نوشته شده توسط : مهسا


اين آرامگاه در خيابان طبرسي مشهد واقع شده در كوچه نوغان و نزديک فلكه طبرسي میباشد. در اين مكان " امام‌زاده محمد " مدفون میباشد که نسبت اين امامزاده با هجده واسطه به " امام سجاد (ع) " میباشد . گنبد اين آرامگاه آجري میباشد و به همين علت به آن گنبد خشتي میگویند . سبک معماري این آرامگاه به بناهاي دوره صفويه بسیار شباهت دارد.

 

شهر نیشابور که روزگاری فرسنگ در فرسنگ وسعت داشت امروزه تپه‌های کوچک و بزرگ پراکنده‌ای در جنوب شرقی نیشابور کنونی باقی مانده است . این تپه ها امروزه به آهنگران طرب آباد، سبزپوشان، مدرسه، تپه بازار، تپه قنات و شادیاخ شهرت دارند دارای بقایای ارگ و کهندژ و عمارات نیشابور در اعصار مختلف حیات شهر می باشند . از آن تپه ها تاکنون تپه قنات، سبزپوشان و طرب‌آباد در فاصله ای بین سالهای ۱۳۱۸-۱۳۱۵بوسیله هیات باستان شناسی موزه متروپولیتن حفاری شده. 

 


dیکی از تفرج‌گاه‌ها و مراکز ییلاقی قدیمی حاشیه مشهد، منطقه‌ای به نام وکیل‌آباد است که در گذشته به "میر طراز" معروف بوده و در انتهای بلواری به همین نام با مساحت بیشتر از 70 هکتار قرار دارد . این مکان در گذشته جزء املاک وکیل‌الرعایا حاج حسین ملک بوده و در سال 1348شمسی به طور رسمی وقف شد. یکی از مهمترین ویژگی‌های این مکان وجود درختان کهن و سر به فلک کشیده چنار و کاج است . آب موردنیاز این گردشگاه از طریق قنات بند گلستان بوده تامین میشد و یک رودخانه بسیار زیبای نیز در سطح آن جاری میباشد. علاوه بر جاذبه‌های طبیعی، نزدیک به این مکان شهربازی بسیار بزرگی به نام "کوهستان پارک شادی" و محوطه باغ ‌وحش بنا شده . باغ وکیل‌آباد سرمایه طبیعی و گردشگاهی خاطره‌انگیز مانند گذشته برای تمامی شهروندان و زائرین امام رضا(ع) میباشد که در حقیقت بخشی از هویت این شهر مذهبی شناخته میشود .

منطقه ییلاق شاندیز مشهد

 

منطقه شاندیز در ۳۸ کیلومتری غرب شهر مشهد قرار دارد که از گذشته به عنوان یکی از منطقه های ییلاقی دشت توس شناخته شده و مورد توجه قرار داشته و همچنین راه کاروانروی تابستانی مسیر شاندیز به توس از پستی و بلندی‌های همین منطقه گذر میکند . امروزه محور گردشگری ییلاق شاندیز علاوه بر خرابه هایی که جنبه تاریخی نیز دارد دارای مزار و رباطی کهن و فدیمی می‌باشد روستاهای سرآسیاب ، ارچنگ ، خادر ، شاندیز ، ابرده پایین ، ابرده بالا و زشک تشکیل میدهد . رودخانه‌ها و دره‌های زیاد شاندیز اقلیم متنوع و منظره های زیبایی از طبیعت را به بیننده عرضه می‌کند. 

 

 

 

 

مسجد گوهرشاد مشهد

 

مسجد گوهرشاد مشهد یکی از بزرگترین مسجدهای چهار ایوانی ایرانی می باشد که در سال 821 هجری قمری به دستور گوهرشاد همسر شاهرخ تیموری بنا شد. این مسجد با معماری قوام الدین شیرازی در مجموعه حرم امام رضا (ع) مشهد بنا شده. این مسجد با وسعت 9410 متر مربع دارای چهار ایوان است. که این ایوان ها دارای نام های مقصوره، دارالسیاده، حاجی حسن و آب و هفت شبستان است. وسیع ترین ایوان مسجد، ایوان مقصوره است که با مقرنس کاری و کتیبه خط ثلث بایسنغر میرزا و کاشی کاری قشنگی  تزئین شده. یکی از زیباییی های مسجد گوهرشاد مشهد منبر صاحب زمان است.

موزه مرکزی مشهد


موزه مرکزی مشهد در سال 1324 هجری قمری بنا شده و یکی از باارزشترین  موزه های ایران به حساب می آید. این موزه در صحن امام خمینی (ره) قرار دارد و شامل مجموعه ای از سکه های بی همتا از دوره های مختلف تاریخ، اشیای عتیقه مسی، سنگی، طلایی، مفرغی و... است. در این موزه کتیبه های تاریخی و نسخه های ارزشمند تاریخی دیگری وجود دارد که به مراجعه کنندگان نمایش داده می شود. در حال حاضر  11قسمت در این موزه وجود دارد که اشیاء نفیس و گرانبها را از هم جدا کرده.

باغ ملی مشهد



باغ ملی مشهد بوستانی کوچک است که در یکی از خیابان‌های قدیمی مشهد قرار دارد. این خیابان در زمانهای قدیم "ارگ" نام داشته و امروزه به نام امام خمینی(ره) شناخته میشود که در کنار بازار جنت قرار دارد . در زمانهای قدیم "ارگ شهر" یا ارگ اولیه جز املاک محمود سیستانی بود و. همچنین آب قنات رکن‌آباد که یکی از  قنات‌های معروف و قدیمی شهر مشهد میباشد نیز از وسط این باغ گذر میکرد. این باغ در سال 1345 شمسی بوسیله حاج‌ حسین ملک وقف شهرداری مشهد شد . 

 

 

مطالب مرتبط : بهترین تورهای مشهد , معرفی تورهای خوب و ارزان مشهد , تور مشهد , تور های

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بهترین تورهای مشهد , معرفی تورهای خوب و ارزان مشهد , تور مشهد , تور های ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا


این هتل 5 ستاره کیش دارای امکاناتی شامل استخر سرپوشيده ، سالن بدن سازی برای استفاده علاقه مندان به ورزش ، سونا بخار ، جکوزی ، زمين استاندارد تنيس ، اسپا و ماسا ژ تایلندی ، سالن زیبایی بانوان ، فروشگاه ، کافی شاپ ، کافی نت ، سالن همایش و پارک تفریحی میباشد که برای رفاه حال مسافران درنظر گرفته شده است.

آدرس و شماره تماس این هتل= جزيره كيش -نوار سياحتى شرقى - جنب برج هاى دو قلو 4465000-0764

 

 

این هتل 5 ستاره کیش یکی از بهترین هتل های کیش میباشد که الهام گرفته شده از تخت جمشید میباشد . این هتل شیک و زیبا دارای 160 اتاق و امکانات رفاهی بسیاری میباشد تا مسافران عزیز سفری خوش و به یادماندنی را تجربه کنند. آدرس و تلفن این هتل = جزیره زیبای کیش بلوار داریوش 07644444900

 


این هتل 5 ستاره دارای مساحت 100000 متر در بلندترين نقطه شمال شرقي کيش و رو به ساحل خلیج همیشه فارس بنا شده. این هتل در فضایی سر سبز با درختان انبوه قرار دارد. این هتل دارای 210 اطاق و 30 سوئیت واقع در ساختمان اصلی میباشد. در محوطه ی این هتل 2 استخر و سونا ،کافی شاپ،رستوران گردان با انواع غذاهای ایرانی و خارجی ، سالن آمفی تئاتر با ظرفیت 400 نفر ، سالن ورزشی بیلیارد ، تالار مخصوص ازدواج ، سالن کنفرانس و فروشگاه است. همچنین 80% اتاقهای این هتل رو به دریا میباشند.



هتل ارم کیش

 

هتل ارم کیش

 

 

 

هتل ارم کیش

 


این هتل 4 ستاره بین 2 میدان امیرکبیر و ساحل با فاصله اندکی از دریا و مراکز خرید واقع شده است . این هتل دارای اتاقهای 2 تخته، 3 تخته ،4 تخته و 5 تخته می باشد که همه اتاقها دارای تلویزیون ال سی دی، صندوق امانت شخصی و یخچال با مینی بار شارژ شده است. همچنین سرویس حمام داخل اتاقها با کابین دوشهای زیبا و کاملا بهداشتی با تجهیزات کامل است .همچنین لابی هتل دارای کافی شاپ شبانه روزی و اینترنت فعال میباشد. رستوران زیبای هتل با وعده های صبحانه، بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد پذیرای میهمانان عزیز داخلی و خارجی است. این هتل شامل سرویس مجهز و منظم برای ترانسفر فرودگاهی میباشد. هتل با کادری مجرب پذیرای کلیه میهمانان داخلی و خارجی و همچنین مسافران تور کیش می باشند.

این هتل در زمینی روبروی بازار ونوس بنا شده است. این هتل دارای 60 اتاق و 200 تخت است
آدرس هتل : روبروى بازار ونوس

 


این هتل 5 ستاره یکی از هتل های قدیمی و بزرگ کیش میباشد. هتل شایان کیش دارای 195 اتاق تجهیز شده ، سوئیت رو به دریا و سوئیت معمولی میباشد. و همچنین شامل امکاناتی مثل کافی نت و گیم نت،  کافی شاپ، آرایشگاه، رستوران ایرانی و خارجی، سالن کنفرانس، پارکینگ اختصاصی. همچنین فاصله هتل تا فرودگاه 7km و فاصله تا مرکز تجاری 3km میباشد .

هتل پارمیس کیش

 

هتل پارميس کیش در ميدان پرديس و مقابل بازار پرديس2 كيش قرار گرفته است. این هتل از دوست داشتنیترین هتلها در بین مسافران تور کیش  است و بهترین کیفیت را داراست . از امکانات این هتل میتوان به استخر ، سونا، جکوزی ، رستوران و فروشگاه برای خرید در محوطه ی هتل اشاره کرد.

هتل صدف کیش

 

هتل صدف کیش یکی از هتل های 5 ستاره جزیره میباشد و در زمینی به مساحت 15000 متر مربع و در سال 1381 بنا شده است . لابی این هتل 5 ستاره دارای دکوراسیون زیبا و جذابی میباشد. این هتل رو به کوهی با ارتفاع 27 متر با آبشاری زیبا ساخته شده است.

آدرس : جزیره کیش - میدان امیر کبیر - هتل 5 ستاره بین المللی صدف کیش

 

 

مطالب مرتبط: بهترین تورهای کیش , تور کیش ارزان , نرخ ارزان تورهای کیش , تور کیش ارزان ,



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین تورهای کیش , تور کیش ارزان , نرخ ارزان تورهای کیش , تور کیش ارزان , ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

یک پارک آبی به نام پارک آبی پاتایا در بخش جنوب پاتايا با انواع تفریحات آبی برای استفاده و تفریح مسافران و گردشگران وجود دارد.

 

پارک آبی پاتایا تایلند

 

 

 

پارک آبی پاتایا تایلند

 

بانجي چامپينگ تایلند

 

یکی از تفریح های لذت بخشی که در پاتایا از دیگر جاها ارزان تر است بانجی چامپینگ (Bungy Jump) می باشد. در شهر زیبای پاتایا 2 مجموعه بانجی وجود دارد که خدمات هر 2 به هم شبیه میباشد و تفاوت چندانی با هم ندارد. هردو این مجموعه ها از ایمنی قابل قبولی برخوردار هستند. پرش از ارتفاع ٥٠ متری تجربه ای فراموش نشدنی برای هر کسی است که به دنبال ماجراجویی می باشد . همچنین منظره ای که سر راه (ازبالای سکو تا سطح آب است ) می بینید بسیار زیبا و رویایی بوده و جالب تر اینکه تماس کوتاهی هم با آب در انتهای مسیر خواهید داشت تا تجربه برخورد با زمین را هم کسب کنید. در ضمن امکان پرش در شب و زیر نور ماه وجود دارد و همچنین بعد از پرش برگزاری یک جشن کوچک با همراهان به افتخار زنده بودنتان برگزار میشود .

 

بانجي چامپينگ تایلند

 

 

 

بانجي چامپينگ تایلند

 

غواصی در تایلند

 

یکی از تفریحاتی که برای مسافران و گردشگران تایلند وجود دارد قواصی میباشد. یکی از دیدنیترین مکانها برای مسافران در پاتايا گونه هاي دريايي زير آبها است. که بسیار بسیار مهیج و جالب است. همچنین شما میتوانید در زیر آب ها از خود عکس یادگاری بگیرید.

 

قواصی در تایلند

 

قواصی در تایلند

 

قواصی در تایلند

 

 

فیل سواری در جزیره پوکت تایلند



علاقه مندان به فیل سواری، در جزیره پوکت گونه ای متفاوت از سواری فیل را بر روی این حیوان عظیم الجثه در جنگل تجربه خواهند کرد. این سواری یکی از پر هیجانترین و  پرطرفدارترین تفریحات تایلند است که گردشگران و مسافران تور تایلند انجام می دهند. همچنین در هنگام سواری آرامی که دارند ، از زیبایی های طبیعت بکری که از آن عبور میکنند لذت می برند.

 

فیل سواری در جزیره پوکت تایلند

قایق سواری در تنداب در جزیره پوکت تایلند



قایق سواری در تنداب یکی از محبوب ترین و معروف ترین سرگرمی هایی پوکت است. گردشگران و مسافران تور تایلند زمانی که با قایق بادی مسیر ۴ کیلومتری را از بین جنگل ها عبور می کنند، یکی از پر ماجراترین و مفرحترین ساعت های خود را سپری میکنند. بهترین زمانی که برای این کار مناسب است در فصل بارندگی یعنی از ژوئن تا نوامبر میباشد.


 قایق سواری در تنداب در جزیره پوکت تایلند

 

 

مطالب مرتبط  : تور لحظه آخری تایلند , بهترین تورهای تایلند , معرفی تورهای تایلند , تور لحظه آخری تایلند , قیمت تورهای تایلند , قیمت تور تایلند , ارزانترین تورهای تایلند , قیمت تور تایلند ,



:: برچسب‌ها: تور لحظه آخری تایلند , بهترین تورهای تایلند , معرفی تورهای تایلند , تور لحظه آخری تایلند , قیمت تورهای تایلند , قیمت تور تایلند , ارزانترین تورهای تایلند , قیمت تور تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

ديدني هاي ترکيه

 



این پل که در مسیر خط راه آهن آناتولی-بغداد ساخته شده از بلنترین پلهای راه‌آهن ترکیه میباشد. که 2 طرف دره‌ای در درون رشته کوه توروس را به هم میرساند. طراحی و ساخت این پل در سال ۱۹۰۵ - ۱۹۰۷ میلادی بوده که یک مهندس آلمانی به نام وینکلرانجام داده است. 

 

 پل واردا ترکیه

شهر متروکه کایاکوی ترکیه

 

شهر کایاکوی در آناتولی کشور ترکیه است . در گذشته یکی از شهرهای پررونق ترکیه بوده است . در جریان جنگ بین یونان و ترک این شهر را ترک کردند و با تمام شدن جنگ هم به شهرشان برنگشتند که همین باعث شد کایاکوی متروکه شود. کایاکوی نزدیک به یک قرن عمر دارد.

 

شهر متروکه کایاکوی ترکیه

 


پل دو طبقه‌ی گالاتا، این پل بخش قدیمی شهر استانبول و بخش جدید گالاتاسرای را به هم متصل میکند. این پل در سال ۱۹۲۲ با طرحی از فریتس لئون‌هارت از مشهورترین مهندسان پل‌سازی در جهان بوده است، ساخته شد.

 پل گالاتا ترکیه 

 

ارگ آنکارا ترکیه

 

زیر بنای این ارگ ابتدا توسط غلاطیه ای ها بنا شد اما رومی ها بودند که آن را تکمیل کردند پس از آنها هم سلجوقی ها دست به کار شدند و این بنا را بازسازی و الحاقاتی را به آن اضافه کردند . بد نیست بدانید ناحیه اطراف و داخل ارگ که قدیمی ترین بخش آنکاراست نمونه های ظریفی از معماری سنتی این شهر را در خود جمع کرده است. به علاوه اطراف این ارگ فضای سرسبز و دلبازی دارد که بعد از یک گشت و گذار طولانی جای خوبی بای استراحت است.


این مکان بهشت روی زمین به حساب می آید. ایدر یایلاسی ( Ayder Yaylası) در منطقه کارادنیز در ۱۵ کیلومتری شهر چاملی همشین قرار دارد . منطقه ای ییلاقی و زیبا پوشیده شده از جنگل پراز درختان سبز و آبهای رونده که روحی تازه را به آدمی میبخشد .همچنین دارای ابگرمهای معدنی نیز می باشد . این مکان در اغلب فصول سال دارای هوایی بارانی است .بهترین زمان سفر به این مکان زیبا تابستان است . باران در فصل تابستان در این مکان کمتر میبارد. اکثر خانه ها یکی از اتاق های خود را با قیمت مناسب بصورت پانسیون در اختیار مسافران قرار میدهند تا بتوانند در این مکان زیبا اقامت داشته باشند .چنانکه با ماشین شخصی سفر می کنید بعد از گذر از مرز بازرگان مسیر ارزروم- ترابزون –ریزه و سپس به چاملی همشین خواهید رسید . و بعد از ۱۵ کیلومتر در ییلاق ایدر خواهید بود .

 ایدریایلاسی در ترکیه

 

 

 

ایدریایلاسی در ترکیه

مطالب مرتبط : تور ترکیه استانبول , بهترین تورهای ترکیه , نرخ تورهای ارزان ترکیه , تور ترکیه آنتالیا , تور



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: تور ترکیه استانبول , بهترین تورهای ترکیه , نرخ تورهای ارزان ترکیه , تور ترکیه آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

مراکز خريد ترکيه 

 

 مکز خرید ایستینی پارک ترکیه


این مرکز خرید بر پایه یک طراحی منحصر بفرد ساخته شده. این مکان که در سال 2007 افتتاح شد شامل 2 ناحیه سر پوشیده و سرباز است که یک پارک و یک بازار غذایی معتبر ترکی را تشکیل داده است. این فروشگاه به سه بخش تقسیم شده.یک فضای تفریحی اصلی در ساختمان مجلل 4 طبقه ایجاد شده است که دارای 12 سینما با 2600 صندلی به همراه یک سینمای IMAX سه بعدی ویژه کوکان می باشد. مرکز لوازم خانگی در این فروشگاه در یک میدان شهری فضای باز به همراه یک پارک سبز قرار گرفته است.

 

مرکز خرید ایستینی پارک ترکیه

 

مرکز خرید ایستینی پارک ترکیه

 


مرکز خرید  olivium جایی است که در روز سه شنبه هر هفته در آن اجناس به حراج گذاشته میشود. مرکزی که می توانید با تراموا و از طریق مسیر زیتون بونو در ایستگاه آکا شمسدین به آن دستیابی داشته باشید و در طبقات آن تمامی پوشاک و لوازم  مورد نیاز خود را با قیمتی ارزان تهیه کنید.

 



تانساش یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های مواد غذایی در ترکیه میباشد. در طبقه اول این فروشگاه طیف متنوعی از غذاهای محلی و خارجی با کیفیت بالا ارائه شده است همچنین در طبقه دوم هزاران محصول شامل لباس، لوازم الکترونیکی، وسایل تزئینی و... از برندهای بین المللی و ترک برای استفاده علاقه مندان قرار دارد تا مسافران و گردشگران بتوانند احتیاجات خود را از این فروشگاه تهیه کنند.

 

 

کلاس قیمتی این مرکز خرید متوسط میباشد. و همچنین دارای انواع کالا از قبیل کیف و کفش و لباس گرفته تا صنایع دستی، زیورآلات و ... در این فروشگاه میتوان تهیه کرد . ساعت کاری از 10 صبح تا  9 شب میباشد با امکانات جانبی فودکورت ، سینما و گالری.  این مرکز تجاری یکی از بهترین گزینه ها جهت خرید و تهیه سوغاتی در استانبول ترکیه می باشد.

 

مرکز خرید گالریا در ترکیه استانبول

 

 در دهه 80 میلادی نخست وزیر وقت ترکیه آقای تورگوت اوزات دستور  به ساخت این مرکز خرید داد . او ساخت این مرکز خرید را از  روی مراکز خرید گالریا در ایالات متحده امریکا ، شهرهای  هوستون و تگزاس برگرفته است . مساحت این مرکز 77000 متر مربع است . مرکز خرید گالریا که در جاده ساحلی منطقه آتاکوی قرار دارد دارای بوتیک و مغازه های بسیاری میباشد و همچنین دارای رستوران ، سینما ، سالن بولینگ و اسکیت روی یخ است . مرکز خرید گالریا در استانبول ترکیه در سال 1990 به دلیل طراحی پیچیده ، ساخت و ساز سریع و  ویژگی های  ساختاری به عنوان برجسته ترین  مرکز خرید جهان انتخاب شد .

 

مطالب مرتبط : تور ترکیه استانبول , بهترین تورهای ترکیه , نرخ تورهای ارزان ترکیه , تور ترکیه آنتالیا , تور



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: تور ترکیه استانبول , بهترین تورهای ترکیه , نرخ تورهای ارزان ترکیه , تور ترکیه آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

هتل هايت ريجنسي دبي

 

هتل هايت ريجنسي دبي يکي از بهترين مجلل ترين هتل هاي دبي است که داراي امکاناتي شامل زمين اختصاصي پاتيناژ ، رستوران گردان و اتاق هاي رو به به خليج هميشه فارس است را در اختيار  مسافران تور دبي قرار مي دهد . همچنين بازار طلا حدود 5 دقيقه تا اين هتل فاصله دارد . همچنين هتل هايت ريجنسي داراي يک ورزشگاه مدرن ، چند زمين تنيس ، مرکز تناسب اندام و زمين گلف مي باشد تا مسافران اين هتل بتوانند ساعاتي پر از آرامش را در اين هتل داشته باشند همچنين هتل نيز خدمات متفاوت ماساژ درماني را به ميهمانان ارائه مي دهد. اين هتل شامل 5 رستوران است که تنها رستوران گردان شهر دبي بحساب مي آيد . در ترياي هتل انواع نوشيدني نيز موجود ميباشد و نيز فاصله اين هتل اين هتل تا فرودگاه فقط 15 دقيقه ميباشد .

 

هتل آتلانتيس پالم دبي

 

هتل 5 ستاره آتلانتيس در جزيره معروف جميراي دبي قرار دارد و داراي چشم اندازهاي زيبايي از خليج هميشه فارس ميباشد . اين هتل داراي استخر دلفين ، پارک آبي وسيع و يک آکواريوم زير آب ميباشد . اتاق هاي هتل بسيار بزرگ بوده و به سبک عربي طراحي و ديزاين شده است . همه اتاق هاي هتل داراي تراس و چشم اندازي ديدني ميباشد  و همچنين داراي تلويزيون LCD وتختخوابهاي بزرگ است . يکي از غذاخوري هاي خوب هتل، رستوران کاتالان ميباشد که داراي انواع غذاهاي ايتاليايي و فرانسوي ميباشد.

 

هتل سامايا ديره دبي

 


هتل 5ستاره سامايا دبي فاصله کمي تا فرودگاه بين المللي دبي دارد و در موقعيتي خوب واقع در منطقه تجاري و اداري ديره ميباشد و رو به چشم انداز آب هاي زيباي دبي واقع شده است . از اين هتل به راحتي ميتوان به بازارهاي سنتي مرکز بين المللي پول دبي بازارهاي مدرن دبي و بعضي از مرکزهاي خريد شهر رسيد.

 

هتل برج العرب دبي

هتل مجلل و مدرن برج العرب يکي از هتل ها دنيا با بهترين طراحي ميباشد و امکانات و خدمات عالي را در اختيار مسافران تور دبيو ميهمانان خود قرار مي دهد . هتل برج العرب شبيه به يک بادبان طراحي و بنا شده است . سراسر اين هتل در خط ساحلي مي باشد . اين هتل داراي 202 سوئيت دوبلکس است که با پنجره هاي بزرگ رو به دريا ميباشد.

 

هتل کرون پلازا دبي

هتل 5 ستاره ي کرون پلازاي دبي در کنار يکي از شهرهاي مدرن دبي بنام فستيوال و نزديک آب نماي مرکز شهر واقع شده است . اين هتل در يکي از مدرنترين مرکزهاي همايش قرار دارد به همين خاطر بهترين مکان براي برپايي همايش هاي مختلف ميباشد . هتل کرون پلازا دبي در مرکز نقطه اقتصادي ، تفريحي و تجاري قرار دارد و فقط 2km با فرودگاه دبي فاصله دارد . بهترين نکته اين هتل اين است که استعمال دخانيات در تمام محوطه ي اين هتل 5 ستاره ممنوع ميباشد .

 

هتل تاج پالاس دبي


هتل تاج پالاس دبي يکي از هتل هاي 5 ستاره و  مجلل دبي ميباشد که داراي اتاق هايي به مساحت  61MM ميباشد و داراي امکاناتي مانند استخر ، اتاق هاي لوکس ، 6 رستوران ميباشد. از مزيت هاي اين هتل پنج ستاره اين است که ايستگاه مترو چند قدم با هتل فاصله دارد . اتاق هاي اين هتل امکاناتي مانند کف پارکت ، مبلمان کلاسيک ، اينترنت رايگان ، حمام لوکس و تراس اختصاصي بزرگ رو به شهر دارد . همچنين هتل آپارتمان هايي را در اختيار ميهمانان تور دبي قرار ميدهد. 

 

هتل امواج روتانا ساحل جميرا دبي


اين هتل پنج ستاره شامل چشم انداز بسيار زيبا به خليج فارس ميباشد و در ساحل جميرا واقع شده است . هتل امواج روتانا ساحل جميرا دبي شامل امکاناتي مانند سونا ، استخر روباز ، ورزشگاه ، جکوزي و اتاق هاي لوکس با تراس ميباشد . رستوران هتل انواع غذاهاي متنوع ايتاليايي و پيتزاهايي که در تنورهاي هيزمي آماده ميشوند ميباشد و همچنين در رستوران بني هانا انواع غذاهاي دريايي تازه ، سوشي و استيک به ميهمانان ارائه ميشود . امکانات اتاق هاي اين هتل 5 ستاره داراي تلويزيون LCD با گيرنده ماهواره ، حوله حمام ، سيستم تهويه مطبوع ، چاي و قهوه ساز ميباشد . فاصله اين هتل تا فروذگاه 30 KM و همچنين تا مرکز شهر 12KM  ميباشد .

 

هتل شرايتون کريک تاورز دبي

 


هتل شرايتون کريک تاورز دبي از هتل هاي 5 ستاره دبي ميباشد که در محيطي عالي و در مجاورت با آبنماي شهر دبي قرار دارد و همچنين اتاقهايي با پنجره هاي بزرگ رو به شهر ميباشد . همه ي اتاقهاي اين هتل داراي نمايشگر DVD ، تلويزيون LCD با گيرنده ماهواره ميباشند . امکانات ورزشي اين هتل مرکز سلامت هتل داراي  ورزشگاه مجهز به دستگاه هاي ورزشي ، سونا ، اتاق بخار و ماساژ درماني ميباشد . اين هتل فقط  3KM تا بازارهاي معروف طلا و ادويه دبي فاصله دارد و  همچنين فاصله ي هتل هتل شرايتون کريک تاورز دبي تا مراکز تجاري و سيتي سنتر ديره کمتر از 14 دقيقه ميباشد .

 

هتل سوفيتل دوبي جميرا بيچ دبي


هتل سوفيتل دوبي جميرا بيچ دبي از هتل هاي 5 ستاره دبي ميباشد که در ساحل جميرا و در شهر جديد دبي قرار دارد . اين هتل فقط 1KM تا تفريگاه ساحلي فاصله دارد و رو به درياي خليج هميشه فارس است . اين هتل داراي رستورانهاي خوب  ، سونا و امکانات ورزشي مدرن ميباشد . اتاقهاي بزرگ اين هتل 5 ستاره مجهز به تلويزيون LCD ، اثاثيه ، بالکن  اختصاصي و حمام با دوش جدا ميباشد .

 

 

هتل هبتور گرند ريزورت دبي


هتل هبتور گرند ريزورت دبي از هتل هاي 5 ستاره دبي است که در ساحل جميرا واقع شده است و پنجره ي اتاق هاي باشکوه و زيباي اين هتل رو به باغ و خليج هميشه فارس ميباشد . اين هتل داراي امکانات رفاهي مانند ساحل اختصاصي و استخرهاي روباز است . اتاق هاي اين هتل همگي مجهز به تلويزيون LCD با گيرنده ماهواره و دستگاه DVD ميباشد . همچنين اين هتل داراي رستوران و 12 تريا ميباشد . رستوران هاي اين هتل انواع غذاهاي بين المللي مثل غذاهاي انگليسي ، ايتاليايي ، تايلندي و لبناني را براي علاقه مندان به اين غذاها سرو ميکند . همچنين اين هتل داراي 2 زمين اسکواش ، 2 زمين تنيس و باشگاه کودکان ميباشد . اين هتل 5 ستاره در کنار  تفريحگاه ساحلي دبي قرار دارد .همچنين فاصله اين هتل تا مرکز خريد دبي فقط 10 دقيقه ميباشد .

 

 

مطالب مرتبط : هتل هاي دبي , تور دبي , بهترين تورهاي دبي , تور دبي ارديبهشت 93 , نرخ تورهاي دبي , بهترين و ارزانترين تورهاي دبي , تور دبي ارديبهشت 93 , تور لحظه آخري دبي , نرخ تورهاي دبي ,تور



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل هاي دبي , تور دبي , بهترين تورهاي دبي , تور دبي ارديبهشت 93 , نرخ تورهاي دبي , بهترين و ارزانترين تورهاي دبي , تور دبي ارديبهشت 93 , تور لحظه آخري دبي , نرخ تورهاي دبي ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 ارديبهشت 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 16 17 18 19 20 ... 21 صفحه بعد