت کرد و سلیمان به دلیل هم سن بودن با ابراهیم دوست شد و به او مقام صدر اعظمی را داد و حدود یک سال قبل از اینکه با خواهر سلیمان ازدواج کند سلیمان قصر را به ابراهیم بخشید.این مدت خوب برای ابراهیم زیاد طول نکشید.زیرا ابراهیم قدرت و نفوذ زیادی را  کسب کرده بود که باعث حسادت اطرافیان گشت.به خصوص همسر سلیمان دشمنی زیادی با ابراهیم پاشا داشت که همین باعث شد که سلطان نسبت به ابراهیم بد بین و دشمن گشت و ابراهیم را در سال 1953 به قتل رساند.موزه ی هنرهای اسلامی که از بزرگترین بناها در زمان امپراطوری عثمانی بود در سال 1524 به دستور وزیر اعظم بنا شد.این موزه ی بزرگ و عظیم شامل آثار قرن های 8 تا 19ذ میلادی است.در این موزه آثار خوشنویسی،نسخه های خطی تزیین شده ،مینیاتورهای ترکی،فرشهای قدیمی و سرامیک های با ارزش و اشیای چوبی و فلزی گرانبها به نمایش گذاشته شده اند.و در یات بیرونی کافی شاپ با نمایی زیبا وجود دارد.

 

مطالب مرتبط با تور استانبول:تور استانبول,تور لحظه آخری ترکیه ,رزرو تور استانبول,قیمت تور استانبول ,بهترین تور های استانبول,
تور استانبول اردیبهشت 93 ,تور ترکیه استانبول,  تور استانبول بهار 93 ,تور ترکیه استانبول ,تور خوب و ارزان استانبول,تور لحظه آخری استانبول

 

 

 

موزه باستان شناسی استانبول

موزه باستان شناسی استانبول

در این موزه باستانی که در سال 1981 میلادی افتتاح پگردیده است و در 3 ساختمان مجزا قرار دارد.میلیون ها اشیا عتیقه وجود دارد این موزه در کنار کاخ توپکاپی واقع شده است و ورودی آن هشت دلار است

 


مطالب مرتبط با تور استانبول:تور استانبول,تور لحظه آخری ترکیه ,رزرو تور استانبول,قیمت تور استانبول ,بهترین تور های استانبول,
تور استانبول اردیبهشت 93 ,تور ترکیه استانبول,  تور استانبول بهار 93 ,تور ترکیه استانبول ,تور خوب و ارزان استانبول,تور لحظه آخری استانبول

 

میدان تکسیم استانبول

میدان تکسیم استانبول

این منطقه یکی از مکانهای شلوغ و مدرن است در این مکان هتلها و رستورانهای مدرن مانند گراند هایت استانبول و جیلان اینتر کنینتال قرار گرفته اند و یکی از فست فودهای مهم در این مکان برگر کینگ است.ساختمان رئیس جمهور در قسمت غربی و در سال 1329میلادی ساخته شده است

 

 

مطالب مرتبط با تور استانبول:تور استانبول,تور لحظه آخری ترکیه ,رزرو تور استانبول,قیمت تور استانبول ,بهترین تور های استانبول,
تور استانبول اردیبهشت 93 ,تور ترکیه استانبول,  تور استانبول بهار 93 ,تور ترکیه استانبول ,تور خوب و ارزان استانبول,تور لحظه آخری استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: تور لحظه آخری ترکیه ,رزرو تور استانبول,قیمت تور استانبول ,بهترین تور های استانبول, تور استانبول اردیبهشت 93 ,تور ترکیه استانبول, تور استانبول بهار 93 ,تور ترکیه استانبول ,تور خوب و ارزان استانبول,تور لحظه آخری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا
 

باغ وحش ملی کوالالامپور مالزی

 

باغ وحش ملی کوالالامپور مالزی

این باغ وحش مانند دهکده ای که در میان جنگلها قرار دارد این باغ وحش بزرگ شامل چهار صد نوع پستاندار گوناگون است و در این باغ وحش انواع جانوران مانند پرندگان و خزندگان وجود دارند.انواع حیوانات مانند میمون،ببرها با نژادهای گوناگون و جود دارند شما میتوانید به اسب سواری یا فیل سواری بپردازید و شیرهای دریایی را تماشا کنید

 

 

مطالب مرتبط با تور مالزی:تور مالزی,تور مالزی از مشهد ,ارزانترین تور مالزی,تور مالزی و سنگاپور ,رزرو تور مالزی,تور مالزی اردیبهشت 93 ,تور ارزان مالزی,تور لحظه آخری مالزی ,رزرو تور مالزی,تور مالزی خرداد 93 ,تور مالزی از شیراز ,تور لحظه آخری مالزی,بهترین تورهای مالزی ,قیمت تور مالزی ,تور لحظه آخری مالزی اردیبهشت 93 هتل فلامینگو

 

 

پارک آبی آفاموسا کوالالامپور مالزی

 پارک آبی آفاموسا کوالالامپور مالزی

این مکان تفریحی دارای پارکهای تفریحی و دیدنی به مساحت پانصدو بیست و شش هکتار می باشد.که تفریحاتی مانند سوارکاری،بازیهای آبی،بالن سواری استخر موج،بازی تیرو کمان و آبشار دارد.رستوران درکنار دریاچه انواع غذاهای محلی و غربی را ارائه میدهد همچنین دارای فست فود است.

 

 

مطالب مرتبط با تور مالزی:تور مالزی,تور مالزی از مشهد ,ارزانترین تور مالزی,تور مالزی و سنگاپور ,رزرو تور مالزی,تور مالزی اردیبهشت 93 ,تور ارزان مالزی,تور لحظه آخری مالزی ,رزرو تور مالزی,تور مالزی خرداد 93 ,تور مالزی از شیراز ,تور لحظه آخری مالزی,بهترین تورهای مالزی ,قیمت تور مالزی ,تور لحظه آخری مالزی اردیبهشت 93 هتل فلامینگو

 

 

سواحل معروف پنانگ مالزی

سواحل معروف پنانگ مالزی

در شمال پنانگ مالزی ساحلهای دریایی و زیبا قرار گرفته است که نام یکی از این ساحلهای زیبا با صخره های بزرگ و کوچک باتو فرینگی است.این ساحل با ورزشهای تفریحی و آبی یکی از ساحلهای بین المللی است.همچنین ساحلهای تلوک دیونگ و ساحل میمون در این منطقه هستند و برای شنا کردن می توانید به ساحل پاسیر پانجانگ که بیست و پنج دقیقه از بتونگ فاصله دارد بروید.

ساحل زیبای باتو فرینگی:

این ساحل چند قدمی جلوتر از جورج تاون قرار گرفته است.بسیار زیبا و تمیز است.این ساحل قدمت زیادی دارد هتلها و رستورانهای زیادی در اطراف این ساحل است و منطقه ای پربازدید و توریستی است.بازارهای شبانه و هتلهای اطراف که در بعضی زمانها ارزان قیمت هستند برای توریستها بسیار مناسب است.

ساحل تلوک باهانگ:

این ساحل زیبا که غروبی تماشایی دارد و هتلها و ویلاهای زیبایی و روستاها و اسکله ی ماهیگیری در این ساحل بر زیبایی آن افزوده است.

 ساحل تانجونگ بونگاه:

این ساحل که به ساحل جورج تاون نزدیک است دارای منظره ی سرسبز است و یکی از بهترین منطقه ها است و دارای بهترین هتلها در این مکان ساحلی است.

 

 

مطالب مرتبط با تور مالزی:تور مالزی,تور مالزی از مشهد ,ارزانترین تور مالزی,تور مالزی و سنگاپور ,رزرو تور مالزی,تور مالزی اردیبهشت 93 ,تور ارزان مالزی,تور لحظه آخری مالزی ,رزرو تور مالزی,تور مالزی خرداد 93 ,تور مالزی از شیراز ,تور لحظه آخری مالزی,بهترین تورهای مالزی ,قیمت تور مالزی ,تور لحظه آخری مالزی اردیبهشت 93 هتل فلامینگو

 

 

گنتینگ هایلند کوالالامپور مالزی

گنتینگ هایلندکوالالامپور مالزی

این مرکز تفریحی که پنجاه کیلومتر از کوالالامپور مالزی فاصله دارد و به مدت کمتر از یک ساعت طول می کشد.در ارتفاع دو هزار متر بالاتر از سطح دریا قرار گرفته است  و از مدرنترین مکانهای تفریحی مالزی است.بیشتر مردم شبها به این مکان تفریحی می روند و دارای امکاناتی از قبیل دیسکوهای بین المللی کلاسیک،فرنچ بال،تای سای،بلک جک و ماشینهای اسلات است.

 

مطالب مرتبط با تور مالزی:تور مالزی,تور مالزی از مشهد ,ارزانترین تور مالزی,تور مالزی و سنگاپور ,رزرو تور مالزی,تور مالزی اردیبهشت 93 ,تور ارزان مالزی,تور لحظه آخری مالزی ,رزرو تور مالزی,تور مالزی خرداد 93 ,تور مالزی از شیراز ,تور لحظه آخری مالزی,بهترین تورهای مالزی ,قیمت تور مالزی ,تور لحظه آخری مالزی اردیبهشت 93 هتل فلامینگو

 

 

برج کی ال کوالالامپور مالزی

برج کی ال کوالالامپور مالزی

این برج که از بزرگترین و مهمترین بناهای کشور مالزی است در منطقه ی بوکیت ناناس واقع شده است.و 4 امین برج مرتفع و بلند جهان به شمار می آید.این برج که به ارتفاع چهارصد و بیست و یک متر است و یک برج مخابراتی است توریستهای زیادی را از سراسر دنیا جذب میکند.افراد می توانند با دوربین های نصب شده در بالاترین نقطه ی برج به تماشای شهر بپردازند

 

مطالب مرتبط با تور مالزی:تور مالزی,تور مالزی از مشهد ,ارزانترین تور مالزی,تور مالزی و سنگاپور ,رزرو تور مالزی,تور مالزی اردیبهشت 93 ,تور ارزان مالزی,تور لحظه آخری مالزی ,رزرو تور مالزی,تور مالزی خرداد 93 ,تور مالزی از شیراز ,تور لحظه آخری مالزی,بهترین تورهای مالزی ,قیمت تور مالزی ,تور لحظه آخری مالزی اردیبهشت 93 هتل فلامینگو

 

 

غار باتو کوالالامپور مالزی

غار باتو کوالالامپور مالزی

غار باتو یا غار میمونها در شمال کوالالامپور به فاصله ی سیزده کیلومتر واقع شده است.این غار بزرگ و با شکوه در قرنهای گذشته محلی برای سکونت بومیان مالزی بوده است و در قرن نوزدهم به مکان مقدس معروف گردید.این غار بزرگ دارای سه غار است که غار مقدس و یا معبد از مشهورترین غارها نیز است به دلیل و جود معبد مقدس هندوها که در ارتفاع صد متری غار در سقف گنبدی شکل غار قرار گرفته است.این غار در زمان جشن هندوها هزاران بازدیدکننده دارد.

 

مطالب مرتبط با تور مالزی:تور مالزی,تور مالزی از مشهد ,ارزانترین تور مالزی,تور مالزی و سنگاپور ,رزرو تور مالزی,تور مالزی اردیبهشت 93 ,تور ارزان مالزی,تور لحظه آخری مالزی ,رزرو تور مالزی,تور مالزی خرداد 93 ,تور مالزی از شیراز ,تور لحظه آخری مالزی,بهترین تورهای مالزی ,قیمت تور مالزی ,تور لحظه آخری مالزی اردیبهشت 93 هتل فلامینگو

 

 

پل هوایی لنکاوی مالزی

پل هوایی لنکاوی مالزی

این پل زیبا و عجیب که در غرب مالزی و در کنار تله کابین جزیره لنکاوی قرار گرفته است.ارتفاع این پل از سطح دریا هفتصد متر و طول این پل صد و بیست و پنج متر و عرض آن بیش از یک متر است.ظاهری ترسناک ولی ایمن دارد.دارای دو در ورودی مثلثی است و پل رو به چشم انداز زیبای دریا و جزیره است.

 

 

مطالب مرتبط با تور مالزی:تور مالزی,تور مالزی از مشهد ,ارزانترین تور مالزی,تور مالزی و سنگاپور ,رزرو تور مالزی,تور مالزی اردیبهشت 93 ,تور ارزان مالزی,تور لحظه آخری مالزی ,رزرو تور مالزی,تور مالزی خرداد 93 ,تور مالزی از شیراز ,تور لحظه آخری مالزی,بهترین تورهای مالزی ,قیمت تور مالزی ,تور لحظه آخری مالزی اردیبهشت 93 هتل فلامینگو

 

موزه ملی مالزی

موزه ملی مالزی

این موزه بسیار باشکوه و مجلل به سبک مالایی قدیم طراحی شده است و در شهر کوالالامپور مالزی واقع شده است.دیوارهای این موزه با نقاشیهای نمادی تاریخ و فرهنگ طراحی گردیده است.موزه دارای 4 بخش موسیقی،اسلحه،میراث فرهنگی و تاریخ طبیعی است.و شما را با قرنهای اخیر آشنا می سازد.در بیرون موزه وسایل نقلیه ،اتومبیلها و لکوموتیوهای قدیمی به نمایش گذاشته شده اند.

 

مطالب مرتبط با تور مالزی:تور مالزی,تور مالزی از مشهد ,ارزانترین تور مالزی,تور مالزی و سنگاپور ,رزرو تور مالزی,تور مالزی اردیبهشت 93 ,تور ارزان مالزی,تور لحظه آخری مالزی ,رزرو تور مالزی,تور مالزی خرداد 93 ,تور مالزی از شیراز ,تور لحظه آخری مالزی,بهترین تورهای مالزی ,قیمت تور مالزی ,تور لحظه آخری مالزی اردیبهشت 93 هتل فلامینگو

 

پارک پرندگان کوالالامپور مالزی

پارک پرندگان کوالالامپور مالزی
این پارک که دارای مساحتی به اندازه سه هکتار است و در محیطی سرسبز واقع شده است یکی از بزرگترین پارکها در جنوب آسیا است. و دارای هزار پرنده از گونه های مختلف پرندگان می باشد.

 

مطالب مرتبط با تور مالزی:تور مالزی,تور مالزی از مشهد ,ارزانترین تور مالزی,تور مالزی و سنگاپور ,رزرو تور مالزی,تور مالزی اردیبهشت 93 ,تور ارزان مالزی,تور لحظه آخری مالزی ,رزرو تور مالزی,تور مالزی خرداد 93 ,تور مالزی از شیراز ,تور لحظه آخری مالزی,بهترین تورهای مالزی ,قیمت تور مالزی ,تور لحظه آخری مالزی اردیبهشت 93 هتل فلامینگو

 

 

باغ ارکیده پنانگ مالزی

باغ ارکیده پنانگ مالزی

این باغ که در پنانگ مالزی است و در کنار هتل اکواتوریال قرار گرفته است.این پارک دارای مساحتی به اندازه ی دو هکتار است که دارای باغ گل رز ،مزرعه خزتدگان،باغ کاکتوس،ارکیده های کنار آبشار،پارک گوزنها و برکه ژاپنیها است

 

 

مطالب مرتبط با تور مالزی:تور مالزی,تور مالزی از مشهد ,ارزانترین تور مالزی,تور مالزی و سنگاپور ,رزرو تور مالزی,تور مالزی اردیبهشت 93 ,تور ارزان مالزی,تور لحظه آخری مالزی ,رزرو تور مالزی,تور مالزی خرداد 93 ,تور مالزی از شیراز ,تور لحظه آخری مالزی,بهترین تورهای مالزی ,قیمت تور مالزی ,تور لحظه آخری مالزی اردیبهشت 93 هتل فلامینگو



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: تور مالزی,تور مالزی از مشهد ,ارزانترین تور مالزی,تور مالزی و سنگاپور ,رزرو تور مالزی,تور مالزی اردیبهشت 93 ,تور ارزان مالزی,تور لحظه آخری مالزی ,رزرو تور مالزی,تور مالزی خرداد 93 ,تور مالزی از شیراز ,تور لحظه آخری مالزی,بهترین تورهای مالزی ,قیمت تور مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

هتل بین المللی مجلل قصر طلایی

دسته: هتلهای 4 ستاره مشهد

هتل بین المللی مجلل قصر طلایی :

هتل بین المللی قصر مشهد با فاصله ای کمتر از 800 متر از حرم مطهر حضرت رضا در مرکز شهر مقدس مشهد در زیباترین خیابان شهر قرار گرفته است.
طبق اعلام هتل هزینه اقامت کودکان زیر 2 سال رایگان و هزینه اقامت کودکان 2 تا 6 سال نیمه بها و بالای 6 سال تمام بها می باشد...

    امکانات :
  • آژانس مسافرتی و تورهای سیاحتی درون شهری و برون شهری
  • کافی نت
  • پزشک مقیم
  • پارکینگ سرپوشیده شبانه روزی
  • پیشرفته ترین سیستمهای صوتی، تصویری، ماهواره و سایر امکانات بر اساس استانداردهای بین المللی بطور 24 ساعته

مطالب مرتبط با تور مشهد:تور مشهد,تور مشهد هوایی اردیبهشت 93 هتل سیمرغ ,تور مشهد خرداد 93 ,تور ارزان مشهد,تور مشهد بهار 93 ,تور ارزان مشهد,نرخ تور مشهد,تورهای لحظه آخری مشهد ,تور مشهد ارزان,تور مشهد اردیبهشت 93 ,نرخ ارزان تور مشهد,تور خوب و ارزان مشهد,تور مشهد هوایی ,قیمت تور لحظه آخری مشهد,تور مشهد زمینی

هتل سلام مشهد

دسته: هتلهای 4 ستاره مشهد

هتل سلام مشهد :

هتل سلام مشهد با فاصله کمتر از ده دقیقه تا حرم مطهر با 28 واحد اقامتی و طراحی مدرن و زیبا در خدمت شما میهمانان عزیز می باشد.

    امکانات :
  • گشت درون شهری و برون شهری
  • پارکینگ اختصاصی هتل
  • لاندری
  • آسانسور

مطالب مرتبط با تور مشهد:تور مشهد,تور مشهد هوایی اردیبهشت 93 هتل سیمرغ ,تور مشهد خرداد 93 ,تور ارزان مشهد,تور مشهد بهار 93 ,تور ارزان مشهد,نرخ تور مشهد,تورهای لحظه آخری مشهد ,تور مشهد ارزان,تور مشهد اردیبهشت 93 ,نرخ ارزان تور مشهد,تور خوب و ارزان مشهد,تور مشهد هوایی ,قیمت تور لحظه آخری مشهد,تور مشهد زمینی

 

هتل آسیا مشهد

دسته: هتلهای 4 ستاره مشهد

هتل آسیا مشهد :

فاصله این هتل از حرم 5 دقیقه با ماشین و 20 دقیقه پیاده تا حرم می باشد
هتل آسیا مشهد با مدیریتی مجرب در نشانی خیابان پاسداران واقع است .

    امکانات :
  • آسانسور
  • لابی
  • استخر , سونا , جکوزی
  • پارکینگ اختصاصی هتل
  • سالن کنفرانس‌
  • صندوق امانات اختصاصی
  • خدمات خانه داری
  • صندوق امانات
  • آسانسور

مطالب مرتبط با تور مشهد:تور مشهد,تور مشهد هوایی اردیبهشت 93 هتل سیمرغ ,تور مشهد خرداد 93 ,تور ارزان مشهد,تور مشهد بهار 93 ,تور ارزان مشهد,نرخ تور مشهد,تورهای لحظه آخری مشهد ,تور مشهد ارزان,تور مشهد اردیبهشت 93 ,نرخ ارزان تور مشهد,تور خوب و ارزان مشهد,تور مشهد هوایی ,قیمت تور لحظه آخری مشهد,تور مشهد زمینی

 

هتل ایران مشهد

دسته: هتلهای 4 ستاره مشهد

هتل ایران مشهد

هتل ایران مشهد دارای مکانی بسیار دنج و آرام میباشد . مسافرین محترم دسترسی بسیار آسان به حرم مطهر را خواهند داشت . زیرا فاصله هتل تا حرم تنها 5 دقیقه پیاده می باشد .
نشانی هتل در خیابان خسروی نو ، مقابل پمپ بنزین می باشد .

    امکانات :
  • رستوران‌
  • کافی شاپ‌
  • پارکینگ
  • آسانسور

مطالب مرتبط با تور مشهد:تور مشهد,تور مشهد هوایی اردیبهشت 93 هتل سیمرغ ,تور مشهد خرداد 93 ,تور ارزان مشهد,تور مشهد بهار 93 ,تور ارزان مشهد,نرخ تور مشهد,تورهای لحظه آخری مشهد ,تور مشهد ارزان,تور مشهد اردیبهشت 93 ,نرخ ارزان تور مشهد,تور خوب و ارزان مشهد,تور مشهد هوایی ,قیمت تور لحظه آخری مشهد,تور مشهد زمینی

هتل توس مشهد

دسته: هتلهای 4 ستاره مشهد

هتل توس مشهد :

هتل توس مشهد دارای ایوان سلام به حضرت ، رستوران مشرف به حرم ،کافی شاپ شبانه روزی ، استخر و سونا ، سالن ورزشی ، اتاق ماساژ ، سالن بدن سازی ، سیستم تهویه مطبوع ، صندوق امانات اختصاصی هر اتاق ، خدمات روم سرویس ، لاندری ، غذای کودک ، ویلچر جهت میهمانان مسن و مجتمع تجاری می باشد.
نشانی هتل در خیابان شیرازی، جنب مجتمع ونک واقع است .

    امکانات :
  • ماهواره
  • پاور سوئیچ
  • اینترنت بی سیم
  • اعلام حریق
  • آسانسور
  • اتاق ورزش
  • سونا و جکوزی

مطالب مرتبط با تور مشهد:تور مشهد,تور مشهد هوایی اردیبهشت 93 هتل سیمرغ ,تور مشهد خرداد 93 ,تور ارزان مشهد,تور مشهد بهار 93 ,تور ارزان مشهد,نرخ تور مشهد,تورهای لحظه آخری مشهد ,تور مشهد ارزان,تور مشهد اردیبهشت 93 ,نرخ ارزان تور مشهد,تور خوب و ارزان مشهد,تور مشهد هوایی ,قیمت تور لحظه آخری مشهد,تور مشهد زمینی

 

 

هتل اطلس مشهد

 هتل اطلس مشهد

هتل اطلس مشهد

هتل اطلس مشهد در فلکه آب نزدیک به حرم مطهر امام رضا واقع شده است.
هتل به دو ساختمان شمالی و جنوبی تقسیم می‌شود. ساختمان شمالی پنج طبقه است و ۶۰۰ مترمربع مساحت و ۱۷۰۰ مترمربع زیر بنا دارد. ساختمان جنوبی چهار طبقه است و ۵۳۱ مترمربع مساحت و ۷۲۰ مترمربع زیر بنا دارد.

    امکانات :
  • 160 اتاق‌
  • سایت اینترنتی‌
  • ماهواره‌
  • رستوران‌، کافی‌شاپ
  • فضای سبز مجهز
  • سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی
مطالب مرتبط با تور مشهد:تور مشهد,تور مشهد هوایی اردیبهشت 93 هتل سیمرغ ,تور مشهد خرداد 93 ,تور ارزان مشهد,تور مشهد بهار 93 ,تور ارزان مشهد,نرخ تور مشهد,تورهای لحظه آخری مشهد ,تور مشهد ارزان,تور مشهد اردیبهشت 93 ,نرخ ارزان تور مشهد,تور خوب و ارزان مشهد,تور مشهد هوایی ,قیمت تور لحظه آخری مشهد,تور مشهد زمینی
دسته: هتلهای 3 ستاره مشهد

هتل باختر مشهد

این هتل در 5 طبقه بنا شده است و 33 واحد دارد که شامل 5 واحد سوئیت، یک واحد آپارتمانی ویژه و بقیه اتاقهای سه و چهار تخت است. هتل باختر فاقد تالار است اما دارای یک رستوران تمیز و زیبا و همچنین مرکز کوچکی برای بازیهای کامپیوتری کودکان است.

    امکانات :
  • زیر پوشش شرکت رفاهی ناجی امین
  • سرویس حمل و نقل میهمانان را به حرم مطهر امام رضا(ع)‌

مطالب مرتبط با تور مشهد:تور مشهد,تور مشهد هوایی اردیبهشت 93 هتل سیمرغ ,تور مشهد خرداد 93 ,تور ارزان مشهد,تور مشهد بهار 93 ,تور ارزان مشهد,نرخ تور مشهد,تورهای لحظه آخری مشهد ,تور مشهد ارزان,تور مشهد اردیبهشت 93 ,نرخ ارزان تور مشهد,تور خوب و ارزان مشهد,تور مشهد هوایی ,قیمت تور لحظه آخری مشهد,تور مشهد زمینی

هتل زیتون مشهد

دسته: هتلهای 3 ستاره مشهد

هتل زیتون مشهد

فاصله هتل تا تا حرم 10 دقیقه با ماشین است و تا فرودگاه 30 دقیقه با ماشین است .
نشانی هتل در خیابان پاسداران - جنب سینما قدس واقع است .

    امکانات :
  • رستوران
  • آنتن مرکزی
  • سرویس حرم
  • کافی شاپ
  • رم سرویس
  • اینترنت بی سیم

مطالب مرتبط با تور مشهد:تور مشهد,تور مشهد هوایی اردیبهشت 93 هتل سیمرغ ,تور مشهد خرداد 93 ,تور ارزان مشهد,تور مشهد بهار 93 ,تور ارزان مشهد,نرخ تور مشهد,تورهای لحظه آخری مشهد ,تور مشهد ارزان,تور مشهد اردیبهشت 93 ,نرخ ارزان تور مشهد,تور خوب و ارزان مشهد,تور مشهد هوایی ,قیمت تور لحظه آخری مشهد,تور مشهد زمینی

هتل خیام تهران

دسته: هتلهای 3 ستاره مشهد

 

هتل خیام تهران بین میدان شهدا و چهارراه شهدا ، هتل خیام واقع است .
فاصله هتل تا حرم تنها 500 متر است

    امکانات :
  • رستوران
  • سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی
  • پارکینگ
  • نمازخانه
  • کافی شاپ
  • ماهواره
  • پارکینگ

مطالب مرتبط با تور مشهد:تور مشهد,تور مشهد هوایی اردیبهشت 93 هتل سیمرغ ,تور مشهد خرداد 93 ,تور ارزان مشهد,تور مشهد بهار 93 ,تور ارزان مشهد,نرخ تور مشهد,تورهای لحظه آخری مشهد ,تور مشهد ارزان,تور مشهد اردیبهشت 93 ,نرخ ارزان تور مشهد,تور خوب و ارزان مشهد,تور مشهد هوایی ,قیمت تور لحظه آخری مشهد,تور مشهد زمینی

 

هتل جم مشهد

دسته: هتلهای 3 ستاره مشهد

هتل جم مشهد

هتل جم مشهد مجهز به 5 آسانسور با ظرفیت جابجایی 50 نفر در آن واحدرا دارد ،دارای سرویس رایگان جهت عزیمت به حرم امام رضا (ع) و همچنین رستوران با چشم انداز بامی بر فراز خراسان می باشد.
هتل جم مشهد در نشانی خیابان پاسداران،جنب سینما قدس واقع است .

    امکانات :
  • آب و چایی در اتاق رایگان می باشد
  • کافی شاپ
  • سرویس رفت و برگشت به حرم
  • آسانسور
  • تاکس سرویس
  • کافی شاپ
  • اینترنت رایگان
  • سرویس فرنگی

مطالب مرتبط با تور مشهد:تور مشهد,تور مشهد هوایی اردیبهشت 93 هتل سیمرغ ,تور مشهد خرداد 93 ,تور ارزان مشهد,تور مشهد بهار 93 ,تور ارزان مشهد,نرخ تور مشهد,تورهای لحظه آخری مشهد ,تور مشهد ارزان,تور مشهد اردیبهشت 93 ,نرخ ارزان تور مشهد,تور خوب و ارزان مشهد,تور مشهد هوایی ,قیمت تور لحظه آخری مشهد,تور مشهد زمینی

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: ,تور مشهد هوایی اردیبهشت 93 هتل سیمرغ ,تور مشهد خرداد 93 ,تور ارزان مشهد,تور مشهد بهار 93 ,تور ارزان مشهد,نرخ تور مشهد,تورهای لحظه آخری مشهد ,تور مشهد ارزان,تور مشهد اردیبهشت 93 ,نرخ ارزان تور مشهد,تور خوب و ارزان مشهد,تور مشهد هوایی ,قیمت تور لحظه آخری مشهد,تور مشهد زمینی ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

 

هتل هلیا کیش

هتل هلیا کیش



هتل هلیا کیش درای امکاناتی از قبیل لابی زیبای هتل همراه با کافی شاپ 24 ساعته و اینترنت فعال,اتاقهای دو تخته، سه، چهار و پنج تخته می باشد. تمامی اتاقها دارای تلویزیون ال سی دی، صندوق امانت شخصی و یخچال با مینی بار شارژ, سرویسهای حمام داخل اتاقها با کابین دوشهای زیبای کاملا بهداشتی,محوطه زیبای داخل هتل سرسبز با آبنماهای زیبا و سرویس کافی شاپ آماده,رستوران زیبای هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی,سرویسهای مجهز و منظم استقبال فرودگاهی,ماشینهای مدرن و مدل بالا جهت اجاره,برنامه ی گردشی مناسب از هتل برای گردشگران اشاره کرد.
این هتل میان 2 میدان امیرکبیر و ساحل با فاصله ای بسیار کم از دریا و مراکز خرید واقع شده است.


عکس هتل هلیا کیش


عکس هتل هلیا کیش


عکس هتل هلیا کیش

آدرس هتل: روبروى هتل تماشا-هتل هلیا
آدرس وب سایت : www.heliahotel.ir
تلفن هتل : 0764-

 

 

مطالب مرتبط با تور کیش: کیش آنلاین ,تور کیش, تور کیش بهار 93 ,نرخ تور کیش, تور کیش اردیبهشت 93 ,رزرو تور کیش, تور کیش هتل داریوش اردیبهشت 93 , تور کیش ارزان,کیش آنلاین ,تور کیش بهار 93,کیش آنلاین ,تور کیش ارزان,کیش آنلاین

 

هتل آریان کیش

هتل آریان کیش



هتل آریان کیش دارای امکاناتی از قبیل نزدیکی به بازارهاى جزیره, بازار مرکز تجارى و زیتون در ضلع شمالى هتل, بازار پردیس و پانیذ در ضلع شرقى هتل, بازار مروارید در ضلع جنوبى هتل, سرویس رایگان به پلاژ می باشد.


عکس هتل آریان کیش

 


عکس هتل آریان کیش


عکس هتل آریان کیش

آدرس: میدان امیر کبیر - روبروى شهر بازى-هتل آریان کیش

تلفن:4424950-

 

مطالب مرتبط با تور کیش: کیش آنلاین ,تور کیش, تور کیش بهار 93 ,نرخ تور کیش, تور کیش اردیبهشت 93 ,رزرو تور کیش, تور کیش هتل داریوش اردیبهشت 93 , تور کیش ارزان,کیش آنلاین ,تور کیش بهار 93,کیش آنلاین ,تور کیش ارزان,کیش آنلاین

 

 

هتل گراند کیش

 

 

هتل گراند کیش


امکانات هتل گراند می توان به سرویس رایگان بازار-بازدید رایگان از هتل داریوش-تخفیف پارک دلفین ها و پرندگان-کلاسیک شو-سرویس رایگان پلاژ اشاره کرد. هتل گراند کیش دارای شصت اتاق و دویست تخت می باشد.


عکس هتل گراند کیش


عکس هتل گراند کیش


عکس هتل کیش گراند

 

آدرس هتل : روبروى بازار ونوس - هتل گراند کیش

 

مطالب مرتبط با تور کیش: کیش آنلاین ,تور کیش, تور کیش بهار 93 ,نرخ تور کیش, تور کیش اردیبهشت 93 ,رزرو تور کیش, تور کیش هتل داریوش اردیبهشت 93 , تور کیش ارزان,کیش آنلاین ,تور کیش بهار 93,کیش آنلاین ,تور کیش ارزان,کیش آنلاین

 

هتل آنا کیش

هتل آنا کیش

این هتل چهار ستاره دارای طراحی منحصر به فرد و  زیبا است.خدمات هتل شامل: یک شب شام رایگان در هتل داریوش،صبحانه بوفه،ترانسفر فرودگاهی، تخفیف پارک دلفینها و پرندگان،تخفیف کشتی تفریحی نیز است.

آدرس : جزیره کیش میدان امیر کبیر

 

مطالب مرتبط با تور کیش: کیش آنلاین ,تور کیش, تور کیش بهار 93 ,نرخ تور کیش, تور کیش اردیبهشت 93 ,رزرو تور کیش, تور کیش هتل داریوش اردیبهشت 93 , تور کیش ارزان,کیش آنلاین ,تور کیش بهار 93,کیش آنلاین ,تور کیش ارزان,کیش آنلاین

 

 

هتل مارینا پارک کیش

هتل 5 ستاره ی مارینا پارک در زیباترین منطقه ی جزیره کیش و به مساحت ده هکتار واقع شده است.این هتل در یک فضای سبز و در کنار آبنمای زیبا قرار گرفته است. هتل رو به ساحل مرجانی دریای زیبای خلیج فارس است.این هتل دارای امکانات ورزشی ،استخر،سونا،جکوزی،زمین تنیس ،سالن بدنسازی و کافی شاپ است.

عکسها و تصاویر هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش

 

مطالب مرتبط با تور کیش: کیش آنلاین ,تور کیش, تور کیش بهار 93 ,نرخ تور کیش, تور کیش اردیبهشت 93 ,رزرو تور کیش, تور کیش هتل داریوش اردیبهشت 93 , تور کیش ارزان,کیش آنلاین ,تور کیش بهار 93,کیش آنلاین ,تور کیش ارزان,کیش آنلاین

 

 

هتل دیدار کیش

هتل دیدار کیش

هتل سه ستاره دیدار به علت نوسازی کیفیت خود را افزایش داده است و در فاصله ی کمی از سواحل کیش و مسجد جامع کیش قرار گرفته است .این هتل به دلیل داشتن موقعیت مکانی خوب  و حمل و نقل شهری مسافران زیادی را جذب کرده است.اینترنت بی سیم در این هتل است.

 

 

مطالب مرتبط با تور کیش: کیش آنلاین ,تور کیش, تور کیش بهار 93 ,نرخ تور کیش, تور کیش اردیبهشت 93 ,رزرو تور کیش, تور کیش هتل داریوش اردیبهشت 93 , تور کیش ارزان,کیش آنلاین ,تور کیش بهار 93,کیش آنلاین ,تور کیش ارزان,کیش آنلاین

 

هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش



هتل لوتوس کیش  در قدیم نام آن هتل لاله بوده است. هتل لوتوس بازسازی شده و در زمستان 1390 بازگشایی شده است. هتل لوتوس کیش امکانات رفاهی از قبیل صبحانه, استقبال فرودگاهی و تخفیفات پارک دلفین ها و پرندگان را به مسافران خود ارائه می دهد.

عکس هتل لوتوس کیش


عکس هتل لوتوس کیش


عکس هتل لوتوس کیش


آدرس:جزیره کیش ، میدان امیر کبیر (روبروی پاساژ مروارید )-هتل لوتوس کیش
تلفن:4421237-

 

مطالب مرتبط با تور کیش: کیش آنلاین ,تور کیش, تور کیش بهار 93 ,نرخ تور کیش, تور کیش اردیبهشت 93 ,رزرو تور کیش, تور کیش هتل داریوش اردیبهشت 93 , تور کیش ارزان,کیش آنلاین ,تور کیش بهار 93,کیش آنلاین ,تور کیش ارزان,کیش آنلاین

 

 

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش

هتل 3 ستاره ی آرامیس در موقعیتی عالی قرار گرفته است و فاصله ی کمی تا مراکز خرید و تفریحی دارد.دارای استخر،سونا و ماساژ است

آدرس : جزیره ی کیش ٫میدان پردیس ٫ هتل آرامیس 

هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش

این هتل 4 ستاره بسیار لوکس و زیبا و شبیه دلفین طراحی شده است.

آدرس : کیش ٫ بلوار امیر کبیر، خیابان دریا 

مطالب مرتبط با تور کیش: کیش آنلاین ,تور کیش, تور کیش بهار 93 ,نرخ تور کیش, تور کیش اردیبهشت 93 ,رزرو تور کیش, تور کیش هتل داریوش اردیبهشت 93 , تور کیش ارزان,کیش آنلاین ,تور کیش بهار 93,کیش آنلاین ,تور کیش ارزان,کیش آنلاین

 

 

هتل اسپادانا کیش

تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: ارزانترین تور کیش، کیش آنلاین، تور کیش اردیبهشت 93، تور کیش بهار 93، تور کیش هتل داریوش اردیبهشت 93، تور کیش 93 ,
:: بازدید از این مطلب : 187

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

مسجد ما دین چین

 دیدنی های چین

مسجد مادین یکی از مساجد باستانی و از دیدنی ها و جاذبه های پکن محسوب می شود. مسجدی که نمونه ای عالی از معماری سنتی چینی با حیاط چهارضلعی و خانه هایی در اطراف آن است. این مسجد که بیانگر معماری اسلامی با ویژگی های معماری چینی محسوب میشود در سال 1991 میلادی مرمت و نوسازی شد.

 

روستای باستانی زیدی چین

دیدنی های چین

روستای باستانی زیدی چین

 

روستای باستانی زیدی از مکانها و دیدنی و باستانی چین در جنوب استان آن هویی در شهرستان یی قرار دارد، قدمت این روستا به قرن یازدهم میلادی بر می گردد و اوج شکوه خود را در قرنهای 14 تا 19 میلادی تجربه کرده. فاصله این روستا از کوه زرد چین 40KM میباشد. جاذبه های این روستای باستانی شامل 124 ساختمان قدیمی سلسله مینگ و چینگ میباشد و با تعداد زیادی از کنده کاری روی چوب، سنگ و کاشی تزئین شده. از دیگر دیدنی های آن میتوان به 99 کوچه تنگ و باریک و پر پیچ و خم روستا اشاره کرد که قسمت کوچکی از مکان های  دیدنی چین می باشد.

 

روستای باستانی زیدی چین

 

قصر تابستانی چین

 دیدنی های چین

این قصر بسيار ديدني و جذاب است . همانطور كه اسم قصر روي آن است به زيبايي آن نيز ميباشد و اين قصر زیبا محلي براي استراحت امپراطوران چين در تابستان بوده است.

 

قصر تابستانی چین

 

قصر تابستانی چین

 

پارک ملی لوسان در کوه های لو چین

 دیدنی های چین


این پارک زیبا ملی در استان جینگزی در کوه های لو قرار دارد. این کوه و مناظر دیدنی آن از دیدنی ترین و بینظیرترین مکان ها در چین به حساب می آید. این مکان دیدنی تنها در میان توریست های خارجی محبوبیت ندارد، بلکه مورد توجه خاص گردشگران داخلی نیز هست.

 پارک ملی لوسان در چین

شهری تاریخی و دست نخورده مربوط به چین کهن

دیدنی های چین

 

شهر تاریخی فنگهانگ در جنوب غربی چین در کوهپایه کوه و در کنار رودخانه توجیانگ قرار دارد که به شکل عجیبی و باورنکردنیی دست نخورده مانده . ساکنان این شهر سنتی زبان محلی خاصی هستند و فرهنگ های خاص خود را دارند. چهره این شهر از قرن 7 تا امروز هیچ تغییری نکرده . در این شهر میتوان بیشتر از 200 بنای تاریخی را پیدا کرد که شاید در شهرهای دیگر این کشور اینهمه آثار تاریخی را نتوان یکجا دید.

شهر تاریخی فنگهانگ

 

شهر تاریخی فنگهانگ

 

شهر تاریخی فنگهانگ

 

شهر تاریخی فنگهانگ

 

شهر تاریخی فنگهانگ

 

پسر آسمان کوهستانی زیبا در چین

دیدنی های چین

 

این کوهستان در بخش شمال غربی منطقه خوش منظره ولینگ یانگ دراستان هونان  چین قرار دارد که مشرف به دره سوکی میباشد. نام "tianzi" به معنی "پسر آسمان" اسک که لقب سنتی امپراتور چین میباشد. این کوهستان دارای اشکال عجیب و غریب و خاصی است. این تیغه های بلند سنگی که درمیان مه کوهستان تصاویری دلربا و زیبا و عجیب را به ایجاد میکند که یادآور افسانه خدایان در آیین چینی است. همچنین این کوهستان دارای آبشارها و غارهای زیبا و عجیب است که به جذابیت و زیبایی این کوهستان اضافه میکند و این منطقه شگفت انگیز را به 10 منطقه برتر توریستی گردشگری کشور چین تبدیل کرده .  منظره های بی ننظیر این کوهستان در4 فصل سال دیدنی و زیباست . بخصوص بعد از بارندگی زیبایی مثال نزدنی و خاصی را به همراه دارد. در این کوهستان گردشگران قادر خواهند بود با آیین ها و غذاهای محلی این بخش چین نیز آشنا شوند و همچنین از هوای پاک و دلچسب این کوهستان زیبا استفاده کنند.  تله کابین در این کوهستان به گردشگران این امکان را می دهد تا به ارتفاع 1300 متری این کوهستان بروند  و جاذبه های دره های اطراف را از بالا ببینند.

 

 کوهستان پسر آسمان

 

کوهستان پسر آسمان ، چین

 

کوه تای در چین

دیدنی های چین


این کوه زیبا به نام تای به عنوان چشم انداز جهان در سازمان یونسکو ثبت شده است در میان چینی ها یک کوه مقدس محسوب می شود. این کوه زیبا در جنوب استان جینیان و شمال شهر تیان قرار دارد و مسیر ارتباطی برای دستیابی به این کوه آسان است.

کوه تای در چین

 

 

مطالب مرتبظ : تور چین , تور چین بهار 93 , تورهای خوب چین , تور چین ,  تور چین , تور چین بهار 93 ,



:: برچسب‌ها: تور چین بهار 93 , تورهای خوب چین , تور چین , تور چین , تور چین بهار ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا


اين آرامگاه در خيابان طبرسي مشهد واقع شده در كوچه نوغان و نزديک فلكه طبرسي میباشد. در اين مكان " امام‌زاده محمد " مدفون میباشد که نسبت اين امامزاده با هجده واسطه به " امام سجاد (ع) " میباشد . گنبد اين آرامگاه آجري میباشد و به همين علت به آن گنبد خشتي میگویند . سبک معماري این آرامگاه به بناهاي دوره صفويه بسیار شباهت دارد.

 

شهر نیشابور که روزگاری فرسنگ در فرسنگ وسعت داشت امروزه تپه‌های کوچک و بزرگ پراکنده‌ای در جنوب شرقی نیشابور کنونی باقی مانده است . این تپه ها امروزه به آهنگران طرب آباد، سبزپوشان، مدرسه، تپه بازار، تپه قنات و شادیاخ شهرت دارند دارای بقایای ارگ و کهندژ و عمارات نیشابور در اعصار مختلف حیات شهر می باشند . از آن تپه ها تاکنون تپه قنات، سبزپوشان و طرب‌آباد در فاصله ای بین سالهای ۱۳۱۸-۱۳۱۵بوسیله هیات باستان شناسی موزه متروپولیتن حفاری شده. 

 


dیکی از تفرج‌گاه‌ها و مراکز ییلاقی قدیمی حاشیه مشهد، منطقه‌ای به نام وکیل‌آباد است که در گذشته به "میر طراز" معروف بوده و در انتهای بلواری به همین نام با مساحت بیشتر از 70 هکتار قرار دارد . این مکان در گذشته جزء املاک وکیل‌الرعایا حاج حسین ملک بوده و در سال 1348شمسی به طور رسمی وقف شد. یکی از مهمترین ویژگی‌های این مکان وجود درختان کهن و سر به فلک کشیده چنار و کاج است . آب موردنیاز این گردشگاه از طریق قنات بند گلستان بوده تامین میشد و یک رودخانه بسیار زیبای نیز در سطح آن جاری میباشد. علاوه بر جاذبه‌های طبیعی، نزدیک به این مکان شهربازی بسیار بزرگی به نام "کوهستان پارک شادی" و محوطه باغ ‌وحش بنا شده . باغ وکیل‌آباد سرمایه طبیعی و گردشگاهی خاطره‌انگیز مانند گذشته برای تمامی شهروندان و زائرین امام رضا(ع) میباشد که در حقیقت بخشی از هویت این شهر مذهبی شناخته میشود .

منطقه ییلاق شاندیز مشهد

 

منطقه شاندیز در ۳۸ کیلومتری غرب شهر مشهد قرار دارد که از گذشته به عنوان یکی از منطقه های ییلاقی دشت توس شناخته شده و مورد توجه قرار داشته و همچنین راه کاروانروی تابستانی مسیر شاندیز به توس از پستی و بلندی‌های همین منطقه گذر میکند . امروزه محور گردشگری ییلاق شاندیز علاوه بر خرابه هایی که جنبه تاریخی نیز دارد دارای مزار و رباطی کهن و فدیمی می‌باشد روستاهای سرآسیاب ، ارچنگ ، خادر ، شاندیز ، ابرده پایین ، ابرده بالا و زشک تشکیل میدهد . رودخانه‌ها و دره‌های زیاد شاندیز اقلیم متنوع و منظره های زیبایی از طبیعت را به بیننده عرضه می‌کند. 

 

 

 

 

مسجد گوهرشاد مشهد

 

مسجد گوهرشاد مشهد یکی از بزرگترین مسجدهای چهار ایوانی ایرانی می باشد که در سال 821 هجری قمری به دستور گوهرشاد همسر شاهرخ تیموری بنا شد. این مسجد با معماری قوام الدین شیرازی در مجموعه حرم امام رضا (ع) مشهد بنا شده. این مسجد با وسعت 9410 متر مربع دارای چهار ایوان است. که این ایوان ها دارای نام های مقصوره، دارالسیاده، حاجی حسن و آب و هفت شبستان است. وسیع ترین ایوان مسجد، ایوان مقصوره است که با مقرنس کاری و کتیبه خط ثلث بایسنغر میرزا و کاشی کاری قشنگی  تزئین شده. یکی از زیباییی های مسجد گوهرشاد مشهد منبر صاحب زمان است.

موزه مرکزی مشهد


موزه مرکزی مشهد در سال 1324 هجری قمری بنا شده و یکی از باارزشترین  موزه های ایران به حساب می آید. این موزه در صحن امام خمینی (ره) قرار دارد و شامل مجموعه ای از سکه های بی همتا از دوره های مختلف تاریخ، اشیای عتیقه مسی، سنگی، طلایی، مفرغی و... است. در این موزه کتیبه های تاریخی و نسخه های ارزشمند تاریخی دیگری وجود دارد که به مراجعه کنندگان نمایش داده می شود. در حال حاضر  11قسمت در این موزه وجود دارد که اشیاء نفیس و گرانبها را از هم جدا کرده.

باغ ملی مشهد



باغ ملی مشهد بوستانی کوچک است که در یکی از خیابان‌های قدیمی مشهد قرار دارد. این خیابان در زمانهای قدیم "ارگ" نام داشته و امروزه به نام امام خمینی(ره) شناخته میشود که در کنار بازار جنت قرار دارد . در زمانهای قدیم "ارگ شهر" یا ارگ اولیه جز املاک محمود سیستانی بود و. همچنین آب قنات رکن‌آباد که یکی از  قنات‌های معروف و قدیمی شهر مشهد میباشد نیز از وسط این باغ گذر میکرد. این باغ در سال 1345 شمسی بوسیله حاج‌ حسین ملک وقف شهرداری مشهد شد . 

 

 

مطالب مرتبط : بهترین تورهای مشهد , معرفی تورهای خوب و ارزان مشهد , تور مشهد , تور های

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بهترین تورهای مشهد , معرفی تورهای خوب و ارزان مشهد , تور مشهد , تور های ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا


این هتل 5 ستاره کیش دارای امکاناتی شامل استخر سرپوشيده ، سالن بدن سازی برای استفاده علاقه مندان به ورزش ، سونا بخار ، جکوزی ، زمين استاندارد تنيس ، اسپا و ماسا ژ تایلندی ، سالن زیبایی بانوان ، فروشگاه ، کافی شاپ ، کافی نت ، سالن همایش و پارک تفریحی میباشد که برای رفاه حال مسافران درنظر گرفته شده است.

آدرس و شماره تماس این هتل= جزيره كيش -نوار سياحتى شرقى - جنب برج هاى دو قلو 4465000-0764

 

 

این هتل 5 ستاره کیش یکی از بهترین هتل های کیش میباشد که الهام گرفته شده از تخت جمشید میباشد . این هتل شیک و زیبا دارای 160 اتاق و امکانات رفاهی بسیاری میباشد تا مسافران عزیز سفری خوش و به یادماندنی را تجربه کنند. آدرس و تلفن این هتل = جزیره زیبای کیش بلوار داریوش 07644444900

 


این هتل 5 ستاره دارای مساحت 100000 متر در بلندترين نقطه شمال شرقي کيش و رو به ساحل خلیج همیشه فارس بنا شده. این هتل در فضایی سر سبز با درختان انبوه قرار دارد. این هتل دارای 210 اطاق و 30 سوئیت واقع در ساختمان اصلی میباشد. در محوطه ی این هتل 2 استخر و سونا ،کافی شاپ،رستوران گردان با انواع غذاهای ایرانی و خارجی ، سالن آمفی تئاتر با ظرفیت 400 نفر ، سالن ورزشی بیلیارد ، تالار مخصوص ازدواج ، سالن کنفرانس و فروشگاه است. همچنین 80% اتاقهای این هتل رو به دریا میباشند.



هتل ارم کیش

 

هتل ارم کیش

 

 

 

هتل ارم کیش

 


این هتل 4 ستاره بین 2 میدان امیرکبیر و ساحل با فاصله اندکی از دریا و مراکز خرید واقع شده است . این هتل دارای اتاقهای 2 تخته، 3 تخته ،4 تخته و 5 تخته می باشد که همه اتاقها دارای تلویزیون ال سی دی، صندوق امانت شخصی و یخچال با مینی بار شارژ شده است. همچنین سرویس حمام داخل اتاقها با کابین دوشهای زیبا و کاملا بهداشتی با تجهیزات کامل است .همچنین لابی هتل دارای کافی شاپ شبانه روزی و اینترنت فعال میباشد. رستوران زیبای هتل با وعده های صبحانه، بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد پذیرای میهمانان عزیز داخلی و خارجی است. این هتل شامل سرویس مجهز و منظم برای ترانسفر فرودگاهی میباشد. هتل با کادری مجرب پذیرای کلیه میهمانان داخلی و خارجی و همچنین مسافران تور کیش می باشند.

این هتل در زمینی روبروی بازار ونوس بنا شده است. این هتل دارای 60 اتاق و 200 تخت است
آدرس هتل : روبروى بازار ونوس

 


این هتل 5 ستاره یکی از هتل های قدیمی و بزرگ کیش میباشد. هتل شایان کیش دارای 195 اتاق تجهیز شده ، سوئیت رو به دریا و سوئیت معمولی میباشد. و همچنین شامل امکاناتی مثل کافی نت و گیم نت،  کافی شاپ، آرایشگاه، رستوران ایرانی و خارجی، سالن کنفرانس، پارکینگ اختصاصی. همچنین فاصله هتل تا فرودگاه 7km و فاصله تا مرکز تجاری 3km میباشد .

هتل پارمیس کیش

 

هتل پارميس کیش در ميدان پرديس و مقابل بازار پرديس2 كيش قرار گرفته است. این هتل از دوست داشتنیترین هتلها در بین مسافران تور کیش  است و بهترین کیفیت را داراست . از امکانات این هتل میتوان به استخر ، سونا، جکوزی ، رستوران و فروشگاه برای خرید در محوطه ی هتل اشاره کرد.

هتل صدف کیش

 

هتل صدف کیش یکی از هتل های 5 ستاره جزیره میباشد و در زمینی به مساحت 15000 متر مربع و در سال 1381 بنا شده است . لابی این هتل 5 ستاره دارای دکوراسیون زیبا و جذابی میباشد. این هتل رو به کوهی با ارتفاع 27 متر با آبشاری زیبا ساخته شده است.

آدرس : جزیره کیش - میدان امیر کبیر - هتل 5 ستاره بین المللی صدف کیش

 

 

مطالب مرتبط: بهترین تورهای کیش , تور کیش ارزان , نرخ ارزان تورهای کیش , تور کیش ارزان ,



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین تورهای کیش , تور کیش ارزان , نرخ ارزان تورهای کیش , تور کیش ارزان , ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

یک پارک آبی به نام پارک آبی پاتایا در بخش جنوب پاتايا با انواع تفریحات آبی برای استفاده و تفریح مسافران و گردشگران وجود دارد.

 

پارک آبی پاتایا تایلند

 

 

 

پارک آبی پاتایا تایلند

 

بانجي چامپينگ تایلند

 

یکی از تفریح های لذت بخشی که در پاتایا از دیگر جاها ارزان تر است بانجی چامپینگ (Bungy Jump) می باشد. در شهر زیبای پاتایا 2 مجموعه بانجی وجود دارد که خدمات هر 2 به هم شبیه میباشد و تفاوت چندانی با هم ندارد. هردو این مجموعه ها از ایمنی قابل قبولی برخوردار هستند. پرش از ارتفاع ٥٠ متری تجربه ای فراموش نشدنی برای هر کسی است که به دنبال ماجراجویی می باشد . همچنین منظره ای که سر راه (ازبالای سکو تا سطح آب است ) می بینید بسیار زیبا و رویایی بوده و جالب تر اینکه تماس کوتاهی هم با آب در انتهای مسیر خواهید داشت تا تجربه برخورد با زمین را هم کسب کنید. در ضمن امکان پرش در شب و زیر نور ماه وجود دارد و همچنین بعد از پرش برگزاری یک جشن کوچک با همراهان به افتخار زنده بودنتان برگزار میشود .

 

بانجي چامپينگ تایلند

 

 

 

بانجي چامپينگ تایلند

 

غواصی در تایلند

 

یکی از تفریحاتی که برای مسافران و گردشگران تایلند وجود دارد قواصی میباشد. یکی از دیدنیترین مکانها برای مسافران در پاتايا گونه هاي دريايي زير آبها است. که بسیار بسیار مهیج و جالب است. همچنین شما میتوانید در زیر آب ها از خود عکس یادگاری بگیرید.

 

قواصی در تایلند

 

قواصی در تایلند

 

قواصی در تایلند

 

 

فیل سواری در جزیره پوکت تایلند



علاقه مندان به فیل سواری، در جزیره پوکت گونه ای متفاوت از سواری فیل را بر روی این حیوان عظیم الجثه در جنگل تجربه خواهند کرد. این سواری یکی از پر هیجانترین و  پرطرفدارترین تفریحات تایلند است که گردشگران و مسافران تور تایلند انجام می دهند. همچنین در هنگام سواری آرامی که دارند ، از زیبایی های طبیعت بکری که از آن عبور میکنند لذت می برند.

 

فیل سواری در جزیره پوکت تایلند

قایق سواری در تنداب در جزیره پوکت تایلند



قایق سواری در تنداب یکی از محبوب ترین و معروف ترین سرگرمی هایی پوکت است. گردشگران و مسافران تور تایلند زمانی که با قایق بادی مسیر ۴ کیلومتری را از بین جنگل ها عبور می کنند، یکی از پر ماجراترین و مفرحترین ساعت های خود را سپری میکنند. بهترین زمانی که برای این کار مناسب است در فصل بارندگی یعنی از ژوئن تا نوامبر میباشد.


 قایق سواری در تنداب در جزیره پوکت تایلند

 

 

مطالب مرتبط  : تور لحظه آخری تایلند , بهترین تورهای تایلند , معرفی تورهای تایلند , تور لحظه آخری تایلند , قیمت تورهای تایلند , قیمت تور تایلند , ارزانترین تورهای تایلند , قیمت تور تایلند ,



:: برچسب‌ها: تور لحظه آخری تایلند , بهترین تورهای تایلند , معرفی تورهای تایلند , تور لحظه آخری تایلند , قیمت تورهای تایلند , قیمت تور تایلند , ارزانترین تورهای تایلند , قیمت تور تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

ديدني هاي ترکيه

 



این پل که در مسیر خط راه آهن آناتولی-بغداد ساخته شده از بلنترین پلهای راه‌آهن ترکیه میباشد. که 2 طرف دره‌ای در درون رشته کوه توروس را به هم میرساند. طراحی و ساخت این پل در سال ۱۹۰۵ - ۱۹۰۷ میلادی بوده که یک مهندس آلمانی به نام وینکلرانجام داده است. 

 

 پل واردا ترکیه

شهر متروکه کایاکوی ترکیه

 

شهر کایاکوی در آناتولی کشور ترکیه است . در گذشته یکی از شهرهای پررونق ترکیه بوده است . در جریان جنگ بین یونان و ترک این شهر را ترک کردند و با تمام شدن جنگ هم به شهرشان برنگشتند که همین باعث شد کایاکوی متروکه شود. کایاکوی نزدیک به یک قرن عمر دارد.

 

شهر متروکه کایاکوی ترکیه

 


پل دو طبقه‌ی گالاتا، این پل بخش قدیمی شهر استانبول و بخش جدید گالاتاسرای را به هم متصل میکند. این پل در سال ۱۹۲۲ با طرحی از فریتس لئون‌هارت از مشهورترین مهندسان پل‌سازی در جهان بوده است، ساخته شد.

 پل گالاتا ترکیه 

 

ارگ آنکارا ترکیه

 

زیر بنای این ارگ ابتدا توسط غلاطیه ای ها بنا شد اما رومی ها بودند که آن را تکمیل کردند پس از آنها هم سلجوقی ها دست به کار شدند و این بنا را بازسازی و الحاقاتی را به آن اضافه کردند . بد نیست بدانید ناحیه اطراف و داخل ارگ که قدیمی ترین بخش آنکاراست نمونه های ظریفی از معماری سنتی این شهر را در خود جمع کرده است. به علاوه اطراف این ارگ فضای سرسبز و دلبازی دارد که بعد از یک گشت و گذار طولانی جای خوبی بای استراحت است.


این مکان بهشت روی زمین به حساب می آید. ایدر یایلاسی ( Ayder Yaylası) در منطقه کارادنیز در ۱۵ کیلومتری شهر چاملی همشین قرار دارد . منطقه ای ییلاقی و زیبا پوشیده شده از جنگل پراز درختان سبز و آبهای رونده که روحی تازه را به آدمی میبخشد .همچنین دارای ابگرمهای معدنی نیز می باشد . این مکان در اغلب فصول سال دارای هوایی بارانی است .بهترین زمان سفر به این مکان زیبا تابستان است . باران در فصل تابستان در این مکان کمتر میبارد. اکثر خانه ها یکی از اتاق های خود را با قیمت مناسب بصورت پانسیون در اختیار مسافران قرار میدهند تا بتوانند در این مکان زیبا اقامت داشته باشند .چنانکه با ماشین شخصی سفر می کنید بعد از گذر از مرز بازرگان مسیر ارزروم- ترابزون –ریزه و سپس به چاملی همشین خواهید رسید . و بعد از ۱۵ کیلومتر در ییلاق ایدر خواهید بود .

 ایدریایلاسی در ترکیه

 

 

 

ایدریایلاسی در ترکیه

مطالب مرتبط : تور ترکیه استانبول , بهترین تورهای ترکیه , نرخ تورهای ارزان ترکیه , تور ترکیه آنتالیا , تور



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: تور ترکیه استانبول , بهترین تورهای ترکیه , نرخ تورهای ارزان ترکیه , تور ترکیه آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

مراکز خريد ترکيه 

 

 مکز خرید ایستینی پارک ترکیه


این مرکز خرید بر پایه یک طراحی منحصر بفرد ساخته شده. این مکان که در سال 2007 افتتاح شد شامل 2 ناحیه سر پوشیده و سرباز است که یک پارک و یک بازار غذایی معتبر ترکی را تشکیل داده است. این فروشگاه به سه بخش تقسیم شده.یک فضای تفریحی اصلی در ساختمان مجلل 4 طبقه ایجاد شده است که دارای 12 سینما با 2600 صندلی به همراه یک سینمای IMAX سه بعدی ویژه کوکان می باشد. مرکز لوازم خانگی در این فروشگاه در یک میدان شهری فضای باز به همراه یک پارک سبز قرار گرفته است.

 

مرکز خرید ایستینی پارک ترکیه

 

مرکز خرید ایستینی پارک ترکیه

 


مرکز خرید  olivium جایی است که در روز سه شنبه هر هفته در آن اجناس به حراج گذاشته میشود. مرکزی که می توانید با تراموا و از طریق مسیر زیتون بونو در ایستگاه آکا شمسدین به آن دستیابی داشته باشید و در طبقات آن تمامی پوشاک و لوازم  مورد نیاز خود را با قیمتی ارزان تهیه کنید.

 



تانساش یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های مواد غذایی در ترکیه میباشد. در طبقه اول این فروشگاه طیف متنوعی از غذاهای محلی و خارجی با کیفیت بالا ارائه شده است همچنین در طبقه دوم هزاران محصول شامل لباس، لوازم الکترونیکی، وسایل تزئینی و... از برندهای بین المللی و ترک برای استفاده علاقه مندان قرار دارد تا مسافران و گردشگران بتوانند احتیاجات خود را از این فروشگاه تهیه کنند.

 

 

کلاس قیمتی این مرکز خرید متوسط میباشد. و همچنین دارای انواع کالا از قبیل کیف و کفش و لباس گرفته تا صنایع دستی، زیورآلات و ... در این فروشگاه میتوان تهیه کرد . ساعت کاری از 10 صبح تا  9 شب میباشد با امکانات جانبی فودکورت ، سینما و گالری.  این مرکز تجاری یکی از بهترین گزینه ها جهت خرید و تهیه سوغاتی در استانبول ترکیه می باشد.

 

مرکز خرید گالریا در ترکیه استانبول

 

 در دهه 80 میلادی نخست وزیر وقت ترکیه آقای تورگوت اوزات دستور  به ساخت این مرکز خرید داد . او ساخت این مرکز خرید را از  روی مراکز خرید گالریا در ایالات متحده امریکا ، شهرهای  هوستون و تگزاس برگرفته است . مساحت این مرکز 77000 متر مربع است . مرکز خرید گالریا که در جاده ساحلی منطقه آتاکوی قرار دارد دارای بوتیک و مغازه های بسیاری میباشد و همچنین دارای رستوران ، سینما ، سالن بولینگ و اسکیت روی یخ است . مرکز خرید گالریا در استانبول ترکیه در سال 1990 به دلیل طراحی پیچیده ، ساخت و ساز سریع و  ویژگی های  ساختاری به عنوان برجسته ترین  مرکز خرید جهان انتخاب شد .

 

مطالب مرتبط : تور ترکیه استانبول , بهترین تورهای ترکیه , نرخ تورهای ارزان ترکیه , تور ترکیه آنتالیا , تور



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: تور ترکیه استانبول , بهترین تورهای ترکیه , نرخ تورهای ارزان ترکیه , تور ترکیه آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

هتل هايت ريجنسي دبي

 

هتل هايت ريجنسي دبي يکي از بهترين مجلل ترين هتل هاي دبي است که داراي امکاناتي شامل زمين اختصاصي پاتيناژ ، رستوران گردان و اتاق هاي رو به به خليج هميشه فارس است را در اختيار  مسافران تور دبي قرار مي دهد . همچنين بازار طلا حدود 5 دقيقه تا اين هتل فاصله دارد . همچنين هتل هايت ريجنسي داراي يک ورزشگاه مدرن ، چند زمين تنيس ، مرکز تناسب اندام و زمين گلف مي باشد تا مسافران اين هتل بتوانند ساعاتي پر از آرامش را در اين هتل داشته باشند همچنين هتل نيز خدمات متفاوت ماساژ درماني را به ميهمانان ارائه مي دهد. اين هتل شامل 5 رستوران است که تنها رستوران گردان شهر دبي بحساب مي آيد . در ترياي هتل انواع نوشيدني نيز موجود ميباشد و نيز فاصله اين هتل اين هتل تا فرودگاه فقط 15 دقيقه ميباشد .

 

هتل آتلانتيس پالم دبي

 

هتل 5 ستاره آتلانتيس در جزيره معروف جميراي دبي قرار دارد و داراي چشم اندازهاي زيبايي از خليج هميشه فارس ميباشد . اين هتل داراي استخر دلفين ، پارک آبي وسيع و يک آکواريوم زير آب ميباشد . اتاق هاي هتل بسيار بزرگ بوده و به سبک عربي طراحي و ديزاين شده است . همه اتاق هاي هتل داراي تراس و چشم اندازي ديدني ميباشد  و همچنين داراي تلويزيون LCD وتختخوابهاي بزرگ است . يکي از غذاخوري هاي خوب هتل، رستوران کاتالان ميباشد که داراي انواع غذاهاي ايتاليايي و فرانسوي ميباشد.

 

هتل سامايا ديره دبي

 


هتل 5ستاره سامايا دبي فاصله کمي تا فرودگاه بين المللي دبي دارد و در موقعيتي خوب واقع در منطقه تجاري و اداري ديره ميباشد و رو به چشم انداز آب هاي زيباي دبي واقع شده است . از اين هتل به راحتي ميتوان به بازارهاي سنتي مرکز بين المللي پول دبي بازارهاي مدرن دبي و بعضي از مرکزهاي خريد شهر رسيد.

 

هتل برج العرب دبي

هتل مجلل و مدرن برج العرب يکي از هتل ها دنيا با بهترين طراحي ميباشد و امکانات و خدمات عالي را در اختيار مسافران تور دبيو ميهمانان خود قرار مي دهد . هتل برج العرب شبيه به يک بادبان طراحي و بنا شده است . سراسر اين هتل در خط ساحلي مي باشد . اين هتل داراي 202 سوئيت دوبلکس است که با پنجره هاي بزرگ رو به دريا ميباشد.

 

هتل کرون پلازا دبي

هتل 5 ستاره ي کرون پلازاي دبي در کنار يکي از شهرهاي مدرن دبي بنام فستيوال و نزديک آب نماي مرکز شهر واقع شده است . اين هتل در يکي از مدرنترين مرکزهاي همايش قرار دارد به همين خاطر بهترين مکان براي برپايي همايش هاي مختلف ميباشد . هتل کرون پلازا دبي در مرکز نقطه اقتصادي ، تفريحي و تجاري قرار دارد و فقط 2km با فرودگاه دبي فاصله دارد . بهترين نکته اين هتل اين است که استعمال دخانيات در تمام محوطه ي اين هتل 5 ستاره ممنوع ميباشد .

 

هتل تاج پالاس دبي


هتل تاج پالاس دبي يکي از هتل هاي 5 ستاره و  مجلل دبي ميباشد که داراي اتاق هايي به مساحت  61MM ميباشد و داراي امکاناتي مانند استخر ، اتاق هاي لوکس ، 6 رستوران ميباشد. از مزيت هاي اين هتل پنج ستاره اين است که ايستگاه مترو چند قدم با هتل فاصله دارد . اتاق هاي اين هتل امکاناتي مانند کف پارکت ، مبلمان کلاسيک ، اينترنت رايگان ، حمام لوکس و تراس اختصاصي بزرگ رو به شهر دارد . همچنين هتل آپارتمان هايي را در اختيار ميهمانان تور دبي قرار ميدهد. 

 

هتل امواج روتانا ساحل جميرا دبي


اين هتل پنج ستاره شامل چشم انداز بسيار زيبا به خليج فارس ميباشد و در ساحل جميرا واقع شده است . هتل امواج روتانا ساحل جميرا دبي شامل امکاناتي مانند سونا ، استخر روباز ، ورزشگاه ، جکوزي و اتاق هاي لوکس با تراس ميباشد . رستوران هتل انواع غذاهاي متنوع ايتاليايي و پيتزاهايي که در تنورهاي هيزمي آماده ميشوند ميباشد و همچنين در رستوران بني هانا انواع غذاهاي دريايي تازه ، سوشي و استيک به ميهمانان ارائه ميشود . امکانات اتاق هاي اين هتل 5 ستاره داراي تلويزيون LCD با گيرنده ماهواره ، حوله حمام ، سيستم تهويه مطبوع ، چاي و قهوه ساز ميباشد . فاصله اين هتل تا فروذگاه 30 KM و همچنين تا مرکز شهر 12KM  ميباشد .

 

هتل شرايتون کريک تاورز دبي

 


هتل شرايتون کريک تاورز دبي از هتل هاي 5 ستاره دبي ميباشد که در محيطي عالي و در مجاورت با آبنماي شهر دبي قرار دارد و همچنين اتاقهايي با پنجره هاي بزرگ رو به شهر ميباشد . همه ي اتاقهاي اين هتل داراي نمايشگر DVD ، تلويزيون LCD با گيرنده ماهواره ميباشند . امکانات ورزشي اين هتل مرکز سلامت هتل داراي  ورزشگاه مجهز به دستگاه هاي ورزشي ، سونا ، اتاق بخار و ماساژ درماني ميباشد . اين هتل فقط  3KM تا بازارهاي معروف طلا و ادويه دبي فاصله دارد و  همچنين فاصله ي هتل هتل شرايتون کريک تاورز دبي تا مراکز تجاري و سيتي سنتر ديره کمتر از 14 دقيقه ميباشد .

 

هتل سوفيتل دوبي جميرا بيچ دبي


هتل سوفيتل دوبي جميرا بيچ دبي از هتل هاي 5 ستاره دبي ميباشد که در ساحل جميرا و در شهر جديد دبي قرار دارد . اين هتل فقط 1KM تا تفريگاه ساحلي فاصله دارد و رو به درياي خليج هميشه فارس است . اين هتل داراي رستورانهاي خوب  ، سونا و امکانات ورزشي مدرن ميباشد . اتاقهاي بزرگ اين هتل 5 ستاره مجهز به تلويزيون LCD ، اثاثيه ، بالکن  اختصاصي و حمام با دوش جدا ميباشد .

 

 

هتل هبتور گرند ريزورت دبي


هتل هبتور گرند ريزورت دبي از هتل هاي 5 ستاره دبي است که در ساحل جميرا واقع شده است و پنجره ي اتاق هاي باشکوه و زيباي اين هتل رو به باغ و خليج هميشه فارس ميباشد . اين هتل داراي امکانات رفاهي مانند ساحل اختصاصي و استخرهاي روباز است . اتاق هاي اين هتل همگي مجهز به تلويزيون LCD با گيرنده ماهواره و دستگاه DVD ميباشد . همچنين اين هتل داراي رستوران و 12 تريا ميباشد . رستوران هاي اين هتل انواع غذاهاي بين المللي مثل غذاهاي انگليسي ، ايتاليايي ، تايلندي و لبناني را براي علاقه مندان به اين غذاها سرو ميکند . همچنين اين هتل داراي 2 زمين اسکواش ، 2 زمين تنيس و باشگاه کودکان ميباشد . اين هتل 5 ستاره در کنار  تفريحگاه ساحلي دبي قرار دارد .همچنين فاصله اين هتل تا مرکز خريد دبي فقط 10 دقيقه ميباشد .

 

 

مطالب مرتبط : هتل هاي دبي , تور دبي , بهترين تورهاي دبي , تور دبي ارديبهشت 93 , نرخ تورهاي دبي , بهترين و ارزانترين تورهاي دبي , تور دبي ارديبهشت 93 , تور لحظه آخري دبي , نرخ تورهاي دبي ,تور



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل هاي دبي , تور دبي , بهترين تورهاي دبي , تور دبي ارديبهشت 93 , نرخ تورهاي دبي , بهترين و ارزانترين تورهاي دبي , تور دبي ارديبهشت 93 , تور لحظه آخري دبي , نرخ تورهاي دبي ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 ارديبهشت 1393 | نظرات ()