نوشته شده توسط : مهسا

هتل سورینت مریم کیش

 

هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم کیش

این هتل یکی از هتلهایی است که از کنترل هوشمند BMS نیز استفاده شده است با این سیستم هوشمند به محض ورود هر مسافر به داخل اتاق سیستم تهویه،روشنایی،وسیستم گرمایشی و سرمایشی فعال می گردد و آسایش و رفاه حال مسافران در این هتل بیشتر رعایت شده است.هتل دارای پنجا ه و شش اتاق ،سرویس بوفه و سرویس اسپا است .نهار و صبحانه به صورت بوفه سرو می گردد.در اتاق می توانید از سرویس چای و قهوه ،سرویس عصرانه ،اینترنت پرسرعت بی سیم،سیستم صوتی و تصویری،صندوق امانات نیز استفاده کنید.همچنین هتل دارای ترانسفر فرودگاهی،خدمات خانه داری و لاندری است.

 

هتل آرا کیش

 

 

هتل آرا کیش

هتل آرا کیش

این هتل سه ستاره به دلیل بازسازی و نوسازی مسافران زیادی را جذب میکند.این هتل به مراکز خرید پردیس یک و دو نزدیک است.همچنین فقط پنج دقیقه تا پلاژ آقایان فاصله دارد.

هتل فلامینگو کیش

 

هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش

این هتل 4 ستاره بسیار لوکس و زیبا و شبیه دلفین طراحی شده است.

آدرس : کیش ٫ بلوار امیر كبیر، خیابان دریا

هتل پارسیان کیش

 

 

هتل پارسیان کیش

 

هتل پارسیان کیش یک هتل 3 ستاره میباشد که یکی از بهترین هتل ها میباشد که در سال 1374 ساخته شده است. این هتل در شرایطی عالی قرار دارد و نزدیک 4 بازار بزرگ کیش میباشد و همچنین به دریا هم نزدیک است. این هتل دارای 100 آپارتمان و سوئیت میباشد . مساحت اتاقهای این هتل 3 ستاره 70 تا 120 متر میباشد که 2 تخته تا 5 تخته هستند همچنین قسمت پذیرایی این هتل مبله میباشد و تمام امکانات رفاهی را داراست. دیگر امکانات این هتل شامل کافی نت، کافی شاپ، سالن زیبایی، اجاره ی اتو مبیل و خشکشویی میباشد.

 

هتل اسپادانا کیش

 

هتل اسپادانا کیش

 

این هتل 4 ستاره بوده و در پشت پلاز بانوان کیش قرار دارد . این هتل 4 ستاره در سال 1379 بنا شده است و تا مرکز جزیره 10 دقیقه فاصله دارد از امکانات این هتل ترانسفر گردشگری و بازارهای جزیره میباشد.

 

آدرس: کیش بلوار ایران-خیابان جامى -مجاور صدا و سیما

تلفن: 07644423630  

 

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: تور کیش تیر 93 تور کیش ویژه تابستان 93 تور كیش ویژه 30 خرداد 93 تور کیش از مشهد ارزانترین تور کیش تور کیش هتل داریوش تور کیش از شیراز تور کیش دقیقه 90 ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 خرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: