هتل های پنج ستاره استانبول
نوشته شده توسط : مهسا
 

هتل ریتز کارلتون استانبول

این هتل 5 ستاره در مرکز شهر و در میدان تکسیم استانبول واقع شده است هتل دارای امکاناتی از قبیل سونا،جکوزی،استخر سرپوشیده،حمام ترکی،صرافی و،رستوران و بار و پارکینگ اختصاصی می باشد اتاقهای هتل دارای امکاناتی از قبیل ماهواره،حمام،سشوار،تلویزیون ال سی دی،سیستم تهویه مطبوع،گاو صندوق و یخچال است.

هتل ریتز کارلتون استانبول

هتل ریتز کارلتون استانبول

قیمت تور استانبول

 

 هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول

 این هتل تا فرودگاه آتاتورک استانبول چهار کیلومتر فاصله دارد و به مراکز خرید باقرکوی،کاروسل و کاپاسیتی نزدیک است.دارای مرکز ورزشی مدرن است اتاقها رو به دریای مرمر هستند و بسای بزرگ و لوکس هستند.اتاقها با صنایع تزیین شده اند و هر کدام داری حمام لوکس و مجهز هستند.

 هتل تایتانیک پورت باقرکوی

 هتل تایتانیک پورت باقرکوی

 هتل تایتانیک پورت باقرکوی

قیمت تور استانبول

هتل آک آگون استانبول

هتل آک آگون استانبول

این هتل 5 ستاره در نزدیک منطقه توپکاپی و در مرکز شهر استانبول واقع شده است هتل هتل آک آگون استانبول تا فرودگاه ده کیلومتر فاصله دارد.هتل دارای امکاناتی از قبیل استخر سرپوشیده،سونا و جکوزی،سالن کنفرانس،استخر روباز ،ماساژ ،حمام ترکی،صرافی،پارکینگ،فروشگاه،سیستم تهویه مطبوع است

قیمت تور استانبول

هتل گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول


هتل گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول

هتل Grand Cevahir ، در فاصله ی کمی از میدان "تقسیم" و "مجیدیک لی" واقع شده که است. از سرویس ها و خدمات عرضه شده توسط هتل میتوان به سرویس رایگان اینترنت ، پارکینگ اختصاصی و انبوهی از امکانات دیگر که موجب تسهیل و تسریع گردهمایی های شغلی از قبیل ملاقات ها و کنفرانس ها میشوند ؛ اشاره کرد.
اتاق های هتل بزرگ بوده و به سبک سنتی مبله و دیزاین شده اند ؛ همچنین هر اتاق مجهز به یک حمام مدرن ، تلویزیون با گیرنده ماهواره و دسترسی به اینترنت میباشد.
اقامت در هتل شامل صبحانه است که هر روز صبح به صورت سلف سرویس سرو میشود. 2 رستوران هتل نیز به طبخ و سرو انواع و اقسام غذاهای سنتی ترکی می پردازند. 2 تریا و یک قنادی هم در هتل موجود میباشند.
هتل Grand Cevahir ، در حد فاصل 18 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است

قیمت تور استانبول





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های پنج ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: