نوشته شده توسط : مهسا
 

مرکز خرید توکوم تایلند

مرکز خرید توکوم تایلند

مرکز خرید توکوم تایلند محیطی است که دارای انواع لوازم الکترونیکی می باشد و مرکز خرید توکوم تایلند مکانی بسیار مناسب برای خرید لوازم الکترونیکی می باشد. کالاها و لوازمی مانند: دوربین ، تلفن همراه ،  لب تاب ، کامپیوتر ، نرم افزار و .. در مرکز خرید توکوم تایلند وجود دارد. مرکز خرید واقع در خیابان نرث پاتایا رود است.

مطالب مرتبط :

 

 

 

مرکز خرید بیگ سی تایلند

مرکز خرید بیگ سی تایلند نزدیک به آلکزار در جاده دوم  واقع شده است.  در مرکز خرید بیگ سی تایلند خرید لوازم آرایشی و وسایل خانگی و پوشاک و  بهداشتی  با قیمتی بسیار مناسب می توانید خرید نمایید. همچنین در نزدیکی مرکز خرید بیگ سی تایلند فست فود ها و رستوران ها وجود دارد که در هنگام خرید می توانید از این رستورانها استفاده کنید و از انواع غذاهای لذیذ لذت ببرید.

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

مرکز خرید مایک پاتایا تایلند

 از بهترین مراکز خرید مرکز خرید مایک پاتایا تایلند می باشد که در مرکز شهر  زیبای پاتایا واقع شده است. خریداران و بازدیدکنندگان می توانند از مرکز خرید مایک پاتایا تایلند از ساعت 11 صبح تا 23 شب بازدید و خرید خود را انجام دهند . مرکز خرید بیش از 200 فروشگاه معروف و برند با نرخ های مناسب دارد. برای بیشتر مردم محلی و توریست های پاتایا بهترین مرکز خرید مرکز خرید مایک پاتایا تایلند می باشد. قیمت اجناس و کالاها برای توریست های خارجی و مردم محلی تایلند یکسان می باشد. مرکز خرید مایک پاتایا تایلند در جاده دوم واقع شده است .

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

مرکز خرید رویال گاردن پلازا پاتایا تایلند

 مجموعه ای از اجناس مورد نیاز بازدید کنندگان و مراجعه کنندگان مرکز خرید رویال گاردن پلازا پاتایا تایلند می باشد و مراکز خرید متفاوت و معروف در پاتایا می باشد .مرکز خرید رویال گاردن پلازا پاتایا تایلند دارای رستوران سینما , مرکز تفریحی و فروشگاههای مختلف است که اکثر خدمات و امکانات در ساختمان سه طبقه قرار گرفته است و خریداران مایحتاج خود را در یک مکان دارند. در طول خرید از مرکز خرید می توانید از رستورانهای معروف مرکز خرید استفاده کرده و لذت ببرید.  مرکز خرید رویال گاردن پلازا پاتایا تایلند در جاده ساحلی بیچ رود واقع شده است.

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

مرکز خرید سیام اسکوئر بانکوک تایلند

از منطقه عمده خرید در بانکوک تایلند مرکز خرید سیام اسکوئر بانکوک تایلند است که در خیابان راما یکم قرار گرفته است و فروشگاه های مجاور آن :سیام سنتر ، سیام دیسکاوری ،  توکیو ، سیام پاراگون  ام.بی.کی هستند. اجناس فروشگاه قیمت بیشتری متناسب به منطقه پرتونم دارد و تنها در ام.بی.کی قیمت های پایین تری می توانید پیدا کنید و خرید نمایید . بزرگترین فروشگاه بانکوک ام.بی.کی و از بزرگترین فروشگاه ها در آسیا است که در سال ۱۹۸۵ افتتاح شد .  دارای هشت طبقه با  از صد و پنجاه رستوران و 2000 مغازه  ، هشت سالن بولینگ و سالن سینما است. این فروشگاه  تقریبا ۱۰۵ هزار نفر بازدید کننده در طول روز دارد.

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

مرکز خرید پرتونم بانکوک تایلند

شهر بانکوک از بهترین شهرهای دنیا برای مرکز خرید است. از مرکز خرید پرتونم بانکوک تایلند خیلی ارزان و متنوع می توانید کالاهای خود را خریداری کنید. فروشگاه های بسیاری در شهر بانکوک است که با نرخ بالاتر و کیفیت عالی دارند. مرکز خرید پرتونم بانکوک تایلند یکی از بازارهایی است که به نرخ های بسیار ارزان و عمده فروش مشهور است، که در مرکز شهر قرار گرفته است، فروشگاه از صبح تا عصر فعالیت دارد و فروشگاه های لباس فروشی در کوچه های باریک است که می توانید خرید خود را در بازار از قیمتهای عمده فروشی انجام دهید. سه فروشگاه بزرگ سیتی کامپلکس و پلتینیوم  و پرتونم سنتر در نزدیکی بازار پرتونم واقع شده است که تقریبا نرخ هایش به نرخ بازار نزدیک است. در نزدیکی پلتینیوم، فروشگاه لوازم و وسایل کامپیوتری پن تیپ قرار دارد که مرکز و اصلی عمده خرید این وسایل در بانکوک می باشد.

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

 





:: برچسب‌ها: مراکز خرید تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: